en een auto op zijn zolderquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef Snaavel het volgende:
Geen geld sturen naar Japan, keek gister naar het nieuws, daar werd een Japanner geïnterviewd. had 2 jachten op zijn oprit staan!
en een auto op zolder.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef Snaavel het volgende:
Geen geld sturen naar Japan, keek gister naar het nieuws, daar werd een Japanner geïnterviewd. had 2 jachten op zijn oprit staan!
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:39 schreef smegmanus het volgende:
I'm so sick of all the jokes about the Tsunami
All the terror to all the people there, its not funny how they are treated with jokes
My best friend is a Japanese guy his name is: Fu kin wet
Leuk geprobeerd, maar wel een beetje jammer dat 'wet' zelfs in de verste verte niet lijkt op iets dat Japans zou kunnen zijn. En ook niet op Chinees trouwens.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:39 schreef smegmanus het volgende:
I'm so sick of all the jokes about the Tsunami
All the terror to all the people there, its not funny how they are treated with jokes
My best friend is a Japanese guy his name is: Fu kin wet
Partypooperquote:Op zondag 20 maart 2011 17:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar wel een beetje jammer dat 'wet' zelfs in de verste verte niet lijkt op iets dat Japans zou kunnen zijn. En ook niet op Chinees trouwens.
Ik zie mijzelf meer als kwaliteitsbewaker. En als de grappen nog onder het niveau van "Hoe lang is een Chinees" dalen, dan lijkt mij dat het terecht is als daar iets van wordt gezegd.quote:
Ach de meesten weten dat toch niet, dus idd: partypooperquote:Op zondag 20 maart 2011 17:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf meer als kwaliteitsbewaker. En als de grappen nog onder het niveau van "Hoe lang is een Chinees" dalen, dan lijkt mij dat het terecht is als daar iets van wordt gezegd.
Okee okee, ik moet toegeven dat ik bijv. Austin Powers best grappig vind, dus eigenlijk had ik gewoon m'n mond moeten houden.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:57 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ach de meesten weten dat toch niet, dus idd: partypooper
Hoe lang is een Japanner?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf meer als kwaliteitsbewaker. En als de grappen nog onder het niveau van "Hoe lang is een Chinees" dalen, dan lijkt mij dat het terecht is als daar iets van wordt gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dies hart friend !quote:Op zondag 20 maart 2011 20:03 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
God wou ook eens de nieuwe Pokemon Black and White spelen.
Z'n eerste Rotation battle met een Onix, Magicarp en een Victini liepen niet zo goed af.
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe uitgebreide versie van wat ik eerder postte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |