Ik heb net een nieuwe auto gekocht.. Een Fiat Tsunamiquote:Op maandag 21 maart 2011 03:26 schreef nero7 het volgende:
Als er nog iemand de grap over de golf en tsunami vertelt, traceer ik je, en leeg ik mn darmen boven zn smoel.
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe uitgebreide versie van wat ik eerder postte.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:38 schreef smegmanus het volgende:
Geen paniek meer bij reactor 2 in Fukusima Japan.
De werknemers kwamen zojuist stralend naar buiten.
Okee....quote:Op maandag 21 maart 2011 10:09 schreef ToT het volgende:
http://www.mofunzone.com/online_games/tsunami_fighter.shtml_____________________!
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Okee....
O ja, toen ik vlak na de tsunami wat wilde weten over de natuurkunde achter tsunami-beschermingsmuren kwam dit als eerste hit op Google eruit:
http://www.physicsgames.net/game/Tsunami_Wall.html
En da's dan ook nog eens een k*t-spelletje
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe uitgebreide versie van wat ik eerder postte.
Aha vandaar:nero7 was aan het zwemmen in de japanse zee,kreeg last van z,n darmen,en dook onderwater,en liet daar zooo,n ruft,daarmee kwam er zo veel kracht vrij,dat het water van ellende 23 meter hoog richting de kust ging.quote:Op maandag 21 maart 2011 03:26 schreef nero7 het volgende:
Als er nog iemand de grap over de golf en tsunami vertelt, traceer ik je, en leeg ik mn darmen boven zn smoel.
Grappig. Ha-ha.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:36 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
Wat is de kip als tsunami niet heeft gelezen? Geel want 30 is niet appeltaart.
Beetje nep ja, maar soms komen dat soort dingen best voor:quote:
quote:In August 1945, Yamaguchi was sent to Hiroshima on a business trip. With the job done, his co-workers left, but Yamaguchi realized that he had forgotten his personal seal for signing official documents, so he headed back into town to pick it up. That's when the atomic bomb was dropped on Hiroshima. Badly burned, deaf, and partially blind, he spent a night in the ruins of the city, and then found a railway station on the western edge of the city that was back in operation. He managed to catch a train home to Nagasaki, where as Yamaguchi explained to his disbelieving boss what had happened in Hiroshima the second atomic bomb was dropped.
In 2009, the Japanese government certified the still-living Tsutomu Yamaguchi as the first known person to have been at ground zero of both atomic blasts. A year later, Yamaguchi passed away from stomach cancer at the age of 93.
Zoooo random XDquote:Op maandag 21 maart 2011 18:36 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
Wat is de kip als tsunami niet heeft gelezen? Geel want 30 is niet appeltaart.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:21 schreef smegmanus het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen centerparks en Japan?
- Ze hebben allebij een golfslagbad en je kunt verdomme nooit meer je huisje terug vinden.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:21 schreef smegmanus het volgende:
- Ze hebben allebij een golfslagbad en je kunt verdomme nooit meer je huisje terug vinden.
Ik moest gniffelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:21 schreef smegmanus het volgende:
Ja kut!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:51 schreef PiRANiA het volgende:
Je plaatje werkt niet. Doe maar eens ctrl-f5.
Kijk dat ventje serieus kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Jij smokkelt toch geen plutonium voor Al Qaeda?"
quote:Japan heeft op dit moment de grootste dichtheid van warenhuizen.
Hier waren huizen, daar waren huizen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:47 schreef 3M1N3M het volgende:
De japanners komen vanzelf wel boven water
Die is bijna net zo vaak langs gekomen als die Golf!quote:Op zondag 27 maart 2011 19:48 schreef JJH het volgende:
"Knock Knock"
-"Who's there?"
"Sue..."
-"Sue who?"
"Sue Nami"
Ik las hem vanavond voor het eerst, en zag hem hier niet zo snel staan.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is bijna net zo vaak langs gekomen als die Golf!
Ja en doordat een bericht niet snel is zag je hem ook niet ehh.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik las hem vanavond voor het eerst, en zag hem hier niet zo snel staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:10 schreef Furdinand het volgende:
Tsunami heeft een nieuwe golf, de tsunami auto. Hij is een Toyota groter dan de vw slag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |