quote:Op maandag 14 maart 2011 19:17 schreef DownToEarth het volgende:
nee die stoelen in de woonkamer zijn van pastoe, peperduur
Daar waar Alex ook is, was ook bij mij niet in beeld en moest ook zijn bats vervangen.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:18 schreef beequeen het volgende:
Joanna, vervang je batterijen...maar waar is ze?
Ik begrijp nog steeds niet precies wat ze doet. Ze is maatschappelijk werker?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:20 schreef beequeen het volgende:
Volgens Aaf kun dit werk niet langer dan 5 jaar doen. Poeh, dat zal een groot verloop geven.
Volgens mij iets van reclassering.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet precies wat ze doet. Ze is maatschappelijk werker?
Dat heeft hij ook nooit gedaan. Een ex vriendinnetje van hem had dat aangemaakt met de foto's van de shoot. Was hij niet blij mee.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:04 schreef Papiergeld het volgende:
Hoe kan Guido ooit die male-gigolo shit gedaan hebben als hij zo kinderachtig gaat doen bij een homo of sex onderwerp.. ?
Ging middels PGB, dat mag elke Jan Boerenlul zonder diploma.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet precies wat ze doet. Ze is maatschappelijk werker?
Ik zou gek worden als ze mij ergens bij moest begeleiden, veel te druk, veel te aanwezig.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ging middels PGB, dat mag elke Jan Boerenlul zonder diploma.
En te vies!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou gek worden als ze mij ergens bij moest begeleiden, veel te druk, veel te aanwezig.
Dat vond ik ook heel shady en onprofessioneel klinken. En ze heeft geen flauw idee waar die gozer nu uithangt.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En te vies!
Ze nam haar 'cliënt' ook mee naar huis. Vaag verhaal en een slechte hulpverlener.
Dat klopt sowieso al niet, cliënten neem je niet mee naar huisquote:Op maandag 14 maart 2011 19:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En te vies!
Ze nam haar 'cliënt' ook mee naar huis. Vaag verhaal en een slechte hulpverlener.
ipv tieten?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:25 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja, hij heeft hersenen laten wegzuigen!
In sommige beroepen gebeurt dat welquote:Op maandag 14 maart 2011 19:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat klopt sowieso al niet, cliënten neem je niet mee naar huis
Dat weet niemand zeker, jij ook niet. Die foto's zijn niks verhullend en staan gewoon op een site van een nogal gays. Volgens mij heeft ook iemand die site gevonden. Check zijn topique.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:22 schreef marky het volgende:
Dat heeft hij ook nooit gedaan. Een ex vriendinnetje van hem had dat aangemaakt met de foto's van de shoot. Was hij niet blij mee.
Ze zijn in de mannen slaapkamerquote:Op maandag 14 maart 2011 19:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar waar Alex ook is, was ook bij mij niet in beeld en moest ook zijn bats vervangen.
Dat is het nadeel van het voordeel wat aan PGB kleeft. De aanvrager mag zelf bepalen van wie hij welke hulp wil.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat klopt sowieso al niet, cliënten neem je niet mee naar huis
Is it a plane? Is it a bird? Nooooo, it's Gaybird!!quote:
Een soort van vrouwelijke Keith Bakker.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:25 schreef mootie het volgende:
Dat vond ik ook heel shady en onprofessioneel klinken. En ze heeft geen flauw idee waar die gozer nu uithangt.
quote:
Alleen zij heeft ander wit spul.....quote:Op maandag 14 maart 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een soort van vrouwelijke Keith Bakker.
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
maar de foto's zijn dus wel ooit bewust door iemand gemaaktquote:Op maandag 14 maart 2011 19:22 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook nooit gedaan. Een ex vriendinnetje van hem had dat aangemaakt met de foto's van de shoot. Was hij niet blij mee.
klinkt beter zonder streamquote:
Ze stond net in haar BH in de slaapkamerquote:Op maandag 14 maart 2011 19:32 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
huh waar? of eigenlijk het is niet waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |