Neequote:Op maandag 14 maart 2011 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Verkapte 'ik-veins-desinteresse-maar-ben-stiekem-toch-wel-geïnteresseerd'-post
Och, of het boeit is een tweede, maar als je hier regelmatig post, moet je toch wel een klein beetje door de zeer stille hints *kuch* van Peu heen kunnen lezen.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het boeit me sowieso voor geen moer wat mensen allemaal uitspoken hier, zeker van de meesten WIL ik het niet eens weten.
Toch is Peu je vast eeuwig dankbaarquote:Op maandag 14 maart 2011 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
Vond een naamtopic toch wat ver gaan in deze context
Anders veroorzaak je even een tsunami in Tilburg jaquote:Op maandag 14 maart 2011 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Twijfeldoos ben je toch ook.
Pas op he, anders kom ik met mijn rubberbootje je aan je haren door het water mee naar mijn eiland sleuren!.
Ik zit hier alleen overdag zo'n beetje, en dan alleen doordeweeks, dus ik mis zat lijkt me zo. En toch kan je me geen onregelmatige poster noemenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, of het boeit is een tweede, maar als je hier regelmatig post, moet je toch wel een klein beetje door de zeer stille hints *kuch* van Peu heen kunnen lezen.
Ik moet ergens beginnenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders veroorzaak je even een tsunami in Tilburg ja
Best, maar dan richting het zuiden/oosten. Limboland, Brabo's en een flink deel van Belgie er aan kan niet verkeerd zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo gaan de verhalen. Maar we wachten nog op een uitgebreide review in:Reviews & Productbeoordelingenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Maarre die Evie is dus een expert ?
Zo heel veel is er toch niet in die stad wat ik zou missenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan let je gewoon totaal niet op. Kan hoor, niks mis mee, maar je kan scherper zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit hier alleen overdag zo'n beetje, en dan alleen doordeweeks, dus ik mis zat lijkt me zo. En toch kan je me geen onregelmatige poster noemen.
Wat is er nu weer mis met Brabo's?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best, maar dan richting het zuiden/oosten. Limboland, Brabo's en een flink deel van Belgie er aan kan niet verkeerd zijn.
Ik let er ook niet op, maar zelfs ik heb het doorquote:Op maandag 14 maart 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan let je gewoon totaal niet op. Kan hoor, niks mis mee, maar je kan scherper zijn.
nee, je negeert mijn " het boeit me ook niet"quote:Op maandag 14 maart 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan let je gewoon totaal niet op. Kan hoor, niks mis mee, maar je kan scherper zijn.
Peu ?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo gaan de verhalen. Maar we wachten nog op een uitgebreide review in:Reviews & Productbeoordelingen
Het enige wat er niet mis mee is, zijn verschillende biersoorten die ze maken. Net zoals Limbo's en Belgenquote:
Het boeit mij ook niet, maar ik lees wel (als ik aanwezig ben) alle posts, en daardoor weet ik het gewoon, of het me nou wel of niet boeit.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, je negeert mijn " het boeit me ook niet".
Ik niet, ik ben soms vrij lang van mijn plek en begin weer met lezen hier bij de op dat moment laatste post, hooguit scroll ik een beetje omhoog als ik het niet meteen snap, maar ik lees zelfs overdag lang niet alle posts hier.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het boeit mij ook niet, maar ik lees wel (als ik aanwezig ben) alle posts, en daardoor weet ik het gewoon, of het me nou wel of niet boeit.
Lijkt me geen reden om Braboland te laten verzuipenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het enige wat er niet mis mee is, zijn verschillende biersoorten die ze maken. Net zoals Limbo's en Belgen
Het is een kwestie van geduld,quote:Op maandag 14 maart 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me geen reden om Braboland te laten verzuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |