Doe geen Krav Maga. Ben prof. Muay thai bokser geweest, nu meer Wing Tsun en heb in verschillende vechtkampen gezeten. Poging tot doodslag my achin ass. Die gast wilde niet luisteren. Dan is er maar 1 remedie. Klappen tot ie neervalt.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Krav maga zeker![]()
Klap op de adamsappel is potentieel dodelijk, poging tot doodslag dus.
Sla de Krav Maga les eens over en doe eens een cursusje zelfbeheersing zou ik zeggen.
Ach een vijver onder 2000 volt zetten wil ook wel eens helpen. Gebraden katquote:Op maandag 14 maart 2011 17:55 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens wel hypocriet dat die koikarper-eigenaars janken over mensen die slecht voor hun kat zorgen terwijl zij hun overpriced goudvissen 'gewoon' aan hongerige huiskatten blijven voeren. terwijl deze nota bene op de lijst van bedreigde diersoorten staan.![]()
http://www.nvn-koi.nl/content/
Ehmm..politie bellen zodat die kan bemiddelen bij het conflict?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
Doe geen Krav Maga. Ben prof. Muay thai bokser geweest, nu meer Wing Tsun en heb in verschillende vechtkampen gezeten. Poging tot doodslag my achin ass. Die gast wilde niet luisteren. Dan is er maar 1 remedie. Klappen tot ie neervalt.
Dan zijn je goudvissen ook dood.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ach een vijver onder 2000 volt zetten wil ook wel eens helpen. Gebraden kat
Wie maakt die dood dan? Rand van vijverquote:Op maandag 14 maart 2011 17:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan zijn je goudvissen ook dood.
Moet je weer huil-topics openen dat je dure visjes kapot zijn.
Je generaliseert alleen maar. Alsof elke katten-eigenaar zich zomaar schuldig maakt aan allerlei misstanden.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:57 schreef Yu-Kee het volgende:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=9&t=80933
Tja, dit krijg je er nou van. Niet op je kat letten en als ie weg is, gaan janken.
Tot je je vriendin gebraden naast je vijver ligt.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wie maakt die dood dan? Rand van vijver
Daar zitten ook veel katten bij die buiten gevonden worden, katten de de weg naar huis niet meer kunnen vinden en katten die normaal altijd binnen zitten maar per ongeluk ontsnapt zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:52 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Maar hoe denk je dat al die katten in een asiel terechtkomen? Dat zijn echt niet alleen maar katten die zijn weggebracht door de ex-eigenaar hoor.
Sowieso gaat dit topic niet over ELKE katten eigenaar. Misschien lees je te selectief of misschien is dit gewoon niet het topic waar je moet zijn?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je generaliseert alleen maar. Alsof elke katten-eigenaar zich zomaar schuldig maakt aan allerlei misstanden.
Google eens op "broodfokkers" . In de handel en het houden van elke diersoort zijn er helaas dergelijke walgelijke misstanden. Van honden tot katten en van tropische vissen tot vogels.
Vraagje. Ik neem aan dat jij wel bereid bent tot conversatie indien je huisdier een heuse slayer blijkt te zijn in de buurt. Of ja iig wil meedenken aan oplossingen e.d. Toch? Even voor mijn goede hoopquote:Op maandag 14 maart 2011 18:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je generaliseert alleen maar. Alsof elke katten-eigenaar zich zomaar schuldig maakt aan allerlei misstanden.
Google eens op "broodfokkers" . In de handel en het houden van elke diersoort zijn er helaas dergelijke walgelijke misstanden. Van honden tot katten en van tropische vissen tot vogels.
Heb 3 vriendinnen dus dat zou me niks boeienquote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tot je je vriendin gebraden naast je vijver ligt.
Kun jij mooi tegen de politie vertellen dat je een poesje gevangen hebt.
Leuk dat je meedenkt. Mensen die zich niet irriteren aan katten zijn mensen die nog nooit serieus veel schade geleden hebben door katten thoughquote:Op maandag 14 maart 2011 18:03 schreef NiGeLaToR het volgende:
Mijn uit het asiel gehaalde gesteriliseerde katten hebben hun eigen vijver van me gekregen. Ik heb tevens slimme vissen die zich niet laten vangen. Als er ooit klagende buren zouden zijn kregen ze een plantenspuit van me. Mocht het niet baten leen ik ze met alle plezier een volautomatische reigerverjager, die ook prima tegen katten werkt zonder ze te beschadigen.
Mensen die zich dagelijks aan katten irriteren zijn toe aan een leven. Of een kat. Of een hond.
Jij geeft toch ook geen antwoord op mijn vraag hoeveel (andermans) katten jij naar Frankrijk hebt gedeporteerd.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Sowieso gaat dit topic niet over ELKE katten eigenaar. Misschien lees je te selectief of misschien is dit gewoon niet het topic waar je moet zijn?
Jij bent echt heel raar! Spoor jij wel?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:00 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zou desgevraagd de stront zelf opruimen. Als er schade is zou ik dat direct vergoeden.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vraagje. Ik neem aan dat jij wel bereid bent tot conversatie indien je huisdier een heuse slayer blijkt te zijn in de buurt. Of ja iig wil meedenken aan oplossingen e.d. Toch? Even voor mijn goede hoop
Logischerwijs zal er dan ook niet gedeporteerd worden etc etc. Het gaat juist om die mensen die zich er geen reet van aan willen trekken niet om mensen zoals jouquote:Op maandag 14 maart 2011 18:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zou desgevraagd de stront zelf opruimen. Als er schade is zou ik dat direct vergoeden.
Je moet alleen niet op mijn dieren schieten of tegen ze aan trappen.
Hulde voor jou en ik neem al mijn woorden terug. poezen zijn lief!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zou desgevraagd de stront zelf opruimen. Als er schade is zou ik dat direct vergoeden.
Je moet alleen niet op mijn dieren schieten of tegen ze aan trappen.
Jij komt toch steeds aankakken met criteria die je niet kunt onderbouwen met feiten?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:04 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Jij bent echt heel raar! Spoor jij wel?Elke keer zie jij dingen die er niet zijn, bijvoorbeeld dat ik overal dingen als ('zijnde'
) feiten zou poneren, terwijl ik het alleen maar over het kattenoverschot had.
En nou generaliseer ik weer? Ik heb dat topic op het Radar-forum niet geopend en dat topic gaat ook niet over een katteneigenaar die zich schuldig maakt aan allerlei misstanden, maar over een katteneigenares die haar kat altijd buiten liet lopen en daardoor haar kat is kwijtgeraakt en nu loopt te janken dat het allemaal niet eerlijk is.
Waar dan? Nogmaals, je ziet dingen die er niet zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:08 schreef Stokstaart het volgende:
Jij komt toch steeds aankakken met criteria die je niet kunt onderbouwen met feiten?
Onder andere asiels klagen over kattenoverschot. Maar dat is een leugen volgens de oh zo wijze Stokstaart. En ik weet niet hoe jij zoekmachines gebruikt, maar ik typ altijd de term(en) in waar ik iets meer over wil weten.quote:De term 'kattenoverschot' (door jou geïntroduceerd in de discussie) staaf je met wat Google-links (op de term kattenoverschot) . Dit maakt je pleidooi er niet geloofwaardiger op.
Nee, het was geen persoonlijke aanval, maar een constatering en een vraag naar aanleiding van je paranoia gedrag en naar aanleiding van jouw talloze persoonlijke aanvallen die ik allemaal genegeerd heb.quote:En nu weet je het niet meer en ga je wederom vervallen in persoonlijke aanvallen? Getroll pur sang als je het mij vraagt.
Nee, zolang katten binnen zitten en/of in een afgeschermde tuin vormen ze inderdaad geen eventuele problemen voor de buurt. Duh!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:17 schreef Stokstaart het volgende:
Welles nietes welles nietes![]()
Er is dus kennelijk een overschot aangaande probleem-katten. Niet een totaal kattenoverschot (), Leer in godsnaam nuanceren voor je weer iets roept.....
![]()
Zo, nu klaar met jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |