Ik denk dat KLB ook niet de plaats is om intellectuele mensen te beoordelen, 90% van de mensen hier heeft werkelijk geen fuck idee wie Komrij is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:19 schreef Mainport het volgende:
Dit type klacht is te ingewikkeld voor KLB
omdat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:35 schreef Mainport het volgende:
Fokke en sukke zijn een klachttopic op zich waard.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:41 schreef Farenji het volgende:
Uiterst terechte klacht. Komrij over twitter, facebook en gadgets laten schrijven is hetzelfde als een ipad kopen om je pilsje op te zetten.
Ik denk dat de analyses van studio sport meer in jouw straatje liggen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:42 schreef Menu_69 het volgende:
Ik wijt deze teleurstelling toch vooral aan een verknipt beeld van de persoon Gerrit Komrij.
"een van Nederlands grootste intellectuelen".. Aub zeg.
Tja, jij denkt ook dat Komrij een van Nederlands grootste intellectuelen is. Dus wat zegt dat nou helemaal?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:12 schreef Mainport het volgende:
[..]
Ik denk dat de analyses van studio sport meer in jouw straatje liggen.
Wie zou jij dan een van Nederlands grootste intellectuelen noemen, bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:19 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Tja, jij denkt ook dat Komrij een van Nederlands grootste intellectuelen is. Dus wat zegt dat nou helemaal?
Heeft de P.C. Hooft-prijs gewonnen, was de eerste dichter des vaderlands, schrijft frequent opiniestukken in de betere dagbladen, verschijnt aan tafel bij actualiteitenprogramma's.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:19 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Tja, jij denkt ook dat Komrij een van Nederlands grootste intellectuelen is. Dus wat zegt dat nou helemaal?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:26 schreef Mainport het volgende:
[..]
Heeft de P.C. Hooft-prijs gewonnen, was de eerste dichter des vaderlands, schrijft frequent opiniestukken in de betere dagbladen, verschijnt aan tafel bij actualiteitenprogramma's.
Achja.
TV-recensent en een beroerde dichter des vaderlands. Ook niet echt intellectueel. Of wel ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:26 schreef Mainport het volgende:
[..]
Heeft de P.C. Hooft-prijs gewonnen, was de eerste dichter des vaderlands, schrijft frequent opiniestukken in de betere dagbladen, verschijnt aan tafel bij actualiteitenprogramma's.
Achja.
Die heeft ie niet geschreven, die heeft ie samengesteld.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:41 schreef Mainport het volgende:
Ik kan ook wel zeggen dat hij de bijbel van de dichtkunst der lage landen geschreven heeft ('De Nederlandse poëzie van de 19de en 20ste eeuw in 1000 en enige gedichten'),
Eerst (terecht) de idiotie rondom Apple aankaarten, en dan dat. Beetje hypocriet, zelfs al bedoelde hij het niet zo.quote:Zoals Albert Schweitzer in de rimboe van Lambarene tokkelde op de toetsen van een denkbeeldige piano, zo laat ik mijn vingertoppen strelend dansen over het scherm van een virtuele iPad.
Alvast oefenend op mijn bijdrage aan een gunstige omgeving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |