disane wat jij nu zeg is toch het omgekeerde met jou ??quote:
dit is het punt deze vergelijkingquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:13 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Dus als Duitser vervelend doen mogen wij Duitse gebied innemen
Ik ben altijd oprecht blij als ik lees of hoor over Israëli's en Palestijnen die samenwerken, en ook als ik lees of hoor over Israëli's die acties of pleidooien voor de Palestijnen houden. Verder kan het me inderdaad al heel lang niet meer boeien wat dit land verder nog te bieden heeft.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:29 schreef C_N het volgende:
[..]
disane wat jij nu zeg is toch het omgekeerde met jou ??
sorry maar alles wat maat tegen israel is sta je te trappelen om wat neer te schrijven .
maaarr als er iets positief word geschreven doe ji er alles aan om het naar de maan te helpen .
wat israel zeg is nooit waar wat he palestijnen zeggen is 10000%waar??
disana er is weer eens een schip met wapens onder weg naar de strook onder schept . goed van Israel he ??
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4043392,00.html
ok nu weet ik dat de eerste reaktie is ,,eh de mossad zit her achter
wand dit is natuurlijk niet waar .
.
dit bedoel ik ok .quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:44 schreef Disana het volgende:
[.. Verder kan het me inderdaad al heel lang niet meer boeien wat dit land verder nog te bieden heeft.
Mij zie je het land niet onnodig afkraken zoals jij wel vaak met Palestijnen doet.quote:
Daar heeft Israël zelf voor gezorgd.quote:
dit ondertoontjequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Hebben ze 'de Palestijn' al gevonden die de Fogels heeft vermoord?
Het was een Thai.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef C_N het volgende:
[..]
dit ondertoontje![]()
kijk ls de joden zo waren waren er al een paar fokkers minder gelukkig zijn die niet zo,, en ja nog nooit is er een palie onder zijn daden uitgekomen , zo we hebben geduld ,
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef C_N het volgende:
en ja nog nooit is er een palie onder zijn daden uitgekomen , zo we hebben geduld ,
http://www.americantaskfo(...)1/03/15/1300161600_3quote:Itamar settlers erect new illegal outpost
[..]
The work comes following an announcement by Israeli Prime Minister Benjamin Netnayahu, who gave the okay for the construction of 500 more settlement units in retaliation for the murder of the Fogel family, though there have been no suspects identified.
Want?quote:
Amerika's dependance in het Midden Oosten.quote:
De trema is in het Nederlands alleen nodig om aan te geven dat de onderliggende klinker apart uitgesproken dient te worden. Vergelijk het woord zoeven versus het woord zoëven.quote:
?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En terecht, laat de Palestijnen maar te kennen leren dat dit soort geweld alleen maar leid tot meer ellende voor ze. Niet dit gedrag belonen door weg te trekken uit de Westerlijke Jordaanoever.
Heel tekenend hoe jij het belangrijkste van die bijdrage weglaat.quote:
Er stond eerst Isreal, dus vandaar mijn opmerkingquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:36 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De trema is in het Nederlands alleen nodig om aan te geven dat de onderliggende klinker apart uitgesproken dient te worden. Vergelijk het woord zoeven versus het woord zoëven.
Heel vroeger werd de e achter een andere klinker gebruikt om een verlenging aan te geven.
Dus wat wij nu schrijven als aa werd toen geschreven als ae. Staete waar wij nu staate of zelfs state zouden schrijven.
Dus de trema op de e in Israel is niet meer nodig.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:48 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Amerika's dependance in het Midden Oosten.
OK, sorry. Tikfoutje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Er stond eerst Isreal, dus vandaar mijn opmerking
mogen de joden winnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:03 schreef Big-Ern het volgende:
Zoals iemand eerder al zei, de Palestijnen en de Israeliers verdienen elkaar. Kansloze bende.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |