ok ectoquote:Op maandag 14 maart 2011 16:33 schreef Ezio het volgende:
Even op een rijtje:
- Ontzettend dom topic
- Gedraagt zich als een troll
- 2 dagen geleden geregistreerd
- Achterlijke FB posts
- Doet alsof hij alles beter weet
Conclusie: Troll.
ectoquote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef HostiMeister het volgende:
Weetje wat erg is, gasten die constant vakterminologie gebruiken om interessanter over te komen dan ze daadwerkelijk zijn. Kerel je staat in de gym. Het is geen rocket science.
Je moet uitkijken voor je plectoral strip jonge.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef HostiMeister het volgende:
Weetje wat erg is, gasten die constant vakterminologie gebruiken om interessanter over te komen dan ze daadwerkelijk zijn. Kerel je staat in de gym. Het is geen rocket science.
Nee jonge wat een aap, maar goed dat je er korte metten mee hebt gemaaktquote:Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef Chestbrah het volgende:
was ook zo'n gast vorige week die ging barbell lateral raises doen in het squatrack![]()
ik ging stuk
Dus ik zeg tegen die gast dat hij moest oprotten omdat ik wilde squatten, die ogen van hem
maar kom op, je gaat toch geen barbell lateral raises doen in het squatrack
Ik klap jou!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef Chestbrah het volgende:
ja kom op zeg, je gaat toch ook niet curlen in het squatrack
Ja stel je voor, het lef. Wat een mongol. Niet normaal. Afschieten.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef Chestbrah het volgende:
ja kom op zeg, je gaat toch ook niet curlen in het squatrack
Inderdaad dat is toch niet logisch. Net zoiets als gymtopics maken op Fok!, dat zou pas echt fail zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja stel je voor, het lef. Wat een mongol. Niet normaal. Afschieten.
altijd grappig die jaloerze mensen die het lichaam hebben van een 11 jarigequote:Op maandag 14 maart 2011 16:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Inderdaad dat is toch niet logisch. Net zoiets als gymtopics maken op Fok!, dat zou pas echt fail zijn_!
Nou en, dat moet ik gewoon nog ff dumpen straksquote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
altijd grappig die jaloerze mensen die het lichaam hebben van een 11 jarige
Gheghe....quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
altijd grappig die jaloerze mensen die het lichaam hebben van een 11 jarige
Wat is dat?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:47 schreef Chestbrah het volgende:
Ik kan echt helemaal gek worden als ik ecto's in de sportschool zie dan gaan deadliften met handschoenen aan, kom op je doet maar 80kg. Ik gaf vanmiddag iemand dus een standje in de sportschool dat hij dat niet moest doen, dus hij zegt dat anders zijn handen pijn doen. Wat is er met die mensen?
He man, die handschoenen zijn er juist voor grip. Ik deed vroeger ook altijd bandrukken zonder handschoenen, helaas had de stang dan steeds de neiging om te 'schuiven' in mijn handen. Met handschoentjes is dit niet zo. Je zou eventueel ook windsels kunnen gebruiken, kun je zelf het aantal windingen aanpassen en het zit wel zo lekker.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:47 schreef Chestbrah het volgende:
Ik kan echt helemaal gek worden als ik ecto's in de sportschool zie dan gaan deadliften met handschoenen aan, kom op je doet maar 80kg. Ik gaf vanmiddag iemand dus een standje in de sportschool dat hij dat niet moest doen, dus hij zegt dat anders zijn handen pijn doen. Wat is er met die mensen?
Soms krijg ik wel eensch blaren op mien handjes, met die handglovecancershizzle gebeurt dat niet!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:47 schreef Chestbrah het volgende:
Het is gewoon onmogelijk om je schouderbladen samen te spannen. Het is hooguit het aanhechtingspunt voor de schouderspieren. Maar als je een retractie wilt hebben van de schouderbladen kun je hooguit de Trapezius, pectroralis minor en de latissimus dorsi samentrekken.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:29 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
is het niet zo dan? Ik zie bij 90% va nde gasten in de sportschool naar voren getrokken schouders
scapular depression, scapular retraction, external rotationquote:Op maandag 14 maart 2011 17:34 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Het is gewoon onmogelijk om je schouderbladen samen te spannen. Het is hooguit het aanhechtingspunt voor de schouderspieren. Maar als je een retractie wilt hebben van de schouderbladen kun je hooguit de Trapezius, pectroralis minor en de latissimus dorsi samentrekken.
Blijf proberenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:39 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
ik had van een bioloogje wel meer verwacht
Dat schema in je fobo.quote:
ik gebruik dat schema niet eensquote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat schema in je fobo.Quads en hams afraffelen in één training en de rest van de week je bovenlichaam ''pompen''. Faggot.
je ziet eruit als een aapie gtfoquote:Op maandag 14 maart 2011 17:47 schreef bascross het volgende:
[..]
Waarom doe je er dan stoer mee? Je traint ook niet zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |