1980. Op de valreep.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Als je vrouw geboren is in 1980, 1981 of 1982 wel.
Ik denk nog steeds dat het Art is!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Frollo het volgende:
Ik dacht natuurlijk de hele tijd al dat het Patrick was.
Verdomme. Had ik net speciaal een paar dagen vrij genomen om wat vluchtelingen op te vangen, is het weer niet nodig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:46 schreef Ringo het volgende:
Gelukkig hoeven we geen vluchtelingen op te vangen
Hihi. Jij dacht dat het Art was.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:05 schreef k_man het volgende:
Hmm ja, ik weet het niet. Als het gaat om een operatie, ook al is het routineklusje, zou ik het willen horen. Er is altijd een risico. Bij een psychiatrische opname lijkt me dat toch anders. Dat zal ook niet uit de lucht komen vallen. Dan is verzwijgen tot thuiskomst nog wel een idee.
En hoe is het met je telefoon?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:49 schreef Mainport het volgende:
Draait de idioot voor me zich om en stoot de automaatcappuccino over mijn HTC Desire. Hij doet nu niets meer.
Nu ja, alles kan. Maar dat is net het verhaal van de Groningse knecht die naar de boer komt op zijn nieuwe brommer. Nije brommer, jong? vraagt de boer. Joa, zegt de knecht. Dan gaat iedereen aan het werk. 's Avonds gaat de knecht naar de boer toe. Ik kom mörgen nait weer, zegt de knecht. Hou dat zo? vraagt de boer. Al dat geproat over een nije brommer, zegt de knecht.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:02 schreef Gellius het volgende:
Waarom niet? Ik wil dat best even zeggen hoor. Naar JAM.
Een Asus. Geen netbook (nog) maar dus gewoon een laptop.quote:
Je hebt een pasfoto late maken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:17 schreef ShadyLane het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste horde is genomen.
Stomme vraag, natuurlijk, want dat staat er toch op.quote:
Mijn auto moest (nodig) een beurt, en daarom heb ik woensdag een paar uur in de bibliotheek gezeten (en de geboorte van de lammetjes gemist).quote:
Plunk!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn auto moest (nodig) een beurt, en daarom heb ik woensdag een paar uur in de bibliotheek gezeten (en de geboorte van de lammetjes gemist).
Ik heb strips gelezen.
[ afbeelding ]
1 Plunk, 2 Servais, 2 Hermann, 1 Barbara Stok.
IJs eten bij Palma? 10o0 soorten ijs ofzo. Ik had gewoon trillende handen in die winkel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:42 schreef Ringo het volgende:
Zeg, wij gaan even naar Rome, genieten jullie van elkaar?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |