daar is geen lol aanquote:Op maandag 14 maart 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je het me vraagt dan mag je gewoon de codes
enige juiste uitspraakquote:Op maandag 14 maart 2011 18:45 schreef wel.o.k het volgende:
straks de laptop eens aanslingeren![]()
want het mag
[..]
Gaat wel overquote:Op maandag 14 maart 2011 18:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He bahAh oke
Ja goed hoorNog 1 nachtje en dan heb ik zowat een week vrij, heeerlijk
Ok, kom dan maar langs binnenkort en probeer het maarquote:Op maandag 14 maart 2011 18:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar is geen lol aan![]()
en ik weet waar elk wifi hier in de buurt vandaan komt
Oh foeiquote:Op maandag 14 maart 2011 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie zegt dat wok de enige was die met een boek bij ST op de kamer is geweest?.
...'s nachts na half vier.....
Ohquote:Op maandag 14 maart 2011 18:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik sliep daar niet.
voor de duidelijkheid: ik ging naar huis
Oho wat hebben jullie gedaan?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch ben ik na half vier met een boek in de kamer van ST geweest!
En nee, het was geen boek met steenkolenduits.
Lief van je, dat je haar verkrampte kuiten hebt gemasseerdquote:Op maandag 14 maart 2011 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
What happened in her room, stays in her room!
ik ben nog met een studie bezigquote:Op maandag 14 maart 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ok, kom dan maar langs binnenkort en probeer het maarIk zou het zo stoer vinden als je dat echt kan
![]()
Dat was het nietquote:Op maandag 14 maart 2011 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief van je, dat je haar verkrampte kuiten hebt gemasseerd
dan moet ik dus mijn laptop meenemenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ok, kom dan maar langs binnenkort en probeer het maarIk zou het zo stoer vinden als je dat echt kan
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet ik dus mijn laptop meenemen
tegenwoordig wel, er moet alleen wel iemand gebruik maken van die verbinding.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:49 schreef pgrferrari het volgende:
Wok, is dat simpel te hacken draadloze netwerken?
Nou zeg.. zo groot ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 18:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is het huis van Marijke te klein
Dat zeg ik ook niet, ik bedoel dat iedereen dan wel naar Marijke toe wilquote:Op maandag 14 maart 2011 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou zeg.. zo groot ben ik nou ook weer niet hoor
Jaquote:
Ja, want mijn laptop maakt automatisch verbindingquote:Op maandag 14 maart 2011 18:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet ik dus mijn laptop meenemen
Nee hoor, niet allemaalquote:Op maandag 14 maart 2011 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik bedoel dat iedereen dan wel naar Marijke toe wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |