tsjaquote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gister bij een programma Freak like me, een vrouw die juist graag dingen eet die niet meer helemaal vers zijn. Brood wat een dag open heeft gelegen, sap wat 1,5 dag heeft gestaan. Chips die al een hele dag open ligt zodat het zacht wordt.
Doe ik ook vaakquote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef STING het volgende:
[..]
Dan haal je week boodschappen, lekker burgelijk enzo
quote:
Hmm, ok. Zal het vast vergeten, maar da's geen rampquote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat Yuki zegt, BNN, ned 3. Rond half 10 op zondag.
Het is erg vermakelijk, Brits programma, dus nog leuker.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ok. Zal het vast vergeten, maar da's geen ramp
I'm sorry, did I break your concentration?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
I'm sorry, just trying to make a conversation.
I know....quote:Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
I'm sorry, just trying to make a conversation.
Ah, ja, dat belooft dan wel wat.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is erg vermakelijk, Brits programma, dus nog leuker.
Snap ik, maar het is dus niet van BNN. Er komen leuke dingen langs, gewoon steeds kleine stukjes van vage hobby's. Die van oud eten vond ik trouwens erg ranzig.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, ja, dat belooft dan wel wat.
BNN eigen programma's heb ik totaal niets mee
BNN gaat het ook maken, zover ik weet.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Snap ik, maar het is dus niet van BNN. Er komen leuke dingen langs, gewoon steeds kleine stukjes van vage hobby's. Die van oud eten vond ik trouwens erg ranzig.
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |