Hij zei in het filmpje wel dat ze juist naar Alex toe moest trekken en meer met hem moest kroelenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre dit met het feit te maken heeft dat Guido Alex niet mag.
Dikke kans dat het juist die mascara is die de boosdoener is. Veel vrouwen lijken te vergeten dat mascara kan bederven, en blijven vrolijk die bedorven rommel in hun wimpers smeren.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:56 schreef beequeen het volgende:
Aaf, je moet je ogen gewoon niet opmaken. Die bacterie zit nu ook in je mascara. Gebed zonder end.
Of oogpotlood..quote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dikke kans dat het juist die mascara is
die de boosdoener is. Veel vrouwen lijken te vergeten dat mascara kan bederven, en blijven vrolijk die bedorven rommel in hun wimpers smeren.
Omdat Alex als enige nog nooit de foon beantwoord had.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:03 schreef Niki.P het volgende:
Weet iemand waarom Flip vanmiddag de telefoon aan Alex gaf??
ik las dat hij op alex wachtte omdat hij de enige was die 'm nog niet had aangenomenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:03 schreef Niki.P het volgende:
Weet iemand waarom Flip vanmiddag de telefoon aan Alex gaf??
verzonnen? vanmiddag zei ze nog dat het een geintje wasquote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Urb het volgende:
Aaf besprong Gerard letterlijk als een tijger en wilde hem echt wel op z'n bek pakken tijdens dat feestje, en nu zit ze te beweren dat Gerard het verzonnen heeft.![]()
![]()
Hij is niet zo snel...quote:Op maandag 14 maart 2011 18:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik las dat hij op alex wachtte omdat hij de enige was die 'm nog niet had aangenomen
Hij wil niet meer gekriebeld worden hij weet niet hoe dat thuis overkomt op zijn vriendin dus hij neemt wat meer afstand van Laura en alleen Joanna mag nog wel kriebelen want die heeft een vriend thuis dus daar kan niets achter gezocht worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:55 schreef Flow3r het volgende:
Guido ligt al een half uur te wiebelen en te draaien maar niemand komt hem kriebelen
ja ja je zit goedquote:Op maandag 14 maart 2011 18:05 schreef exify het volgende:
Ik heb 2daagjes gemist, en ik lees dingen over vodka flessen, kots, aafke die verliefd is op flip maar flip op joanna? Zit ik goed?
En heel misschien je handen wassen nadat je puisten bij jezelf en anderen uitknijpt enzo..quote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dikke kans dat het juist die mascara is die de boosdoener is. Veel vrouwen lijken te vergeten dat mascara kan bederven, en blijven vrolijk die bedorven rommel in hun wimpers smeren.
Haha, faal.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:05 schreef Niki.P het volgende:
Poll van de SST site
Wie gaat er zeker genomineerd worden?
Alex
35%
Karim
4%
Maik
10%
Guido
7%
Gerard
13%
Servio
31%
Kan Flip niet genomineerd worden??
De stream verslagen zijn goed bijgehoudenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:05 schreef exify het volgende:
Ik heb 2daagjes gemist, en ik lees dingen over vodka flessen, kots, aafke die verliefd is op flip maar flip op joanna? Zit ik goed?
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
De stream verslagen zijn goed bijgehoudendus kan je alle info terug vinden..
Ook dat!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:06 schreef Urb het volgende:
[..]
En heel misschien je handen wassen nadat je puisten bij jezelf en anderen uitknijpt enzo..![]()
![]()
Hebben ze morgen allemaal de dunne en last van angina.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:11 schreef Ceetje.. het volgende:
gedver, gaat aafke meehelpen met eten maken
Misschien wisselt ie van tactiek.....quote:Op maandag 14 maart 2011 18:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie Laura in bed liggen zonder Alex, heeft hij eindelijk de tonaalhaak gehad?
En ik zie Servio zich niet met het eten bemoeien in de keuken, ook een tactiekwijziging?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:12 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Misschien wisselt ie van tactiek.....
Lijdzaam wachten tot Lauwra bij hem komt?
Heeft zich bij gebrek aan een ander in zijn eigen hol teruggetrokken misschien?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ik zie Servio zich niet met het eten bemoeien in de keuken, ook een tactiekwijziging?
Welk filmpje(s) heb je het specifiek over?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:18 schreef b_engeltje het volgende:
ik zit net de filmpjes van de ss site te kijken
van laura en guido ,en ik heb sterk het vermoeden dat guido een beetje in de knoei zit met zijn gevoelens voor laura
hij reageerd hetzelfde als die driehoeks verhouding (joanna aafke en philip) namelijk
dat hij laura minder opzoekt zodat ze lekker me alex kan kroelen terwijl laura anangeeft dat dat niet zo is en ze dat niet wilt ...?
die kerel kan het mooi brengen. maar hij houd er wel goed rekening meee dat alles gefilmd word, ik zag net bij de vogeltjes dans dat hioj de camera ook ging opzoeken!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:15 schreef Urb het volgende:
Net deze teruggekeken.
http://www.secretstory.nl/videos/797/Een+stuk+makkelijker
Echt meesterlijk weer die Gerard, de laatste ~20 secondes van het filmpje.![]()
![]()
![]()
Maar Maik heeft het inmiddels dus wss geraden begrijp ik?
de liefdeis niet makkelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 18:18 schreef b_engeltje het volgende:
van laura en guido ,en ik heb sterk het vermoeden dat guido een beetje in de knoei zit met zijn gevoelens voor laura
hij reageerd hetzelfde als die driehoeks verhouding (joanna aafke en philip) namelijk
dat hij laura minder opzoekt zodat ze lekker me alex kan kroelen terwijl laura anangeeft dat dat niet zo is en ze dat niet wilt ...?
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
die kerel kan het mooi brengen. maar hij houd er wel goed rekening meee dat alles gefilmd word, ik zag net bij de vogeltjes dans dat hioj de camera ook ging opzoeken!
avond trouwens!
ik zie dat secret sleepers ook weer begonnen is. wat volgik toch een prachtig programma!!! hopelijk vanavond nog een SL anders is het wel een slechte afsluiter van vandaag!quote:
Guido wil Laura niet meer omdat zij 1- geen clues wilt delen en 2- Karim hem heeft gewaarschuwd dat hij meer aan zijn vriendin thuis moet denken.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:18 schreef b_engeltje het volgende:
Helemaal mee eens! Streamlocks beste onderdeel van dit programma!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zie dat secret sleepers ook weer begonnen is. wat volgik toch een prachtig programma!!! hopelijk vanavond nog een SL anders is het wel een slechte afsluiter van vandaag!
iig geval de meeste aktiequote:Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Streamlocks beste onderdeel van dit programma!
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:23 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind dat Guido er wel op vooruit gegaan is sinds ie los is van Laura
Ik denk ZWAKTEBOD van Lauwraquote:Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Guido wil Laura niet meer omdat zij 1- geen clues wilt delen en 2- Karim hem heeft gewaarschuwd dat hij meer aan zijn vriendin thuis moet denken.
Hij heeft geen gevoelens meer voor haar. Hij heeft nu zoiets van als je niets wil delen, dan maar later. Ze probeerde hem vanmiddag wel te chanteren door te zeggen dat hij haar negeert en dat ze daarom een ander kamp kiest.
`mee eens, hij komt iets meer tot levenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:23 schreef Flow3r het volgende:
Het is en blijft een melkmuilquote:Op maandag 14 maart 2011 18:23 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
die kerel kan het mooi brengen. maar hij houd er wel goed rekening meee dat alles gefilmd word, ik zag net bij de vogeltjes dans dat hioj de camera ook ging opzoeken!
avond trouwens!
hij ligt waarschijnlijk op laura te wachten.......quote:Op maandag 14 maart 2011 18:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
iig geval de meeste aktie
uhm onn-topic... waar is alex ik zie laura alleen liggen
trouble in paradice heet hetquote:Op maandag 14 maart 2011 18:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welk filmpje(s) heb je het specifiek over?
dan kan ie wachten tot hij een laura weegtquote:Op maandag 14 maart 2011 18:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij ligt waarschijnlijk op laura te wachten.......
Mo heeft nu een grote mond....quote:Op maandag 14 maart 2011 18:24 schreef bollokus het volgende:
ma tegen Mo: je komt niet onder mij uit hoor
mo:let maarop ik heb mijn pumps bij je ballen zitten
als Mo nu gaat janken dan komt het zaad nog uit haar ogen....quote:Op maandag 14 maart 2011 18:27 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Mo heeft nu een grote mond....
Als Maikie weer weg is, kunnen we weer naar het tranendal kijken bij haar....
Vandaar dat Maik nu heel belangrijk is....quote:Op maandag 14 maart 2011 18:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
als Mo nu gaat janken dan komt het zaad nog uit haar ogen....
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:30 schreef bollokus het volgende:
en we zijn weer bezig met een spelletje hints, moniek gat uitbeelden wat een boer niet kent da vreet ie niet![]()
![]()
Waar was je vanmiddag, had je nodigquote:Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Guido wil Laura niet meer omdat zij 1- geen clues wilt delen en 2- Karim hem heeft gewaarschuwd dat hij meer aan zijn vriendin thuis moet denken.
Hij heeft geen gevoelens meer voor haar. Hij heeft nu zoiets van als je niets wil delen, dan maar later. Ze probeerde hem vanmiddag wel te chanteren door te zeggen dat hij haar negeert en dat ze daarom een ander kamp kiest.
Mo helemaal stuk als ze Maik ziet aanklooien.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:35 schreef bollokus het volgende:
de minst intelligente gaat nu kruimeltje uitbeelden....
uuuhm hij snapt het niet meer
wel een beetje dubbel met het kroelen met de andere dames dan he ,en met name de erotische aardbei happen met aafke *aan zijn vriendin denkend*quote:Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
heeftie geleerd in het bos langs de A2quote:
Ik heb het angstige vermoeden dat dat nou net niets met zijn vriendin van doen had.....quote:Op maandag 14 maart 2011 18:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wel een beetje dubbel met het kroelen met de andere dames dan he ,en met name de erotische aardbei happen met aafke *aan zijn vriendin denkend*
Sorry hoort erbij in RLSquote:Op maandag 14 maart 2011 18:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik hoopte dat niemand em had gecapped, but alas...![]()
hint servio, sherrie misschien moet je het even voordoenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:39 schreef Papiergeld het volgende:
Haha de opdracht die Servio door Sharon uit laat beelden. "De uitgelekte sextape van Paris Hilton - One Night in Paris"
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:42 schreef MissJ.24 het volgende:
One night in Paris....zucht.
Hallo Fok, MissJ.is er, niet zwaaien, geen foto's
ik zwaai nietquote:Op maandag 14 maart 2011 18:42 schreef MissJ.24 het volgende:
Haai !quote:Op maandag 14 maart 2011 18:42 schreef MissJ.24 het volgende:
Shitquote:Op maandag 14 maart 2011 18:42 schreef MissJ.24 het volgende:
Servio gok ik bedacht.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Team Bol.
Is dit een opdracht of gaan jullie me vertellen dat ze dit zelf bedacht hebben...?
Dit is warempel op eigen initiatiefquote:Op maandag 14 maart 2011 18:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Team Bol.
Is dit een opdracht of gaan jullie me vertellen dat ze dit zelf bedacht hebben...?
ze zijn er zelf mee begonnen! lauwra kijkttoe vanuit onder de dekens.... geen alexquote:Op maandag 14 maart 2011 18:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Team Bol.
Van mij mag alles,maar er zijn Fok-users die niet tegen zoveel gezelligheid kunnen, ik heb liever wel mijn koekje bij de koffie..snappie.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Shit![]()
Niet zwaaien![]()
Hallo mag nog wel
En gelijk een heel ander niveau dan de missiesquote:Op maandag 14 maart 2011 18:44 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Dit is warempel op eigen initiatief
GOEIEMIDDAG MISJ.24 IK DOE OOK NIET ZWAAIEN HOORquote:Op maandag 14 maart 2011 18:42 schreef MissJ.24 het volgende:
Sinds wanneer luister jij na wat iemand zeg, kom hoor, wel MissJ blijvenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Van mij mag alles,maar er zijn Fok-users die niet tegen zoveel gezelligheid kunnen, ik heb liever wel mijn koekje bij de koffie..snappie.
Heeft ze allebei haar handen wel boven de dekens?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze zijn er zelf mee begonnen! lauwra kijkttoe vanuit onder de dekens.... geen alex
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:44 schreef Anneloortje het volgende:
Maik heeft weer iets gevonden waar hij NIEt goed in is.
Ik hoopte zo dat jullie wel gingen zwaaien...........jullie luisteren te braaf.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:45 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij na wat iemand zeg, kom hoor, wel MissJ blijven
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:45 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Heeft ze allebei haar handen wel boven de dekens?
Helpt niet, vanmiddag ook al een paar x om modje geschreeuwdquote:
nog eventjes wachten ze komen nog live in de uitzending....quote:
Misschien als je het wat vriendelijker probeert?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Helpt niet, vanmiddag ook al een paar x om modje geschreeuwd
Nou wil niet opscheppen hoor, maar pak toch even mijn momentje, (Joanne Style) als ik er ben gluren ze meestal snel mee....ook geen idee waarom.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Helpt niet, vanmiddag ook al een paar x om modje geschreeuwd
ik durf niet eens meer te zwaaienquote:Op maandag 14 maart 2011 18:42 schreef MissJ.24 het volgende:
Oh, ivm nominaties?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
nog eventjes wachten ze komen nog live in de uitzending....
nee, krijg ik straks weer op m'n kop.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:50 schreef Capt1caveman het volgende:
"Het is klein".......
Kan dus onmogelijk Stervios ego zijn........
Nou wilde ik het netjes houden, maar het enige onderschrift dat daar past is "Pijpbekkie".....quote:
nope missiequote:
En los van Servio want dat bekoeld in rap tempo. Hij heeft vandaag echt de toon gezet met het spel.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:23 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nou wil niet opscheppen hoor, maar pak toch even mijn momentje, (Joanne Style) als ik er ben gluren ze meestal snel mee....ook geen idee waarom.
Tsja hij ziet wss ook dat Servio niet zo sterk meer staat als eerst, zag gister in die SST sofar aflevering dat stukje toen ze stonden te smoezen in de keuken ( Servio Sharon afbekte ) en toen vonden ze Gerard nog zwak staan met alleen z'n 2 "schoothondjes"quote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef marky het volgende:
[..]
En los van Servio want dat bekoeld in rap tempo. Hij heeft vandaag echt de toon gezet met het spel.
Simpel!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nominaties komen pas morgenavond.
Owja... HALLO
Ik dacht het, jij zegt het hehehequote:Op maandag 14 maart 2011 18:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nou wilde ik het netjes houden, maar het enige onderschrift dat daar past is "Pijpbekkie".....
hoiquote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owja... HALLO
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owja... HALLO
broccolisoep misschien (hij wilde toch ook soep maken?)quote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef beequeen het volgende:
Even over de groentensoep van Karim. Broccoli een uur laten koken lijkt mij niet echt lekker.
Daar blijft toch niks meer vam over?
HALLOquote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owja... HALLO
Gewoon een ander het risico laten lopenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zegt het hehehe
jawel...soep.hijwilalles blenden daarna...... zo dat de mensen zonder tanden ook kuynnen etenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef beequeen het volgende:
Even over de groentensoep van Karim. Broccoli een uur laten koken lijkt mij niet echt lekker.
Daar blijft toch niks meer vam over?
Nounou, de toon gezet?? Guido was vandaag eindelijk bezig met het spel en lag niet de hele tijd in bed, maar de toon gezet? Karim, MO en Gerard waren ook goed bezig, niets meer of minder dan Guido. Als Guido zo blijft als vandaag dan kan ik mijn mening nog een klein beetje bijstellen.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef marky het volgende:
[..]
En los van Servio want dat bekoeld in rap tempo. Hij heeft vandaag echt de toon gezet met het spel.
Ja, maar als ik soep maak wil ik ook groenten herkennen. Snap je? En geen drap.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:52 schreef Ceetje.. het volgende:
broccolisoep misschien (hij wilde toch ook soep maken?)
wat is er mis met een koeienstal.....quote:Op maandag 14 maart 2011 18:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Aafke Bah.....vingers langs bord, vingers in mond, dan bord aflikken.......waar is die opgevoed in een koeienstal???
Heet ze eigenlijk Aafke12, en hoort er een oormerk op de plekken waar ze gepiercd is?
Volgens mij hebben we nu door waar Aafke het piercen heeft geleerd;)quote:Op maandag 14 maart 2011 18:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Aafke Bah.....vingers langs bord, vingers in mond, dan bord aflikken.......waar is die opgevoed in een koeienstal???
Heet ze eigenlijk Aafke12, en hoort er een oormerk op de plekken waar ze gepiercd is?
Hij kroelt alleen met Joanna omdat daar niets meer van gedacht kan worden en kom op zeg met Aafke een aardbij happen... dat is totaal geen match. Daar zal die vriendin niet warm of koud van worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wel een beetje dubbel met het kroelen met de andere dames dan he ,en met name de erotische aardbei happen met aafke *aan zijn vriendin denkend*
Gat in de markt..... Soep door een rietje.....quote:Op maandag 14 maart 2011 18:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
jawel...soep.hijwilalles blenden daarna...... zo dat de mensen zonder tanden ook kuynnen eten
je hebt altijd van die mensen die er liever geen "stukken" in willen (mijn kids bijvoorbeeld)quote:Op maandag 14 maart 2011 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maar als ik soep maak wil ik ook groenten herkennen. Snap je? En geen drap.
Gelukkig drukt ze tussendoor geen puisten uit.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:52 schreef MissJ.24 het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nounou, de toon gezet?? Guido was vandaag eindelijk bezig met het spel en lag niet de hele tijd in bed, maar de toon gezet? Karim, MO en Gerard waren ook goed bezig, niets meer of minder dan Guido. Als Guido zo blijft als vandaag dan kan ik mijn mening nog een klein beetje bijstellen.
en wetend dat het gespeeltisen samen in bed liggen word ze wel warm of koud vanquote:Op maandag 14 maart 2011 18:54 schreef marky het volgende:
[..]
Hij kroelt alleen met Joanna omdat daar niets meer van gedacht kan worden en kom op zeg met Aafke een aardbij happen... dat is totaal geen match. Daar zal die vriendin niet warm of koud van worden.
Flauw, want daar gaat het echt niet om.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Van mij mag alles,maar er zijn Fok-users die niet tegen zoveel gezelligheid kunnen, ik heb liever wel mijn koekje bij de koffie..snappie.
Nog niet. Het eten staat nog niet op tafel. Eerst zo nog even in der ogen wrijven.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig drukt ze tussendoor geen puisten uit.
dan zwaai ik stiekum terugquote:Op maandag 14 maart 2011 18:55 schreef jesje1982 het volgende:
goeieavond mede verslaafde..
ik zwaai wel, ik zwaai niet, ik zwaai wel, ik zwaai niet
stiekum toch
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:55 schreef jesje1982 het volgende:
stiekum toch
![]()
![]()
Hij heeft in alle akties naar de kvdw een aandeel gehad, hij is vanmorgen na het ontbijt begonnen met Mo en is de hele dag bezig geweest met afwisslend Mo karim en Gerard en zijn eigen ondervraging van Philip.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nounou, de toon gezet?? Guido was vandaag eindelijk bezig met het spel en lag niet de hele tijd in bed, maar de toon gezet? Karim, MO en Gerard waren ook goed bezig, niets meer of minder dan Guido. Als Guido zo blijft als vandaag dan kan ik mijn mening nog een klein beetje bijstellen.
gatver t is echt een ransig wijfquote:Op maandag 14 maart 2011 18:56 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nog niet. Het eten staat nog niet op tafel. Eerst zo nog even in der ogen wrijven.
stiekum toch
![]()
![]()
stiekum toch
![]()
![]()
We hebben een happer!!!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Flauw, want daar gaat het echt niet om.
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:57 schreef mootie het volgende:
[SST SC9] Waar we wederom naar de Tetten van Day smachten
Nog maar eens....
daar post bijna niemandquote:Op maandag 14 maart 2011 18:57 schreef mootie het volgende:
[SST SC9] Waar we wederom naar de Tetten van Day smachten
Nog maar eens....
zelfs je avatar lijkt er sjaggie van!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Flauw, want daar gaat het echt niet om.
ruudquote:Op maandag 14 maart 2011 18:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Buonasera Fok!
[ afbeelding ]
Mooi hč, HINTS
Whatever, blijf de COS maar lekker volbaggeren, met als resultaat dat veel mensen hier niet eens meer komen, teruglezen onmogelijk wordt, en de updateschrijvers zich door al die bagger moeten werken om een fatsoenlijk verslag te schrijven.quote:
Same here, beter gebeurd er wel wat komende dagen.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:57 schreef TWP het volgende:
Komende drie dagen vrij = komende drie dagen COS'sen
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Buonasera Fok!
[ afbeelding ]
Mooi hč, HINTS
wow, ik wil niet eens dat ze zwaaien. Maar je hapt leuk.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Whatever, blijf de COS maar lekker volbaggeren, met als resultaat dat veel mensen hier niet eens meer komen, teruglezen onmogelijk wordt, en de updateschrijvers zich door al die bagger moeten werken om een fatsoenlijk verslag te schrijven.
Als jij maar gelukkig bent.
Jawel hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:00 schreef TWP het volgende:
Trouwens, die kluis in de keuken nog steeds niet gekraakt he. Tijd voor Gerard om hier wat aan te gaan doen.
ciao, come stai? hanno un grande smily!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Buonasera Fok!
[ afbeelding ]
Mooi hč, HINTS
Koekje derbij?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
wow, ik wil niet eens dat ze zwaaien. Maar je hapt leuk.
Ook koffie?
die hebben ze na een groepsmissie toch al lang geopendquote:Op maandag 14 maart 2011 19:00 schreef TWP het volgende:
Trouwens, die kluis in de keuken nog steeds niet gekraakt he. Tijd voor Gerard om hier wat aan te gaan doen.
al eens tijdens een live show toch, zat een schoen in ofzo (t sloeg in ieder geval op slaapwandelen kan ik me heugen)quote:Op maandag 14 maart 2011 19:00 schreef TWP het volgende:
Nee, Moots heeft gewoon gelijk. COS is Commentaar op Stream en nietquote:
Ok.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, Moots heeft gewoon gelijk. COS is Commentaar op Stream en niet![]()
![]()
. Als er niks te beleven valt en je hebt behoefte om te lullen ga je naar de SC.
zat een schoen in van joannaquote:Op maandag 14 maart 2011 19:00 schreef TWP het volgende:
ik snap je wel, maar er is bijna altijd iemand online die even snel een update tussendoor er neer zet. + 9 van de 10 die online komen vragen is er nog wat gebeurt. als je wilt weten staat allemaal in de update, topt nu toe is er nog niks gemist.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Whatever, blijf de COS maar lekker volbaggeren, met als resultaat dat veel mensen hier niet eens meer komen, teruglezen onmogelijk wordt, en de updateschrijvers zich door al die bagger moeten werken om een fatsoenlijk verslag te schrijven.
Als jij maar gelukkig bent.
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:02 schreef mYsca het volgende:
Guido mag eindelijk zijn sexueele voorkeur uitbeelden
Va bene, grazie. Ci sono qualche persone chi non piaciono questoquote:Op maandag 14 maart 2011 19:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ciao, come stai? hanno un grande smily!
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:02 schreef mYsca het volgende:
Guido mag eindelijk zijn sexueele voorkeur uitbeelden
Ik wil dat best bespreken, maar niet hier.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik snap je wel, maar er is bijna altijd iemand online die even snel een update tussendoor er neer zet. + 9 van de 10 die online komen vragen is er nog wat gebeurt. als je wilt weten staat allemaal in de update, topt nu toe is er nog niks gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |