Ik zag het papier op mijn bureau liggen, ben maar gaan hardlopenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:06 schreef Thaboel het volgende:
@mk Nope, moest ff stoppen voor de motivatie brief
Toen ik terug kwam van hardlopen was opeens de heg van de buren weg.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:09 schreef EllaN het volgende:
Onverwachte verassingen?
Naast de spelfout.. Is een verrassing niet per definitie onverwacht?
Verassing of verrassing. Ver as jij iemand? Is namelijk niet zo lieffffquote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef m.k het volgende:
[..]
Toen ik terug kwam van hardlopen was opeens de heg van de buren weg.![]()
Welke spelfout? Ja ik ben dyslectisch
Ach so!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Verassing of verrassing. Ver as jij iemand? Is namelijk niet zo lieffff
oja 'Bij wie is het decanenformulier ingeleverd' pas later invullen toch?
Heb je zitten overclocken?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:31 schreef hoogvlieger het volgende:
Word ik vanmorgen wakker, probeer ik mn pc aan te zette. Doet ie het nie meerVerdomde ding komt niet voorbij t bootscreen van xp, daarna loopt ie vast. Kan ik vanaaf weer lekker gaan tikken omdat er nog een document op stond wat ik morge nodig hebt.
XP Recovery kan helpen, mits componenten nog normaal werkenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:31 schreef hoogvlieger het volgende:
Word ik vanmorgen wakker, probeer ik mn pc aan te zette. Doet ie het nie meerVerdomde ding komt niet voorbij t bootscreen van xp, daarna loopt ie vast. Kan ik vanaaf weer lekker gaan tikken omdat er nog een document op stond wat ik morge nodig hebt.
niet verder dan mn stabiele 24/7 waar ie al maanden op draait. Temps zijn ook normaal. Maar kreeg vanmorgen eerst een booterror (nog geen bsod) en toen ff de code gegoogled bleek het iets te zijn met een dual boot met Linux????? Terwijl ik nog nooit iets van ubuntu op mn pc heb gebruikt. Na een hoop gekloot in mn bios terecht gekomen en daar bleek dat het systeem ook nog uitzichzelf de bootsequence had veranderd. Nu krijg ik die melding niet meer maar boot hij gewoon niet meer goed.quote:
Begon dit weekend te spellen met NATOquote:
doe tegenwoordig ook niks anders meer. Zou van veel letters niet eens weten hoe je dat in het NL doet.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Begon dit weekend te spellen met NATO
Dat doe ik altijdquote:Op maandag 14 maart 2011 17:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
beroepsdeformatie...quote:Op maandag 14 maart 2011 17:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
maar eens ff probere straks ja. Maar formateren wacht ik echt nog ff mee. Heb dr altijd een schijthekel aan als je al je progjes etc weer opnieuw moet fixen. En ik denk dat ik ongeveer 200gb aan data moet gaan backuppen, dus dat zal ook wel ff tijd in beslag nemen.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:41 schreef jankaas020 het volgende:
Snap ik, met XP...![]()
Maar goed, protip: HDD eruit meubelen en in andere pc zetten, kan je weer bij je document. Of heb je al geformatteerd?
Reken ook mee: Langer slapen en minder 'stress' in de trein. Want ik meen mij te herinneren dat jij niet zo goed met druktes kan omgaanquote:Op maandag 14 maart 2011 18:05 schreef ErwinRommel het volgende:
ff een simpel rekensommetje gemaakt.
Reistijd plus kosten Gorinchem-Geldermalsen en retour.
Indien ik met de trein en fiets ga kost me dat 1 uur reistijd, dat kost me totaal ¤5,60 per dag. Soms ¤7,40 als ik niet met mijn voordeelurenkaart kan reizen. Heen en weer. Voordeel, geen files.
Met de auto kost me dat aan reistijd 28 minuten, zonder files.
Kosten zijn dan wel zo rond de ¤11 per dag, heen en weer. Daarin zit de kosten van wegenbelasting en verzekering inbegrepen. Voordeel, je zit droog en werm.
Neem morgen toch maar ff de auto, ff kijken wat nu wijsheid is.
Dat klopt helemaal jaquote:Op maandag 14 maart 2011 18:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Reken ook mee: Langer slapen en minder 'stress' in de trein. Want ik meen mij te herinneren dat jij niet zo goed met druktes kan omgaan
Kun je niet beter zonder de kosten van wegenbelasting en verzekering rekenen? Die betaal je namelijk sowieso, ook als je elke dag de fiets/trein zou nemen.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:05 schreef ErwinRommel het volgende:
ff een simpel rekensommetje gemaakt.
Reistijd plus kosten Gorinchem-Geldermalsen en retour.
Indien ik met de trein en fiets ga kost me dat 1 uur reistijd, dat kost me totaal ¤5,60 per dag. Soms ¤7,40 als ik niet met mijn voordeelurenkaart kan reizen. Heen en weer. Voordeel, geen files.
Met de auto kost me dat aan reistijd 28 minuten, zonder files.
Kosten zijn dan wel zo rond de ¤11 per dag, heen en weer. Daarin zit de kosten van wegenbelasting en verzekering inbegrepen. Voordeel, je zit droog en werm.
Neem morgen toch maar ff de auto, ff kijken wat nu wijsheid is.
Dat kan wel, dan kom ik op ¤9,00 uit (globaal gezien dan). Afstand heen en terug is 60 kilometer.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:12 schreef Royyy het volgende:
[..]
Kun je niet beter zonder de kosten van wegenbelasting en verzekering rekenen? Die betaal je namelijk sowieso, ook als je elke dag de fiets/trein zou nemen.
Dat de heg van m.k.'s buren na het hardlopen ineens was verdwenenquote:
Noooit doen! Kan je zomaar al je bestanden kwijt zijn aangezien alles word terug gezet naar de instellingen waarvan de computer denk dat het het laats stabiel was, wat zomaar een maand geleden kan zijn. Conclusie al je documenten weg.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:44 schreef Iska het volgende:
[..]
XP Recovery kan helpen, mits componenten nog normaal werken
tja, maar er komt wel weer een nieuwe te staanquote:
Dat snap ik, en ik snap jullie punt ook wel hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Onder andere, en wie zegt dat een toekomstige regering het in de toekomst "zo goed" met ons voor heeft?
Het is een glijdende schaal... stukje bij beetje.
Serieus.. ik hoef alleen morgen nog maar te werken..quote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef jankaas020 het volgende:
Zo, dat was dag 1 van de 5, bijna weekend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij ons ligt overigens de hele straat open.. glasvezel laten leggen door polski's .. zitten de hele tijd naar binnen te gapen... ksst!!!
Er was eens....
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:14 schreef Maitje het volgende:
[..]
Serieus.. ik hoef alleen morgen nog maar te werken..Jaloersss!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij ons ligt overigens de hele straat open.. glasvezel laten leggen door polski's .. zitten de hele tijd naar binnen te gapen... ksst!!!
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Super snel downloadenquote:
Ik heb nog niets gehoord of gezien, maar het nieuws is net bezig, dus ik ga eens kijken.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:48 schreef Pumatje het volgende:
anyway mensen.. is er al nieuws over die missie in Libië , die compleet is fout gegaan met de Heli bemanning.
Want? Nu we er heen gaan hecht ik er wel waarde aan om nieuws uit dat gebied te krijgen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:17 schreef Braamyo het volgende:
ow en wat toevallig.... nederland gaat naar kunduz voor een trainingsmissie, en het nieuws op Ned 1 brengt ff wat zelfmoord en geweld nieuws uit de afghaans provincie.
Dunno, maar op die manier is het wel een beetje propeganda tegen de missie xD
Ja natuurlijk hoor je er niks over, want er gebeurd immers niks.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:05 schreef Braamyo het volgende:
Ja maar het is weer zo typische dat op het moment dat er niks gebeurt je er ook niks van hoort, maar op het moment dat er iets gebeurt het compleet buiten maatstaven word aangemeten.
Nee want dat had Nederland er ook niks aan gehad om te weten, nu we er mensen naar toe gaan sturen is het wel relevant om te weten wat er gebeurd.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:20 schreef gerco94 het volgende:
Als het niet in kunduz was gebeurt, was het waarschijnlijk ook niet in het nieuws gekomen.
met als gevolg dat er nog meer mensen tegen de missie zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee want dat had Nederland er ook niks aan gehad om te weten, nu we er mensen naar toe gaan sturen is het wel relevant om te weten wat er gebeurd.
Zo'n bericht is uiterst relevant, aangezien tijdens het besluitvormingsproces werd beweerd dat Kunduz relatief veilig is. Dat lijkt toch echt een broodje aap te zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:32 schreef gerco94 het volgende:
[..]
met als gevolg dat er nog meer mensen tegen de missie zijn.
ik meen ergens een krantenbericht gezien te hebben, waarin staat dat de taliban meer geweld in Kunduz zou gaan uitoefenen als de Nederlandse missie doorging. iemand?
En dat is een probleem volgens jou? Jij hebt liever dat al het slechte nieuws wordt gecensureerd? Tot wanneer wil je dan wachten met het naar buiten brengen van de dingen die daar gebeuren, tot de eerste bodybags terugkomen?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:32 schreef gerco94 het volgende:
[..]
met als gevolg dat er nog meer mensen tegen de missie zijn.
ik meen ergens een krantenbericht gezien te hebben, waarin staat dat de taliban meer geweld in Kunduz zou gaan uitoefenen als de Nederlandse missie doorging. iemand?
Wat is er mis met XP? Wat een verademing was dat na 95, 98 (se) en Winquote:
Dan moet je ook maar niet zo stom zijn om je docs en andere belangrijke data standaard op te slaan op je (natuurlijk veel te grote) windows partitie.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:53 schreef m.k het volgende:
Noooit doen! Kan je zomaar al je bestanden kwijt zijn aangezien alles word terug gezet naar de instellingen waarvan de computer denk dat het het laats stabiel was, wat zomaar een maand geleden kan zijn. Conclusie al je documenten weg.
Nee, 3.1 en 3.11 was een feest? Windows 98 vond ik nog gebruikersvriendelijk, maar XP was een verademing, Vista werd ik gek van, zelf nooit gehad en 7 heb ik nu bijna een jaar erop en nog nooit problemen mee gehad.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is er mis met XP? Wat een verademing was dat na 95, 98 (se) en Win![]()
Me. XP is zo stabiel als wat.
Win7 is niets mis mee, draai het thuis ook al een tijd, maar dat XP knudde is ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef jankaas020 het volgende:
Ik zou dan DOS gaan draaien...XP is 10 jaar oud, mac. Win7 is net zo stabiel al dan niet stabieler.
In die tijd kon ik me beter redden met DOS, had win3.1(1) er wel opstaan, maar gebruikte het weinig. Overigens t/m Win Me was windows een schil om DOS.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
In die tijd kon ik me beter redden met DOS, had win3.1(1) er wel opstaan, maar gebruikte het weinig. Overigens t/m Win Me was windows een schil om DOS.
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef jankaas020 het volgende:
Omdat het zo traag is als dikke stront door een trechterWinXP is op wat oudere bakken sneller dan Win7. Heb hier (kamer) ook een nog wat oudere desktop staan (P4 2.4 ghz, met 1 gig RAM) daar kun je dan maar beter XP op draaien dan Win7.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die Mulan bakken van defensie met XP zijn niet vooruit te branden idd...![]()
Idd, ik stond toen altijd in DOS tw werken, maar bij Informatica, op school, moesten we ook in DOS leren werken, je had toen PC/DOS en MS/DOS voor de IBM, gewoon van die simpele opdrachten zoals; 'PRINT' of 'LOAD' werken met Word Processors, Data Base-programma's, Spreadsheet-programma's, of programma's maken met Compilers en Interperters.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
In die tijd kon ik me beter redden met DOS, had win3.1(1) er wel opstaan, maar gebruikte het weinig. Overigens t/m Win Me was windows een schil om DOS.
heheheh. Maar je hebt gelijk, XP was toendertijd een behoorlijke vooruitgang. Alleen begint het nu wel oud te worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga over 15 mins kijken... De verbinding is hier een beetje brak...
Heb je helemaal gelijk in, maar ook al is het oud, ik kan er nog alles mee. Ja, het ziet er niet zo gelikt uit als Win7, maar met beide kan en doe ik hetzelfde.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:33 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
heheheh. Maar je hebt gelijk, XP was toendertijd een behoorlijke vooruitgang. Alleen begint het nu wel oud te worden.
Zo'n auto als jij hebt verdiend het om op de weg te blijvenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef AchJa het volgende:
Oh ja, de auto maakt geen geluid meer alsof de uitlaat over de grond sleept!
Ik was wel gecharmeerd van Lotus 1-2-3. En later toen ik de technische kant op ging, werken met RoboCad.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:32 schreef Mores het volgende:
[..]
Idd, ik stond toen altijd in DOS tw werken, maar bij Informatica, op school, moesten we ook in DOS leren werken, je had toen PC/DOS en MS/DOS voor de IBM, gewoon van die simpele opdrachten zoals; 'PRINT' of 'LOAD' werken met Word Processors, Data Base-programma's, Spreadsheet-programma's, of programma's maken met Compilers en Interperters.
Turtle Graphics was een mooi programma toen in 1989.
Die bak van jou ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zo'n auto als jij hebt verdiend het om op de weg te blijven
Ik heb twee computers, één met Windows 7 en een back up computer mer XP SP 2, voor het geval dat...quote:Op maandag 14 maart 2011 22:33 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
heheheh. Maar je hebt gelijk, XP was toendertijd een behoorlijke vooruitgang. Alleen begint het nu wel oud te worden.
Parelmoerquote:Op maandag 14 maart 2011 22:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die bak van mij gaat voorlopig ook de weg niet af hoor
SSD enzo. maar ik zelf doe dat ook niet, andere mensen, leken met computer, doen dat wel. Daar waarschuw ik voor.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar niet zo stom zijn om je docs en andere belangrijke data standaard op te slaan op je (natuurlijk veel te grote) windows partitie.
ROBOCAD, dat heb ik bij Elektrotechniek nog gehad, was zo'n zwart doosje waar je codes moest invoeren. Wij waren met miniatuur Verkeerspleinen aan het oefenen ( de stoplichten ) of een pakhuis, werkte altijd met X Y en Z as, je had ook nog AUTOCAD, maar dat staat me even niet meer bij.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik was wel gecharmeerd van Lotus 1-2-3. En later toen ik de technische kant op ging, werken met RoboCad.
Mooie Deux chevauxquote:Op maandag 14 maart 2011 22:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die bak van mij gaat voorlopig ook de weg niet af hoor
[ link | afbeelding ]
My new 2CV. by Erasmo..., on Flickr
Win7 is ook geen rakettechniek.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef Mores het volgende:
En als je pc wilde schoonmaken gewoon even in DOS, C directory, FORMAT C: ENTER, en dan kon je weer opnieuw installeren. Nu breng ik de computer wel naar de shop, is me allemaal erg ingewikkeld geworden, XP kon ik nog wel aan maar Windows 7 nog niet.
Dan is het goed, maar ja de leken idd...quote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef m.k het volgende:
[..]
SSD enzo. maar ik zelf doe dat ook niet, andere mensen, leken met computer, doen dat wel. Daar waarschuw ik voor.
Het lijkt er verdacht veel op op die fotoquote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het is geen parelmoer maar de kleur veranderd wel als je er omheen loopt
Het is gegalvaniseerdquote:Op maandag 14 maart 2011 22:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het lijkt er verdacht veel op op die foto
Dat niet, maar ik ben nog niet geconfronteerd met problemen, dus ik heb nog niet hoeven wroeten in de systemen. DOS kan ik iig nergens meer vinden.quote:
Die ziet er goed onderhuden uitquote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dank je
Verder heb ik ook nog deze:
[ link | afbeelding ]
Almost done. by Erasmo..., on Flickr
Mijn baas is een leek, die had dat dus een keer gedaan. hele bedrijft administratie wegquote:Op maandag 14 maart 2011 22:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan is het goed, maar ja de leken idd...
Ah roger. Maar jij rijdt iig weg in die sneeuw, ik loop te kutten...quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:02 schreef m.k het volgende:
[..]
Mijn baas is een leek, die had dat dus een keer gedaan. hele bedrijft administratie weg
Hij is net opgeknaptquote:
Ik moet zeggen afgelopen winter baggerde hij overal mooi doorheen jaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah roger. Maar jij rijdt iig weg in die sneeuw, ik loop te kutten...![]()
Ik weet nog goed dat mijn pa een 2CV reed en de buren hadden een BMW en een Strich 8 (W114). Pa reed rustig weg in de sneeuw en de BMW en Mercedes rijders kwamen niet van hun plek.
Ellende in 2009....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:04 schreef Erasmo het volgende:
Ik moet zeggen afgelopen winter baggerde hij overal mooi doorheen jaDe sneeuwschuiver had een hoop sneeuw van 30 cm naast mijn auto neergelegd maar dat was geen enkel probleem
Had ik ook hier... Er werd op de boerenweggetjes niet gestrooid of geschoven...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ellende in 2009....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had in het onstuimige aarde topic al eens een vergelijkings foto gepost met 2009 en 2010 vwb de sneeuw bij ons...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Had ik ook hier... Er werd op de boerenweggetjes niet gestrooid of geschoven...
Ach het is niet anders
Eveneens.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:13 schreef Erasmo het volgende:
Anyway, morgen een drukke dag dus ik duik er in
Je hebt nieuwe vuilnisbakkenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Had in het onstuimige aarde topic al eens een vergelijkings foto gepost met 2009 en 2010 vwb de sneeuw bij ons...
17-12-09:
[ afbeelding ]
17-12-10:
[ afbeelding ]
Maar ja, in 2010 heb ik er ook van kunnen genieten, want ik moest toch weer naar het zuiden rijden.
Bij ons is in 2009 dik 60 cm gevallen... Ik zat ook in het blauwste gebiedje van Nederland.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je hebt nieuwe vuilnisbakken
2009 heb ik niet meegemaakt ivm uitzending, 2010 werd ik wakker met 20 cm sneeuw
Trustequote:Op maandag 14 maart 2011 23:13 schreef Erasmo het volgende:
Anyway, morgen een drukke dag dus ik duik er in
Hoooooiquote:
Stoppen met rokenquote:
Ja dat hoop ik wel jaquote:
Ik heb zojuist Gettysburg gekeken, erg goede opvolger van Gods & Generals, had die al heel lang op de schijf staan en vanavond allebei gekeken.quote:
Lang geleden heb ik ze ook eens allebei gezien, binnenkort nog maar eens kijken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:34 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik heb zojuist Gettysburg gekeken, erg goede opvolger van Gods & Generals, had die al heel lang op de schijf staan en vanavond allebei gekeken.
Al vond ik de eindbattle een beetje eenzijdig getoond bij Gettysburg, dacht toch echt dat er meer in op het vlakke land werd gestreden, moet dat toch eens even goed lezen op de engelstalige Wikiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:39 schreef Royyy het volgende:
[..]
Lang geleden heb ik ze ook eens allebei gezien, binnenkort nog maar eens kijken.
Mogguh! In de trein naar Rotterdam voor een presentatie. En meteen ook een beetje gemod hier. Drank maakt meer kapot dan je lief is blijkbaar...quote:
Dingen die je liever niet gepost had in een nuchtere bui xDquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:11 schreef Lotusss het volgende:
Mogguh! In de trein naar Rotterdam voor een presentatie. En meteen ook een beetje gemod hier. Drank maakt meer kapot dan je lief is blijkbaar...
Autisme Spectrum Stoornis binnen het HBO.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dingen die je liever niet gepost had in een nuchtere bui xD
Nja, succes met je presentatie ! Waar gaat die over?
Over alchohol misbruik?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dingen die je liever niet gepost had in een nuchtere bui xD
Nja, succes met je presentatie ! Waar gaat die over?
Nee, maar het zal niet mals zijn geweest, gezien de opmerking van Lotusssquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:30 schreef m.k het volgende:
Iemand nog gelezen wat er in het topic van ER werd gezegd vanochtend?
Helaas, hoe graag ik het ook zou willen zeggen en de situatie uit zou willen leggen, ik mag dat niet als Modje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:39 schreef Thaboel het volgende:
Ik zou het eigenlijk ook wel willen weten
Clan een note?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:30 schreef m.k het volgende:
Iemand nog gelezen wat er in het topic van ER werd gezegd vanochtend?
Het zit iets anders in elkaar... kan er verder niks over zeggen...quote:
Ach, een algemene waarschuwing over het gebeuren in de FB kan toch geen kwaad?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het zit iets anders in elkaar... kan er verder niks over zeggen...
ER weet er ook niks van.quote:
Nee joh, Clan mag het vertellen.quote:
Wel wat wil je gaan doen dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:50 schreef Maitje het volgende:
@Erasmo
Nee. Ik wil aan de ene kant hier graag blijven, aan de andere kant niet. Moeilijk
.
Maar heb je je al aangemeld bij zo'n bureau?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:55 schreef Maitje het volgende:
@Erasmo
Om de tijd te overbruggen dus als alles doorgaat betreft politie dan heb ik een baantje nodig tot augustus. En ik wilde dan graag bijv. Voor 30 uur in de week schoonmaken bij bejaarde/hulpbehoefende mensen via zo'n bureau.
Tering zeg, je liet me schrikken. Ik dacht, door jouw post, dat het met de politie al afgelopen was!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:55 schreef Maitje het volgende:
@Erasmo
Om de tijd te overbruggen dus als alles doorgaat betreft politie dan heb ik een baantje nodig tot augustus. En ik wilde dan graag bijv. Voor 30 uur in de week schoonmaken bij bejaarde/hulpbehoefende mensen via zo'n bureau.
Gelukkig. Ben ik tenminste niet de enige die het zo las.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:14 schreef Braamyo het volgende:
ja idd cobra, ik dacht eerst ook zoiets te lezen
Dat zijn de kosten niet waard voor deze auto van 13 jaar oud. LPG-G3 installatie kost rond de ¤1900. Over 2 jaar hoop ik een wat nieuwere auto te hebben. Deze is enkel een tussenoplossing. Daarbij, ik rij voor woon/werk verkeer maar 65km per dag.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:17 schreef Esses het volgende:
@ER: is LPG-G3 dan niet veul goedkoper voor jou.
@overige vraag, start --> cmd tikken. En je hebt een prachtig cli-tje. Overigens geen dos.
Ja doei!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:39 schreef Esses het volgende:
13 jaar oud.. had je een oude LPG-3G voor een habbekrats kunnen kopen. Verdient zich zelf binnen het jaar terug. 65 km/dag = 15600 km/jaar
15600>6000
6000 = ondergrens LPG.
Kan ruim uit
Voor mij hebben ze goede zaken gedaan hoor, kon de dag daarna al voor 3 maanden aan de slagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:38 schreef Maitje het volgende:
@Erasmo
Nee, geen uitzendbureau.. Daar wil ik niets mee te maken hebben. Ik bel morgen gewoon even naar dat geval toe.
Haha nee politie gaat tot nu toe goed. Binnenkort deel B!
quote:
Nope.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef Esses het volgende:
Dan kan je je dus verspreken op de woorden en daden in ER's topic
Modjes kunnen de edits zienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:38 schreef Thaboel het volgende:
Pff ik heb voorlopig geen weekend. Zaterdag en zondag namelijk ook werken. Gelukkig van zaterdag op zondag het vrouwmens bij me
vind het toch lullig voor Clan, hij had ze bericht ge-edit.
quote:
Is toch verschoven naar 1 april? (nadat het eerst 25 maart was geworden)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef jankaas020 het volgende:
Ik heb halverwege de middag van dag 5 nog een alle hens over de bezuinigingen, ben benieuwd wat er naar voren komt.
Jouw post las ik al voordat jij hem edittequote:
Daar gaan we niet vanuit...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:01 schreef Sloggi het volgende:
Morgen naar Rotterdam voor de POST, ik ben benieuwd wat me te wachten staat.
Als ik voor vrijdag weer present ben is het in ieder geval mis.
succes!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:01 schreef Sloggi het volgende:
Morgen naar Rotterdam voor de POST, ik ben benieuwd wat me te wachten staat.
Als ik voor vrijdag weer present ben is het in ieder geval mis.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jouw post las ik al voordat jij hem editte
Iedereen en Clan is nog niet online en lotusss mag 'niks' zeggenquote:
Volgens mij heeft Mores het ook meegekregen, die postte er vanmorgen vroeg iets over.. onze kansen zijn verdubbeldquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Iedereen en Clan is nog niet online en lotusss mag 'niks' zeggen
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 06:00 schreef Mores het volgende:
Wanneer kan je moderator worden in Def, gezien ik iemand zie die nooit dienst heeft gedaan wel even een mening heeft over mensen die bij Defensie hebben dienst gedaan?
Was wel een lokaal uitzendbureau wat niet bij een grotere keten was aangesloten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:14 schreef Braamyo het volgende:
@ Erasmo, dat klinkt eigenlijk wel goed. Ik hoor eigenlijk weinig goeds over die uitzendbureaus. Maar jij hebt er dus goeie ervaringen mee
maar het is toch een burger forum, zie het probleem niet zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:26 schreef Royyy het volgende:
Wanneer kan je moderator worden in Def, gezien ik iemand zie die nooit dienst heeft gedaan wel even een mening heeft over mensen die bij Defensie hebben dienst gedaan?
Heb ik zo vaak gehad, mocht ik 's ochtends naar Ede (woonde toen in Den Helder) om de stukken op te laden om vervolgens te verplaatsen naar Den Helder...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:26 schreef Braamyo het volgende:
LoL, krijg net een week programma in mijn handen gedrukt. Gaan we maandag terug verplaatsing houden naar oirschot, terwijl we uit het oosten van het land komen.
En ik woon in het oosten van het land.... Mag ik gewoon niet op eigen gelegenheid naar huis xD Faal !
Ik en een maat van mij laten het er niet bij zitten. Het bevel kwam volgens de bevelgevende van hogere hand. Maar het bevelschrift geeft ook aan wie de hogere hand is, haha. Morgen ff naar de hogere hand toequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:31 schreef AchJa het volgende:
Heb ik zo vaak gehad, mocht ik 's ochtends naar Ede (woonde toen in Den Helder) om de stukken op te laden om vervolgens te verplaatsen naar Den Helder...
OMT voor gevorderdenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:26 schreef Braamyo het volgende:
LoL, krijg net een week programma in mijn handen gedrukt. Gaan we maandag terug verplaatsing houden naar oirschot, terwijl we uit het oosten van het land komen.
En ik woon in het oosten van het land.... Mag ik gewoon niet op eigen gelegenheid naar huis xD Faal !
En wat denk je dat die gaat zeggen? Gewoon dienen, voorwaarts mars.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik en een maat van mij laten het er niet bij zitten. Het bevel kwam volgens de bevelgevende van hogere hand. Maar het bevelschrift geeft ook aan wie de hogere hand is, haha. Morgen ff naar de hogere hand toe
Daar twijfel ik dus aan, ik zou er niet zo zeker van zijn. Want ik denk dat dit een stereotype voorbeeld is van een aannamen. Er word geen vergoeding betaald voor eigen vervoer, dus zal wel niemand met eigen vervoer willen.... Fout,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:35 schreef AchJa het volgende:
En wat denk je dat die gaat zeggen? Gewoon dienen, voorwaarts mars.
Pff Moeilijk Doen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Daar twijfel ik dus aan, ik zou er niet zo zeker van zijn. Want ik denk dat dit een stereotype voorbeeld is van een aannamen. Er word geen vergoeding betaald voor eigen vervoer, dus zal wel niemand met eigen vervoer willen.... Fout,
Asumption, the mother of all F*CK *PS
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:46 schreef EllaN het volgende:
Het was wel echt lekker weer vandaag zeg.
nom nom nomquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:44 schreef Thaboel het volgende:
Biefstuk!![]()
nu ff naar de buurvrouw die jarig is
Jah inderdaad, het was heerlijk. Ik zag zelfs al dudes met korte mouwtjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:46 schreef EllaN het volgende:
Het was wel echt lekker weer vandaag zeg.
gister ook weer ff 60km gedaan met de racer. Korte mouwe, korte broek, maar had het verre van koud.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:05 schreef EllaN het volgende:
Ik heb ook met korte mouwtjes hardgelopen.
Gefietsts bedoel je toch hoop ik ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:09 schreef hoogvlieger het volgende:
gister ook weer ff 60km gedaan met de racer. Korte mouwe, korte broek, maar had het verre van koud.
quote:
Zoals Braamyo in zijn wijsheid zegt (wel over een ander onderwerp dan)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:26 schreef Royyy het volgende:
[..]
[..]
Iedereen en Clan is nog niet online en lotusss mag 'niks' zeggen
Whoot, ik werd gebruikt als een goed voorbeeldquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:25 schreef Lotusss het volgende:
Zoals Braamyo in zijn wijsheid zegt (wel over een ander onderwerp dan)
"Assumption is the mother of all fuck-ups"!
Ja maar jij hebt het nog koud als het buiten 22 graden isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag anders gewoon weer met mijn TNT-Post jas post besteld
Lul niet! Jij hebt het snikheet als het pas 30 graden isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt het nog koud als het buiten 22 graden is
Veel warmer dan wat het nu is hoeft het niet te wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lul niet! Jij hebt het snikheet als het pas 30 graden is
Dat weet jij helemaal niet!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lul niet! Jij hebt het snikheet als het pas 30 graden is
Mietje!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:30 schreef m.k het volgende:
[..]
Veel warmer dan wat het nu is hoeft het niet te worden
Dat is wat andersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet!
En ik ben altijd heet.... dat weet je toch....
Precisely to assume is to make an ass out of you and me (ass-u-me).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Zoals Braamyo in zijn wijsheid zegt (wel over een ander onderwerp dan)
"Assumption is the mother of all fuck-ups"!
Conclusion, you like asses?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:34 schreef Sine_Pari het volgende:
Precisely to assume is to make an ass out of you and me (ass-u-me).
zeker marns? Die vissticks lopen het hele jaar met opgerolde mouwtjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah inderdaad, het was heerlijk. Ik zag zelfs al dudes met korte mouwtjes
is het ook! Graadje of 30 HEEEERLIJK! Maja wij pinda's zijn daar ook voor gemaaktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt het nog koud als het buiten 22 graden is
Alleen begint ER als een achterlijke te zweten als hij iets eet wat zelfs voor een kaaskop niet pittig genoemd kan wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
is het ook! Graadje of 30 HEEEERLIJK! Maja wij pinda's zijn daar ook voor gemaakt
Dat mag, is gezond! Als het maar lekker isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Alleen begint ER als een achterlijke te zweten als hij iets eet wat zelfs voor een kaaskop niet pittig genoemd kan worden
Nep-pindaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat mag, is gezond! Als het maar lekker is
16 graden.. zijn we hier blij meequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik denk dat wij het Nederlandse kut weer gekregen hebben, was hier voorheen lekker weer, maar vandaag regent het en is het enkel 16° C
whaha goeie rendang is dan een aanraderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat mag, is gezond! Als het maar lekker is
Wel zelf bakken natuurlijk. Uit zo een pakje is niet alles.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
whaha goeie rendang is dan een aanrader
zeker weten. Op bali nog gegeten en heb nog een dag gezweet en een brandende ster aan overgehoudenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel zelf bakken natuurlijk. Uit zo een pakje is niet alles.
Jij wilde nog seksen vanavond...?quote:
lotusss anders kom je maar hierheen hoorquote:
Ik zal je liefdadigheid doorgeven aan ERquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
lotusss anders kom je maar hierheen hoor
Nee, maar hij moet natuurlijk wel weten van je genereuze aanbod om mij "gezelschap" te houdenquote:
Das bijna tropisch..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik denk dat wij het Nederlandse kut weer gekregen hebben, was hier voorheen lekker weer, maar vandaag regent het en is het enkel 16° C
Dacht het dus niet!!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
lotusss anders kom je maar hierheen hoor
Je mag best toekijken hoorquote:
Die zoon van jou is een echte Baas!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:28 schreef AchJa het volgende:
Werd vanmiddag gebeld door de school, of ik mijn oudste kon ophalen want hij was uit het klimrek gedonderd en had een beetje last van zijn poot... Gelukkig was ik weer eens niet thuis, maar hij heeft zijn poot op twee plaatsen gebroken en toch stoer blijven kijken en les volgen...![]()
Maar hij zit nu in het gips hoorde ik.
Ik wil morgen ook sporten... hopen dat het gaat!quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daar gaan we niet vanuit...
Als ik je niet meer spreek: HEEL VEEL SUCCES!
Bedankt!quote:
Nou, ik ben echt even sport-motivatieloos eerlijk gezegd... Omdat ik dan vroeg wil sporten omdat ik dan het meest in bloedvorm ben.. moet ik dus vroeg, dus half 8 op. En aangezien ik vrij ben morgen en tot als ik wil 12 uur op mijn nest kan blijven ronken.. ik het morgenochtend erg moeilijk kan krijgen.. snappie?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil morgen ook sporten... hopen dat het gaat!
wtf, jij misschien.quote:
Eh natuurlijk heb ik ook liever meer dan 16 graden, maar na al die regen en kou van de afgelopen 4-5 maanden ben ik blij dat het vandaag eindelijk weer eens zo'n 16 graden was hierquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:36 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wtf, jij misschien.
ik was vandaag tevreden met de 18 graden in het mooie Oirschot/'s-Hertogenbosch...
maar ik verwacht wel hogere temperaturen in enkele maanden..
laat die yanks maar lekker natregenen.. dat heb ik een hele herfst en winter mogen verduren, tesamen met een groepje lui van +- 16 miljoen man.
het is ff genoeg geweest.
btw achja +1 voor je kid.
Vroeg is 06:00 op een vrije dag. 08:00 is uitslapenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
Voor een vrije dag is dat vroeg hoor!!!
Aah ga weg! Niet voor deze damequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:40 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vroeg is 06:00 op een vrije dag. 08:00 is uitslapen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:43 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik al meer dan ver genoeg weg zat joh![]()
Daarom, ik ga snurken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:55 schreef Sine_Pari het volgende:
Achja maakt toch allemaal niet zo gek veel uit hoe laat je er uitmoet, als je maar genoeg slaap hebt gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |