abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2011 @ 17:53:27 #226
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_94102460
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:52 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Krav maga zeker :')
Klap op de adamsappel is potentieel dodelijk, poging tot doodslag dus.
Sla de Krav Maga les eens over en doe eens een cursusje zelfbeheersing zou ik zeggen.
Doe geen Krav Maga. Ben prof. Muay thai bokser geweest, nu meer Wing Tsun en heb in verschillende vechtkampen gezeten. Poging tot doodslag my achin ass. Die gast wilde niet luisteren. Dan is er maar 1 remedie. Klappen tot ie neervalt.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_94102549
Trouwens wel hypocriet dat die koikarper-eigenaars janken over mensen die slecht voor hun kat zorgen. Terwijl zij hun overpriced goudvissen 'gewoon' aan hongerige huiskatten blijven voeren. Ondanks dat ze inmiddels nota bene op de lijst van bedreigde diersoorten staan. :W

http://www.nvn-koi.nl/content/
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:55:55 #228
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_94102558
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:55 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens wel hypocriet dat die koikarper-eigenaars janken over mensen die slecht voor hun kat zorgen terwijl zij hun overpriced goudvissen 'gewoon' aan hongerige huiskatten blijven voeren. terwijl deze nota bene op de lijst van bedreigde diersoorten staan. :W

http://www.nvn-koi.nl/content/
Ach een vijver onder 2000 volt zetten wil ook wel eens helpen. Gebraden kat _O_
  maandag 14 maart 2011 @ 17:57:34 #229
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_94102623
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:53 schreef Michielos het volgende:

[..]

Doe geen Krav Maga. Ben prof. Muay thai bokser geweest, nu meer Wing Tsun en heb in verschillende vechtkampen gezeten. Poging tot doodslag my achin ass. Die gast wilde niet luisteren. Dan is er maar 1 remedie. Klappen tot ie neervalt.
Ehmm..politie bellen zodat die kan bemiddelen bij het conflict?
Zeker als je professioneel aan vechtsport hebt gedaan dan heb je ook verantwoordelijkheid om jezelf in te houden.. alleen in de ring vechten dus met een gelijkwaardige tegenstander.
Buiten de ring alleen woorden gebruiken om mee te vechten, da's zo'n beetje de eerste les die je op elke sportschool krijgt.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:57:44 #230
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_94102629
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=9&t=80933

Tja, dit krijg je er nou van. Niet op je kat letten en als ie weg is, gaan janken.
pi_94102658
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:55 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ach een vijver onder 2000 volt zetten wil ook wel eens helpen. Gebraden kat _O_
Dan zijn je goudvissen ook dood.
Moet je weer huil-topics openen dat je dure visjes kapot zijn. ;(
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:59:20 #232
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_94102694
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:58 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dan zijn je goudvissen ook dood.
Moet je weer huil-topics openen dat je dure visjes kapot zijn. ;(
Wie maakt die dood dan? Rand van vijver :D
pi_94102738
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:57 schreef Yu-Kee het volgende:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=9&t=80933

Tja, dit krijg je er nou van. Niet op je kat letten en als ie weg is, gaan janken.
Je generaliseert alleen maar. Alsof elke katten-eigenaar zich zomaar schuldig maakt aan allerlei misstanden.
Google eens op "broodfokkers" . In de handel en het houden van elke diersoort zijn er helaas dergelijke walgelijke misstanden. Van honden tot katten en van tropische vissen tot vogels.
Groetjes, Ezio.
pi_94102776
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:59 schreef Michielos het volgende:

[..]

Wie maakt die dood dan? Rand van vijver :D
Tot je je vriendin gebraden naast je vijver ligt.
Kun jij mooi tegen de politie vertellen dat je een poesje gevangen hebt. O+
Groetjes, Ezio.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:01:36 #235
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_94102780
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:52 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Maar hoe denk je dat al die katten in een asiel terechtkomen? Dat zijn echt niet alleen maar katten die zijn weggebracht door de ex-eigenaar hoor.
Daar zitten ook veel katten bij die buiten gevonden worden, katten de de weg naar huis niet meer kunnen vinden en katten die normaal altijd binnen zitten maar per ongeluk ontsnapt zijn.

Mijn kat was laast ook 26 uur weg, heb ik me veel zorgen om gemaakt maar uiteindelijk kwam ie weer zelf terug.
Als hij in die 26 uur gevonden was door een buur die een angstige kat ziet dan had die 'm naar het asiel kunnen brengen terwijl dat in feite niet nodig was geweest.
Mijn kat is gelukkig gechipt zodat ik een telefoontje krijg als ie bij een dierenarts of asiel is gebracht maar er zijn ook veel mensen die hun huisdier niet gechipt hebben,
pi_94102788
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:00 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je generaliseert alleen maar. Alsof elke katten-eigenaar zich zomaar schuldig maakt aan allerlei misstanden.
Google eens op "broodfokkers" . In de handel en het houden van elke diersoort zijn er helaas dergelijke walgelijke misstanden. Van honden tot katten en van tropische vissen tot vogels.
Sowieso gaat dit topic niet over ELKE katten eigenaar. Misschien lees je te selectief of misschien is dit gewoon niet het topic waar je moet zijn? :)
  maandag 14 maart 2011 @ 18:02:24 #237
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_94102815
quote:

[..]

Vraagje. Ik neem aan dat jij wel bereid bent tot conversatie indien je huisdier een heuse slayer blijkt te zijn in de buurt. Of ja iig wil meedenken aan oplossingen e.d. Toch? Even voor mijn goede hoop :)
  maandag 14 maart 2011 @ 18:02:38 #238
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_94102821
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Tot je je vriendin gebraden naast je vijver ligt.
Kun jij mooi tegen de politie vertellen dat je een poesje gevangen hebt. O+
Heb 3 vriendinnen dus dat zou me niks boeien ;)
  FOK!fotograaf maandag 14 maart 2011 @ 18:03:11 #239
13368 NiGeLaToR
pi_94102833
Mijn uit het asiel gehaalde gesteriliseerde katten hebben hun eigen vijver van me gekregen. Ik heb tevens slimme vissen die zich niet laten vangen. Als er ooit klagende buren zouden zijn kregen ze een plantenspuit van me. Mocht het niet baten leen ik ze met alle plezier een volautomatische reigerverjager, die ook prima tegen katten werkt zonder ze te beschadigen.

Mensen die zich dagelijks aan katten irriteren zijn toe aan een leven. Of een kat. Of een hond.
pi_94102858
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:03 schreef NiGeLaToR het volgende:
Mijn uit het asiel gehaalde gesteriliseerde katten hebben hun eigen vijver van me gekregen. Ik heb tevens slimme vissen die zich niet laten vangen. Als er ooit klagende buren zouden zijn kregen ze een plantenspuit van me. Mocht het niet baten leen ik ze met alle plezier een volautomatische reigerverjager, die ook prima tegen katten werkt zonder ze te beschadigen.

Mensen die zich dagelijks aan katten irriteren zijn toe aan een leven. Of een kat. Of een hond.
Leuk dat je meedenkt. Mensen die zich niet irriteren aan katten zijn mensen die nog nooit serieus veel schade geleden hebben door katten though :)
pi_94102859
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Sowieso gaat dit topic niet over ELKE katten eigenaar. Misschien lees je te selectief of misschien is dit gewoon niet het topic waar je moet zijn? :)
Jij geeft toch ook geen antwoord op mijn vraag hoeveel (andermans) katten jij naar Frankrijk hebt gedeporteerd.
Groetjes, Ezio.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:04:35 #242
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_94102887
Ik ga vanavond met mijn ploertendoder weer op kattenjacht. Wie wil er mee?
  maandag 14 maart 2011 @ 18:04:39 #243
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_94102892
quote:
Jij bent echt heel raar! Spoor jij wel? :D Elke keer zie jij dingen die er niet zijn, bijvoorbeeld dat ik overal dingen als ('zijnde' :')) feiten zou poneren, terwijl ik het alleen maar over het kattenoverschot had.

En nou generaliseer ik weer? Ik heb dat topic op het Radar-forum niet geopend en dat topic gaat ook niet over een katteneigenaar die zich schuldig maakt aan allerlei misstanden, maar over een katteneigenares die haar kat altijd buiten liet lopen en daardoor haar kat is kwijtgeraakt en nu loopt te janken dat het allemaal niet eerlijk is.
pi_94102920
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:02 schreef Michielos het volgende:

[..]

Vraagje. Ik neem aan dat jij wel bereid bent tot conversatie indien je huisdier een heuse slayer blijkt te zijn in de buurt. Of ja iig wil meedenken aan oplossingen e.d. Toch? Even voor mijn goede hoop :)
Ik zou desgevraagd de stront zelf opruimen. Als er schade is zou ik dat direct vergoeden.
Je moet alleen niet op mijn dieren schieten of tegen ze aan trappen.
Groetjes, Ezio.
pi_94102963
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:05 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik zou desgevraagd de stront zelf opruimen. Als er schade is zou ik dat direct vergoeden.
Logischerwijs zal er dan ook niet gedeporteerd worden etc etc. Het gaat juist om die mensen die zich er geen reet van aan willen trekken niet om mensen zoals jou :) Dan heb ik jou liever als buurman (+ katteneigenaar) dan de huidige buurman tbh :P

Het gaat niet eens om types zoals jou echt niet :)
  maandag 14 maart 2011 @ 18:07:00 #246
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_94102983
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:05 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hulde voor jou en ik neem al mijn woorden terug. poezen zijn lief!
pi_94103063
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:04 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Jij bent echt heel raar! Spoor jij wel? :D Elke keer zie jij dingen die er niet zijn, bijvoorbeeld dat ik overal dingen als ('zijnde' :')) feiten zou poneren, terwijl ik het alleen maar over het kattenoverschot had.

En nou generaliseer ik weer? Ik heb dat topic op het Radar-forum niet geopend en dat topic gaat ook niet over een katteneigenaar die zich schuldig maakt aan allerlei misstanden, maar over een katteneigenares die haar kat altijd buiten liet lopen en daardoor haar kat is kwijtgeraakt en nu loopt te janken dat het allemaal niet eerlijk is.
Jij komt toch steeds aankakken met criteria die je niet kunt onderbouwen met feiten?
De term 'kattenoverschot' (door jou geïntroduceerd in de discussie) staaf je met wat Google-links (op de term kattenoverschot :') ) . Dit maakt je pleidooi er niet geloofwaardiger op.

En nu weet je het niet meer en ga je wederom vervallen in persoonlijke aanvallen? Getroll pur sang als je het mij vraagt.
Groetjes, Ezio.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:12:45 #248
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_94103203
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:08 schreef Stokstaart het volgende:
Jij komt toch steeds aankakken met criteria die je niet kunt onderbouwen met feiten?
Waar dan? Nogmaals, je ziet dingen die er niet zijn.

quote:
De term 'kattenoverschot' (door jou geïntroduceerd in de discussie) staaf je met wat Google-links (op de term kattenoverschot :') ) . Dit maakt je pleidooi er niet geloofwaardiger op.
Onder andere asiels klagen over kattenoverschot. Maar dat is een leugen volgens de oh zo wijze Stokstaart. En ik weet niet hoe jij zoekmachines gebruikt, maar ik typ altijd de term(en) in waar ik iets meer over wil weten. :)

quote:
En nu weet je het niet meer en ga je wederom vervallen in persoonlijke aanvallen? Getroll pur sang als je het mij vraagt.
Nee, het was geen persoonlijke aanval, maar een constatering en een vraag naar aanleiding van je paranoia gedrag en naar aanleiding van jouw talloze persoonlijke aanvallen die ik allemaal genegeerd heb. :)
pi_94103389
Welles nietes welles nietes :')

Er is dus kennelijk een overschot aangaande probleem-katten. Niet een totaal kattenoverschot ( :') ), Leer in godsnaam nuanceren voor je weer iets roept..... 8)7

Zo, nu klaar met jou. :)
Groetjes, Ezio.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:20:20 #250
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_94103505
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:17 schreef Stokstaart het volgende:
Welles nietes welles nietes :')

Er is dus kennelijk een overschot aangaande probleem-katten. Niet een totaal kattenoverschot ( :') ), Leer in godsnaam nuanceren voor je weer iets roept..... 8)7

Zo, nu klaar met jou. :)
Nee, zolang katten binnen zitten en/of in een afgeschermde tuin vormen ze inderdaad geen eventuele problemen voor de buurt. Duh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')