abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94101248
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Er is ook een enorm mensenoverschot in China. Toch ben ook jij ooit verwekt.
Wat is je punt?
:') S :') T :') O :') K :') S :') T :') A :') A :') R :') T :') :
pi_94101287
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:21 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Ad hominems, scheldwoorden, anderen voor troll uitmaken, de discussie op een zijspoor brengen door met irrelevante/offtopic onderwerpen aan te komen...

:')

Dat is voor sommigen dé manier om maar niet op de, blijkbaar moeilijke, ontopic vragen te reageren.
Komt omdat je hele logica aangaande deze kwestie gebaseerd is op verzonnen feiten.
Behalve in jouw hoofd bestaat er namelijk helemaal niet zoiets als een nationaal katten-overschot.

Stop gewoon met je leugens en getroll.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:25:56 #203
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_94101347
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:19 schreef SiGNe het volgende:
De OP gaat over vissen die dood worden teruggevonden,
En deze topicserie gaat over het buitenkatten-probleem in het algemeen. :)
  maandag 14 maart 2011 @ 17:27:42 #204
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_94101431
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:24 schreef Stokstaart het volgende:
Komt omdat je hele logica aangaande deze kwestie gebaseerd is op verzonnen feiten.
Behalve in jouw hoofd bestaat er namelijk helemaal niet zoiets als een nationaal katten-overschot.
kattenoverschot

quote:
Stop gewoon met je leugens en getroll.
Je doet het weer. :)
  Eindredactie Games maandag 14 maart 2011 @ 17:28:38 #205
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_94101487
quote:
2s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:34 schreef 2dope het volgende:

[..]

Het gaat om mensen die last hebben van andermans katten, welke ze vervolgens in Frankrijk ( :') ) uit gaan zetten.

Maar ik zal men hier even behoeden, al die zolderkamernerdjes die hun mond vol hebben over de kat van de buren uitzetten zijn trolls. Dit topic keert een x-aantal keer per jaar terug, vorige keer waren het Michielos / Flammie (waarschijnlijk zijn bovenstaande kloons van hen) die eindeloos (edoch succesvol) door bleven trollen over hun vermeende problematiek met de kat van de buren.

Die doorzichtigheid niet herkennen :')
quote:
2s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:43 schreef 2dope het volgende:

Geeft de geloofwaardigheid ook wel aan :')

Ik heb deel 1 en 2 niet eens gelezen, maar het is te doorzichtig voor woorden.

"Prima toch :) Als die buurman niet wil betalen voor mijn vissen dan pak ik zijn kat wel :) Zet hem gewoon uit in een ander land, maak ik er gelijk een leuk weekend van :) Moet hij zijn kat maar binnen houden :) :) . Opgelost :) Kan hij daar lekker spelen :) :) . "

:') .
Maar vooral blijven voederen gents.
Overigens props voor deze succesvolle troll, heb ik altijd wel respect voor.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_94101601
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:27 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

kattenoverschot

[..]

Je doet het weer. :)
Een term invoeren op Google maakt het niet direct een geldige bron voor jouw verzonnen feiten hoor.

Ik wil voor ik verder ga reageren op je vraag een bron zien waar uit concreet blijkt dat wij een katten-overschot hebben in Nederland.
Dat kunnen bijvoorbeeld zijn cijfers van het CBS of de Dierenbescherming.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:33:28 #207
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_94101672
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:31 schreef Stokstaart het volgende:
Een term invoeren op Google maakt het niet direct een geldige bron voor jouw verzonnen feiten hoor.
Dus de asiels en alles liegen? ;(

En verzonnen feiten is wel een beetje een contradictie hè. ;)
pi_94101686
Mensen denken volgens mij ook vaak dat het wel meevalt met die last.
Tot er iemand iets van zegt (de kat van mn stiefvader heeft ooit een papegaai gevangen. Nooit achter gekomen waar hij vandaan kwam, ook niet zn best voor gedaan trouwens.) En dan zijn het vaak mensen die zeuren of overdrijven.

Ik heb 2 katten. De ene wil elke dag wel even naar buiten (afgezette tuin) de ander niet. Dame die naar buiten wil, vindt buiten de poort meer eng dan leuk en als ze ontsnapt (wat een paar keer gebeurd is) is ze bang en wil ze dagen niet meer naar buiten.
Heer die niet wil, kijkt naar buiten en blijft op de drempel zitten als hij t te koud vindt. En anders blijft hij nog in de buurt van de deur.

Katten vinden het leuk om buiten te komen, de meeste, maar ze kunnen prima vooruit met een omheinde ruimte, dat is nog veiliger voor t beestje ook.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:34:19 #209
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_94101707
In mijn geval is het anders. Kat een doodschop gegeven en over de muur terug gegooid. Eigenaar kwam zeiken, heb ik hem ook het ziekenhuis in geslagen.
Was gvd al de 5000ste keer dat die kutvlooienbaal een vis van me roofde. Oprotten met die bende. Heb het geld letterlijk uit die eikel geslagen. Stond nog in de krant ook :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_94101738
quote:
9s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:33 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Dus de asiels en alles liegen? ;(

En verzonnen feiten is wel een beetje een contradictie hè. ;)
Behoorlijk ja.
Maar het is wel wat jij steeds probeert. Iets als zijnde 'feit' in het topic gooien terwijl je totaal geen bron kunt aandragen.
Groetjes, Ezio.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:39:54 #211
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_94101904
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:35 schreef Stokstaart het volgende:
Behoorlijk ja.
:o Dus al die asiels die met overschot kampen liegen, en Stokstaart heeft dat door!

quote:
Maar het is wel wat jij steeds probeert. Iets als zijnde 'feit' in het topic gooien terwijl je totaal geen bron kunt aandragen.
Huh? Waar dan? Het enige waar ik over begonnen ben is het kattenoverschot. Verder heb ik niks als ('zijnde' :')) feiten geponeerd.
pi_94102028
Zeuren en overdrijven was sarcastisch.

Kan me best voorstellen dat mensen met vogels, vissen, konijnen, mooi aangelegde tuin waar ze veel tijd aan besteden het niet prettig vinden als er katten in hun tuin komen. Moeten die mensen hun tuin kat-proof maken, of moeten de mensen die katten hebben op hun kat letten?
Ik vind dat laatste, maar heel veel mensen zijn het daar niet mee eens.
Jullie willen vogels, zorg dan dat er geen katten bij kunnen! Ik vind t de omgekeerde wereld.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:43:15 #213
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_94102043
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:34 schreef Michielos het volgende:
In mijn geval is het anders. Kat een doodschop gegeven en over de muur terug gegooid. Eigenaar kwam zeiken, heb ik hem ook het ziekenhuis in geslagen.
Was gvd al de 5000ste keer dat die kutvlooienbaal een vis van me roofde. Oprotten met die bende. Heb het geld letterlijk uit die eikel geslagen. Stond nog in de krant ook :D
En toen werd je wakker en was het allemaal slechts een droom :O
Laat anders dat krantenartikel maar zien (plus het proces verbaal van de rechter aangezien je het vertelt alsof je iemand zwaar hebt mishandeld)
pi_94102106
quote:
11s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:39 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

:o Dus al die asiels die met overschot kampen liegen, en Stokstaart heeft dat door!

[..]

Huh? Waar dan? Het enige waar ik over begonnen ben is het kattenoverschot. Verder heb ik niks als ('zijnde' :')) feiten geponeerd.
Dat dacht ik al. Weer geen cijfers maar wat gemompel vanuit de onderbuik.
De katten die in het asiel zitten is vaak iets mee. Ze zijn niet gewend aan kinderen, kunnen niet met andere katten of zijn simpelweg niet opgevoed.

Veel mensen zitten daar niet op te wachten dus worden ze weggestopt.

Er is buiten jouw hoofd niet zoiets algemeen kattenoverschot.
Groetjes, Ezio.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:45:23 #215
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_94102132
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef SiGNe het volgende:

[..]

En toen werd je wakker en was het allemaal slechts een droom :O
Laat anders dat krantenartikel maar zien (plus het proces verbaal van de rechter aangezien je het vertelt alsof je iemand zwaar hebt mishandeld)
Want ik wil met naam en krant op fok staan. uhu :D
Ik vond het niet zwaar. Sloeg hem paar keer op zn kaak, adamsappel en knie in zijn lul. Thats it, gewoon burenruzie ;)
pi_94102138
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zeuren en overdrijven was sarcastisch.

Kan me best voorstellen dat mensen met vogels, vissen, konijnen, mooi aangelegde tuin waar ze veel tijd aan besteden het niet prettig vinden als er katten in hun tuin komen. Moeten die mensen hun tuin kat-proof maken, of moeten de mensen die katten hebben op hun kat letten?
Ik vind dat laatste, maar heel veel mensen zijn het daar niet mee eens.
Jullie willen vogels, zorg dan dat er geen katten bij kunnen! Ik vind t de omgekeerde wereld.
Ik ook omdat die vogels nog altijd op eigen grondgebied blijven en die katten de schade elders aanrichten :) Ben het met je eens hoor.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:46:38 #217
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_94102186
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:44 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat dacht ik al. Weer geen cijfers maar wat gemompel vanuit de onderbuik.
De katten die in het asiel zitten is vaak iets mee. Ze zijn niet gewend aan kinderen, kunnen niet met andere katten of zijn simpelweg niet opgevoed.

Veel mensen zitten daar niet op te wachten dus worden ze weggestopt.

Er is buiten jouw hoofd niet zoiets algemeen kattenoverschot.
Wat wil dit dan zeggen volgens jou?

Minister van Dierenwelzijn Laurette Onkelinx (PS) overweegt alle jonge katjes in asielen, kwekerijen en dierenwinkels verplicht te laten steriliseren. Nu worden jaarlijks meer dan 11.000 katten geëuthanaseerd. Werner Rommers

Het zijn trieste cijfers. In ons land wordt elke 40 minuten een kat een dodelijk spuitje toegediend omdat niemand er blijf mee weet. De Raad voor Dierenwelzijn adviseerde al enkele keren om huiskatten daarom verplicht te laten steriliseren of castreren. Onkelinx wil nu actie ondernemen. 'Het grote aantal honden en katten dat in de dierenasielen wordt geëuthanaseerd, blijft verontrustend.'
pi_94102289
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:46 schreef Michielos het volgende:

[..]

Minister van Dierenwelzijn Laurette Onkelinx (PS) overweegt alle jonge katjes in asielen, kwekerijen en dierenwinkels verplicht te laten steriliseren. Nu worden jaarlijks meer dan 11.000 katten geëuthanaseerd. Werner Rommers

Het zijn trieste cijfers. In ons land wordt elke 40 minuten een kat een dodelijk spuitje toegediend omdat niemand er blijf mee weet. De Raad voor Dierenwelzijn adviseerde al enkele keren om huiskatten daarom verplicht te laten steriliseren of castreren. Onkelinx wil nu actie ondernemen. 'Het grote aantal honden en katten dat in de dierenasielen wordt geëuthanaseerd, blijft verontrustend.'
Volgens stokstaartje is dat uiteraard maar wat onderbuik gemompel van de minister :) _O-
Die kan dat immers niet weten maar stokstaartje wel hoor!!
  maandag 14 maart 2011 @ 17:49:12 #219
45 SiGNe
pi_94102297
quote:
11s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:39 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

[..]

Je hebt inderdaad gelijk dat er veel katten in asiels zitten, sommigen hebben wel een baasje maar die is niet op te sporen omdat de kat niet gechipt is, anderen zijn echt wilde katten (heel weinig)
Ook zitten er redelijk wat kittens die buiten zijn geboren omdat mamma van huis was gelopen toen ze zwanger was.
Er is trouwens ook een hondenoverschot in de asiels, voornamelijk honden die zijn weggedaan door hun baasje omdat ze er niet mee om konden gaan of omdat ze vals zijn.

Ik heb mijn kat uit een asiel gehaald, is ie ook meteen gechipped en gesterriliseerd, op die manier zal het overschot van katten in de asiels verminderen.
Het is dan ook eigenlijk beter om langs een asiel te gaan om een kat/kitten aan te schaffen dan om bij particulieren een kitten uit een nestje te nemen.

Er is trouwens wel een groot verschil tussen een overschot aan katten in Nederland of een overschot aan katten in de asiels.
pi_94102352
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:46 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ze kan zoveel overwegen het blijft een onzinnige stelling.
En al helemaal niet de verantwoording van trotse katteneigenaars die prima voor hun dieren zorgen. :)
Groetjes, Ezio.
pi_94102363
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:49 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad gelijk dat er veel katten in asiels zitten, sommigen hebben wel een baasje maar die is niet op te sporen omdat de kat niet gechipt is, anderen zijn echt wilde katten (heel weinig)
Ook zitten er redelijk wat kittens die buiten zijn geboren omdat mamma van huis was gelopen toen ze zwanger was.
Er is trouwens ook een hondenoverschot in de asiels, voornamelijk honden die zijn weggedaan door hun baasje omdat ze er niet mee om konden gaan of omdat ze vals zijn.

Ik heb mijn kat uit een asiel gehaald, is ie ook meteen gechipped en gesterriliseerd, op die manier zal het overschot van katten in de asiels verminderen.
Het is dan ook eigenlijk beter om langs een asiel te gaan om een kat/kitten aan te schaffen dan om bij particulieren een kitten uit een nestje te nemen.

Er is trouwens wel een groot verschil tussen een overschot aan katten in Nederland of een overschot aan katten in de asiels.
Ik vind jou tbh een voorbeeld voor katteneigenaars als ik heel eerlijk ben. Je lijkt me voor rede vatbaar, je doet gewoon erg veel voor je katten maar ook om de buurt een beetje te behoeden voor je eigen keuzes etc.

Deze reeks gaan echter eigenlijk over de mensen die niet zo zijn zoals jij bent. :)
pi_94102393
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:50 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

En al helemaal niet de verantwoording van trotse katteneigenaars die prima voor hun dieren zorgen. :)
Zelfs de ministers hebben niet zoveel informatie en kijk over dit onderwerp als de enorme orkaan van kennis die in het hoofd van stokstaartje aan het rond denderen is! Respect!
  maandag 14 maart 2011 @ 17:52:11 #223
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_94102405
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:50 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Het hele topic gaat dan ook niet over trotse diereneigenaars die prima voor hun dieren zorgen. Met dieren nemen komt enkel alleen ook verantwoordelijkheid. Over die mensen hebben wij het in dit topic. Niks mis met schattige katers hoor. Als hun baasje echter niet voor rede vatbaar is, kan dat baasje klappen verwachten ;)
  maandag 14 maart 2011 @ 17:52:11 #224
45 SiGNe
pi_94102406
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:45 schreef Michielos het volgende:

[..]

Want ik wil met naam en krant op fok staan. uhu :D
Ik vond het niet zwaar. Sloeg hem paar keer op zn kaak, adamsappel en knie in zijn lul. Thats it, gewoon burenruzie ;)
Krav maga zeker :')
Klap op de adamsappel is potentieel dodelijk, poging tot doodslag dus.
Sla de Krav Maga les eens over en doe eens een cursusje zelfbeheersing zou ik zeggen.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:52:37 #225
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_94102424
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:49 schreef SiGNe het volgende:
Maar hoe denk je dat al die katten in een asiel terechtkomen? Dat zijn echt niet alleen maar katten die zijn weggebracht door de ex-eigenaar hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')