Nog ffquote:Op maandag 14 maart 2011 16:21 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dank u voor PM, dacht niet dat je het zou doen, geile jetsers hoor
Als je een troll bent moet je beter je best doen. Echt. Mocht je onverhoopt geen troll zijn... doe wat aan je taalgebruik, brah.quote:
Tuurlijk is hij een troll. Hij zegt dat je je schouderblad goed moet samentrekkenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je een troll bent moet je beter je best doen. Echt. Mocht je onverhoopt geen troll zijn... doe wat aan je taalgebruik, brah.
is het niet zo dan? Ik zie bij 90% va nde gasten in de sportschool naar voren getrokken schoudersquote:Op maandag 14 maart 2011 16:28 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Tuurlijk is hij een troll. Hij zegt dat je je schouderblad goed moet samentrekken
De foto in zijn FB overtreft deze met gemak hoorquote:
Dit was bekend.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:31 schreef Chestbrah het volgende:
zercher squats hebben me gekilled gisteren, doms kickt in
ok ectoquote:Op maandag 14 maart 2011 16:33 schreef Ezio het volgende:
Even op een rijtje:
- Ontzettend dom topic
- Gedraagt zich als een troll
- 2 dagen geleden geregistreerd
- Achterlijke FB posts
- Doet alsof hij alles beter weet
Conclusie: Troll.
ectoquote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef HostiMeister het volgende:
Weetje wat erg is, gasten die constant vakterminologie gebruiken om interessanter over te komen dan ze daadwerkelijk zijn. Kerel je staat in de gym. Het is geen rocket science.
Je moet uitkijken voor je plectoral strip jonge.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef HostiMeister het volgende:
Weetje wat erg is, gasten die constant vakterminologie gebruiken om interessanter over te komen dan ze daadwerkelijk zijn. Kerel je staat in de gym. Het is geen rocket science.
Nee jonge wat een aap, maar goed dat je er korte metten mee hebt gemaaktquote:Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef Chestbrah het volgende:
was ook zo'n gast vorige week die ging barbell lateral raises doen in het squatrack![]()
ik ging stuk
Dus ik zeg tegen die gast dat hij moest oprotten omdat ik wilde squatten, die ogen van hem
maar kom op, je gaat toch geen barbell lateral raises doen in het squatrack
Ik klap jou!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef Chestbrah het volgende:
ja kom op zeg, je gaat toch ook niet curlen in het squatrack
Ja stel je voor, het lef. Wat een mongol. Niet normaal. Afschieten.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef Chestbrah het volgende:
ja kom op zeg, je gaat toch ook niet curlen in het squatrack
Inderdaad dat is toch niet logisch. Net zoiets als gymtopics maken op Fok!, dat zou pas echt fail zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja stel je voor, het lef. Wat een mongol. Niet normaal. Afschieten.
altijd grappig die jaloerze mensen die het lichaam hebben van een 11 jarigequote:Op maandag 14 maart 2011 16:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Inderdaad dat is toch niet logisch. Net zoiets als gymtopics maken op Fok!, dat zou pas echt fail zijn_!
Nou en, dat moet ik gewoon nog ff dumpen straksquote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
altijd grappig die jaloerze mensen die het lichaam hebben van een 11 jarige
Gheghe....quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
altijd grappig die jaloerze mensen die het lichaam hebben van een 11 jarige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |