Och jee Groof, heb je dat weer gemist!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Verdorie, waarom is smeerworst nou weer niet goed? Dat eten die van mij heel graag.![]()
Prima toch?quote:Ik heb op het kdv aangegeven dat ze tto hun eerste verjaardag geen zoet hoeven en dat ze daarna gewoon lekker mee mogen doen met de rest. Er zit geen enkel te dik kindje ofzo in de groep en S vindt het bijvoorbeeld echt genieten als ze een keertje pizza,knakworstjes, soep of frietjes bij de lunch hebben. Dat vindt ik het alleen al meer dan waard. Ik denk altijd maar 'als de basis maar goed is'. Misschien wat naïef, maar ik voel me er prima bij en de kinders ook volgens mij.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:24 schreef wickie het volgende:
Bij ons op de kdv geven ze vegetarische smeerworst. Had het laatst voor thuis gekocht en dat smaakte best ok vond ik. Misschien een alternatief Groof?
Boursin en Philadelpia bijvoorbeeld zijn volgens mij vegetarische roomkazenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Claudia, was het goed te doen, jullie spontane etentje met twee kids?
Groof, die vegetarische smeerworst is prima te eten!
Geven jullie wel eens roomkaas? Nils koopt regelmatig smeerkaas en daar wil ik vanaf, maar het feit dat het smeerbaar is, is toch wel erg handig. Dus zat ik aan roomkaas met bieslook oid te denken. Zit daar minder zout in?
Geitensmeerkaas is geen optie, zowel Nils als ik vinden het niet lekker, dus we kunnen elke keer meer dan een half bakje weggooien.
Ze eet ' s ochtends al een boterham met appelstroop en met pindakaas (en soms ook met jam). 's Middags krijgt ze nu een boterham met vegetarische leverpastei en met kaas, maar die eet ze eraf om d'r brood te laten liggen. Vandaar smeerbare kaas.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
Maar er zijn zoveel smeerbare dingen, Ssserpente: pindakaas, jam, appelstroop... Waarom moet het per se kaas zijn? Eten jullie zelf geen pindakaas/jam/appelstroop?
Het eten ging trouwens ontzettend makkelijk. Lena heeft lekker gedronken, geslapen en om zich heen gekeken en Ivan speelde met zijn neef.
Ja hoor, erg gezond juist. Dat ontken ik toch ook niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:37 schreef miss_sly het volgende:
Maar appelstroop (of andere stropen, bijvoorbeeld van Frutesse zijn zonder suiker), jam en pindakaas zijn toch prima beleg?
Nope, nooit geprobeerd, Oek. Zal zaterdag eens kijken, thanks!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:38 schreef oeke het volgende:
Heb je al eens tartex geprobeerd Sserpente? Vooral de chamignon-variant vind ik goed te doen, of beter: alleen te doen. En bij de natuurwinkel hebben ze ook eens soort hartig smeerspul wat ik best lekker vind, maar weet nu de naam niet meer.
Jullie kdv zit toch bij dezelfde organisatie als de onze, Claudia? En zij geven wel smeerworst? Trouwens zo achtergesteld hoeft een kind zich niet te voelen toch, er zijn genoeg andere opties.
Hoe moet een kind met allergieen zich dan wel niet voelen. Op het kdv bij ons zijn ook kindjes die soyamelk krijgen ipv melk. Ach ja...
Tip van Stiemie, even onder de grill, je boterham met kaas, dan plakt het vast.
Oh, bij jullie geven ze dus geen smeerworst? Interessant.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:38 schreef oeke het volgende:
Jullie kdv zit toch bij dezelfde organisatie als de onze, Claudia? En zij geven wel smeerworst? Trouwens zo achtergesteld hoeft een kind zich niet te voelen toch, er zijn genoeg andere opties.
Hoe moet een kind met allergieen zich dan wel niet voelen. Op het kdv bij ons zijn ook kindjes die soyamelk krijgen ipv melk. Ach ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |