abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94851802
Nee, ik coach een zware skiff. Maar dat TJD jullie hebben uitgedaagd zou wel kunnen ja.
pi_94858425
Duitse roeiers varen hard op nationale trials: http://www.nlroei.nl/displayarticle-2665.html
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94858684
pi_94858881
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:11 schreef WanEnOonlie het volgende:
Plus poll!

http://www.nlroei.nl/displaypoll-77.html
ik mis de optie:
laat de coaches (per ploeg) zelf beslissen wat hun meetmomenten zijn.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_94860114
Daar zat ik nog aan te denken, maar toch niet gedaan. Ik voeg 'm toe!

EDIT: Voor de stand maakt het niet uit: er kan elke 24 uur gestemd worden.
pi_94860827
een beetje in de redenatie: als zo'n nationaal meetmoment het beste voor de roeiers zou zijn, dan kiezen die coaches daar echt wel voor. Maar anders is het alleen leuk voor de bühne.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_94861818
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef SeanFerdi het volgende:
een beetje in de redenatie: als zo'n nationaal meetmoment het beste voor de roeiers zou zijn, dan kiezen die coaches daar echt wel voor. Maar anders is het alleen leuk voor de bühne.
Er leiden meerdere wegen naar Rome, dus er is geen heilig plan om tot een selectie te komen. Maar waarom zou je het niet doen? Leuk voor de bühne, nuttig voor de roeiers. Het kan in zekere zin ook niet bijzonder veel kwaad. Van hard roeien is nog (bijna) niemand doodgegaan.
pi_94862414
Maar.. Is de Hollandia niet al zo'n meetmoment?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94870851
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:38 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Maar.. Is de Hollandia niet al zo'n meetmoment?
Lees de woorden 'een dergelijke' nog eens in de originele vraagstelling. Dat, of lees het bericht over de 6 kilometer trial van de Duitsers. ;)
pi_94871305
Is er niet het gevaar dat als iemand dan slecht presteert bij zo'n trial maar toch ingeselecteerd wordt (omdat de coach om andere reden vertrouwen in hem heeft), het hele roeipubliek aan die persoon gaat twijfelen? Wat me niet echt goed lijkt voor zijn/haar performance..

P.s. Veteranenveld-opnames terugluisteren was erg leuk! Benieuwd naar de rest.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_94871742
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:25 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Haha, fokmeet op de bosbaan dus? :p
I'm in. Zwarte jas met witte letters, maar in principe doe ik die niet aan want het wordt LEKKER WEER! *O*

Ik word best vaak aangesproken om die jas. Vanavond vroeg iemand me of ik aan boksen deed. Want er staat toch coach op mijn rug?...

[ Bericht 10% gewijzigd door Bellah op 31-03-2011 21:36:27 ]
pi_94877387
Krijg een kannetje bier als ik harder ga dan mijn coach. 1:26:5 op 250 meter :9

Wordt lastig denk ik :D
pi_94878048
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Is er niet het gevaar dat als iemand dan slecht presteert bij zo'n trial maar toch ingeselecteerd wordt (omdat de coach om andere reden vertrouwen in hem heeft), het hele roeipubliek aan die persoon gaat twijfelen? Wat me niet echt goed lijkt voor zijn/haar performance..

P.s. Veteranenveld-opnames terugluisteren was erg leuk! Benieuwd naar de rest.
Het hele roeipubliek gaat dan toch eerder aan de coach twijfelen, tenzij die goed kan uitleggen dat hij naar andere factoren heeft gekeken.

En sommige coaches hebben geen boodschap aan wat het hele roeipubliek er van vind natuurlijk.

Uiteindelijk zijn er natuurlijk toch al een veelvoud aan factoren waar mee rekening gehouden kan worden en sommige zoals de fysiek of de ergometerscores zijn over het algemeen wel bekend doch slechts onderdeel van de uiteindelijk selectieprocedure.

Ik vind het niet vreemd dat er in Nederland wat meer naar de bootsnelheid gekeken gaat worden bij het selecteren dan op dit moment lijkt te gebeuren en een trial is een prima middel maar niet zaligmakend.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_94890675
Geen 1 april grap op Nlroei.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_94894655
Toch wel ;) hij is leuk!
pi_94895467
Goed bedacht en leuke tekst :)
pi_94898892
Ik wil weer roeien :( Al twee weken niet geroeid en nog twee weken tot ik weer kan. Leuk die lange vakanties en weer een tijdje naar Nederland kunnen, maar dat is toch wel een nadeel. Nu maar begonnen met hardlopen. Ook leuk, maar ik wil het toch liever gewoon allebei kunnen doen. ;)
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:12:10 #218
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_94899313
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 11:23 schreef wvdwest het volgende:
Goed bedacht en leuke tekst :)
Dank, maar het is niet mijn idee geweest. Ik wil 'm daarom niet claimen. Het is een suggestie geweest van buitenaf. Ik heb de tekst her en der wat bijgeschaafd.
  zaterdag 2 april 2011 @ 23:39:40 #219
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_94960828
Jaap Schouten kritisch over roeibond: http://www.nlroei.nl/displayarticle-2667.html
pi_94969882
Toch geen Skiffhead vandaag, sorry BEFEM :P Hele week al ziek en nu eindelijk wat herstellende. Zit nog steeds vol met snot, jammmiiee.
Gisteren wel even stukje gevaren op de Amstel. Tsja, als je skiffje er dan toch heen is gegaan. Heb na een week niets gedaan te hebben echt heerlijk gevaren. Merkte alleen met AT-stukken dat mijn longen niet helemaal meewerken dus had behoorlijke hoestbuien daarna :P
Skollzwaar; je moet mij ook maar wat meer gaan groeten hoor. Beetje rakelings langs mij lopen terwijl je bijna je boot in stapt ;)
Hairy, aangezien je dit toch altijd leest; succes vandaag jongen!! Knallen!!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_94970851
Haha, is goed, zal ik voortaan doen!

Vanmiddag meefietsen met de skiffhead! Ik ben benieuwd hoe onze zware skiffeur het doet. Het is zijn laatste race van dit seizoen ivm een kapotte knie..
pi_94973905
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 08:11 schreef AHappelstroop het volgende:
Toch geen Skiffhead vandaag, sorry BEFEM :P Hele week al ziek en nu eindelijk wat herstellende. Zit nog steeds vol met snot, jammmiiee.
Gisteren wel even stukje gevaren op de Amstel. Tsja, als je skiffje er dan toch heen is gegaan. Heb na een week niets gedaan te hebben echt heerlijk gevaren. Merkte alleen met AT-stukken dat mijn longen niet helemaal meewerken dus had behoorlijke hoestbuien daarna :P
Skollzwaar; je moet mij ook maar wat meer gaan groeten hoor. Beetje rakelings langs mij lopen terwijl je bijna je boot in stapt ;)
Hairy, aangezien je dit toch altijd leest; succes vandaag jongen!! Knallen!!
Ik zag je vrijdag nog lopen op het bruggetje en je zei nog hallo maar ik realiseerde het me te laat :D

Verder ging mijn race goed tot aan de omval, daarna hetzelfde probleem met mijn arm als vorig jaar en verloor ik heel veel tijd :') Voor 2k wedstrijden moet het wel goed zijn :P

En ik vraag me af waarom dat hij start met een kapotte knie, lijkt me niet echt goed ook al stop je daarna.
pi_95000733
Was weer een gezellige skifhead, jammer dat de wedstrijd voor de start al voorbij was door het terugtrekken van Jaap.
  zondag 3 april 2011 @ 23:08:20 #224
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_95004422
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 22:09 schreef jw3 het volgende:
Was weer een gezellige skifhead, jammer dat de wedstrijd voor de start al voorbij was door het terugtrekken van Jaap.
Naar ik begrepen heb was hij (te) verkouden en wilde hij de Oude Vier niet in gevaar brengen. Weet niet of het klopt (was niet in Amsterdam door familieverplichtingen), maar ik me de reden voorstellen.
pi_95012120
Weet iemand waarom Roel Braas en co niet meer de Varsity starten? Dat was eerst best een goede oude vier had ik het idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')