Toevallig heb ik die ook gebruikt. Bij mij viel het erg donker.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:58 schreef Flew het volgende:
Ik ga vanavond mijn haren verven met de mousse van John Frieda.
In de kleur 'Medium Golden Brown'.
Heeft iemand ervaring met die mousse?
Gewoon zorgen dat al je haar erinzit, en de klem zelf zorgt ervoor dat het dan mooi zitquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:24 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Leuk die klemmen maar hoe doe je die in je haar![]()
ik ben zo slecht in men haar anders doen dan dat het valt..
Net zoals een staart. Gewoon haar bij elkaar pakken, dichte kant aan de onderkant, zijkanten omhoog en boven sluitenquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:24 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Leuk die klemmen maar hoe doe je die in je haar![]()
ik ben zo slecht in men haar anders doen dan dat het valt..
Haarmaskersquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:06 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
weet wel hoe mijn haar stijl en zonder pluis zitMet een haarmasker erin
zie je als je het daarna goed door kamt niet meer
Laat het altijd nachtje intrekken (op advies van de kapster).
He, leukquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:58 schreef gehotseflotst het volgende:
Ik was tegenwoordig via de was-methode voor krullend haar die evil-cherry beschreven heeft. Werkt echt goed![]()
Mijn schoonzus vroeg laatst al: "Hee! Sinds wanneer heb jij krullen?" Ze dacht dat ik mijn haar gepermanent had
[..]
HaarmaskersAls je het de hele nacht in laat trekken is je haar de volgende dag inderdaad zo heerlijk zacht
Goeie tip van je kapster
Oeh, da's een heel verhaal hoor... in elk geval geen shampoo meer gebruiken, maar conditioner. In de OP staat een link naar 'Handleiding voor prachtige krullen', die volg ik nu op. Ik had ook altijd slag in mijn haar en nu dus grove krullen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:28 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
He, leukHoe doe je dat dan ? Als ik uit het zwembad kom heb ik altijd hele kleine krulletjes, vind ik wel mooi. Maar anders is het gewoon slag. En sommige vinden dat ik men haar eens moet "krullen".
Ja inderdaad zo heerlijk zacht dan, alleen hoe vaak mag je die dingen eigenlijk gebruiken? Doe het nu 1 a 2 keer per week.
hehe inderdaadMijn haar is nooit zo snel goed hersteld zeg
Ik ga eens kijken, bedanktquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:38 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Oeh, da's een heel verhaal hoor... in elk geval geen shampoo meer gebruiken, maar conditioner. In de OP staat een link naar 'Handleiding voor prachtige krullen', die volg ik nu op. Ik had ook altijd slag in mijn haar en nu dus grove krullen...![]()
Maar mijn haar doet er echt uren over om helemaal te drogen als ik geen föhn gebruikDa's wel minder...
Volgens mij is één keer per week zo'n masker in je haar smeren goed genoeg, om te voorkomen dat je haar dan TEVEEL gevoed wordt en dan dof en futloos gaat worden. Als je het dan een aantal maanden volhoudt, is je haar echt in goede conditie
Anyone?quote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef eenleukenaam het volgende:
Wat zijn nou (goedkope) shampoos met sls maar zonder siliconen?
Welke haarkleur heb je van nature Semtex? Ik zit al een poos uit te vogelen of ik zelf aan de gang zal gaan hiermee. Heb t een tijd witblond gehad maar vind t bij de kapper veel te duur om het elke keer bij te laten werken. Nu zit ik weer op mijn eigen kleur, honingblond-achtig, maar wil t weer in jouw kleur. Durft het alleen niet goed aan om het zelf te doenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Da's eigenlijk 14 jaar, dus het klopt niet helemaal wat ik eerder zei. Ben begonnen op mijn zestiende, ben nu 30, bijna 31.
De eerste ontkleuringen zijn altijd gedaan door de kapper, toen ik op mezelf ging wonen bezocht ik mijn vaste kapper niet meer en ben ik het zelf gaan proberen. Eerst met van die vage blondeerspray die je haar steeds langzamer op een soort natuurlijke manier ontkleurde. Werkte op zich wel goed, alleen heb ik in 2003 echt kapotte, dode plukken haar gehad, omdat ik ook nog regelmatig zwom. Chloor + geblondeerd haar = fiasco.
Sinds -ik gok- 2005 of 2006 gebruik ik Polycolor 4-6 tinten oplichtende meuk.
[ afbeelding ]
Dat werkt goed en er zit altijd verzorgende cremespoeling bij die ik daarna gebruik. Ik heb 1 uitstapje gemaakt naar Syoss Frozen Pearl, maar dat oogde bijna blauw bij mij en dus blijf ik altijd hetzelfde gebruiken.
Ik style het niet al te vaak, was het regelmatig met conditioner, dan valt het wel mee met de droogheid
Ik dacht dat ik het snapte, nu ben ik even weer lost.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het snapte, nu ben ik even weer lost.
Oh nevermind, ik haalde wat door elkaar en snap het alweer![]()
Ja, dat kun je wel zeggen!quote:
Ik gebruik shampoo van Elvive met UV filter. Ik heb highlights in m'n haar.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Iemand tips voor zonnebescherming voor mijn geblondeerde lokken, zonder siliconen graag?
Ik bedoel meer leave-in spray of conditioner/serum o.i.d.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik gebruik shampoo van Elvive met UV filter. Ik heb highlights in m'n haar.
Voor zover ik kan beoordelen als leek, leggen ze een laagje om je haar, waardoor het mooi glanst en glad aan voelt. Het sluit je haar echter ook af voor de buitenwereld, wat er bij mijn broze krulhaartjes voor zorgt dat het geen olie uit mijn hoofdhuid (of uit een flesje) meer opneemt en breekbaar wordt, al ziet het er wel mooi uit. Het wordt heel erg crispy, kan het niet echt anders uitleggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, die SLSs zijn sulfaten, maar er staat niet echt wat siliconen voor kwaads doen, alleen dat je ze er alleen maar uit krijgt met sulfaten, maar wat doen ze verkeerd
Endan lichte conditioner, maar wat maakt een conditioner licht en wat maakt het zwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |