abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2011 @ 15:24:00 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94095483
Ik heb al zitten kijken Ssserpente, maar ik zie geen verschillen. ;)
Ik ga even wat testen. :P

Ook als ik niks doe is iig te zien dat ik in je editgeschiedenis heb gezeten.
Kan dus niet meer ongegeneerd spieken wat iemand heeft zitten editten! :o :D -O-

Neemt nog steeds niet weg dat ik supernieuwsgierig ben naar wat Snakey in een dreumestopic te zoeken heeft! :D
pi_94096947
Rienk ligt al vanaf 12 uur in bed en slaap nog steeds :o
Maar die besloot dan ook tussen 2 en 3 een feestje te bouwen. Dus ik snap hem wel. (En dan vervolgens uitslapen tot 10:30)

Hoop dat ie vannacht wel weer gewoon doorslaapt. Zaterdag avond hadden we hem in bed, maar hij ging niet slapen dus heeft J. hem er na een uur weer uitgehaald. En ik heb hem vervolgens om 23:00 toen toch maar weer op bed gelegd. Als het aan Rienk had gelegen was hij nog langer bij ons gebleven O+

Incantrix, ik zou willen dat ik de tip had, maar ik denk dat Claudia een stuk dichterbij komt :o Ik hoop dat er wat tussen zit!

En wij gaan binnenkort ook kippies eten. Kan Rienkelmans ook kluiven :9
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_94097200
Wow, ik houd mijn hart vast voor vannacht Vlindur, als hij vandaag overdag zo ontzettend veel slaapt! Anderzijds, hij zal het wel nodig hebben.

Ben zo benieuwd hoe Isabeau en Rienk hun pyjamafeestje zaterdag gaan vinden! (Isabeau gaat bij Rienk logeren)
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 16:01:58 #54
5428 crew  miss_sly
pi_94097205
Senna slaapt ook al 3 uur :o
ik ging net even kijken (eigenlijk wilden we haar maar max 2 uur laten slapen, maar omdat ze zo weinig geslapen had vannacht vond ik 3 uu rook prima) maar ik kon over haar hoofd en rug aaien zonder dat ze er iets van merkte. Die is nog helemaal van de wereld, dus ik probeer het straks nog een keer. Ik vind het zo naa rom haar echt uit haar slaap te halen. Meestal wordt ze al wakker van het geluid van de deur en als ik haar dan aai, komt ze helemaal bij.

haha, en nu hoor ik het muziekdoosje, ze is wakker O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94097317
Mogen ze samen op een kamer vlindur en sorbo?;-)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_94097372
Nee Karin, ik vertrouw Rienk voor geen meter met mijn meisje ;) :P
  maandag 14 maart 2011 @ 16:33:28 #57
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94098809
Hier ook een verticale groep en ik vind het echt heel leuk.De eerste keer dat ik Linde achter moest laten, lag ze ook op een kleed op de grond en had ik een hartverzakking door al die enorm grote drukke rennende ballende kinderen om haar heen. Maar eigenlijk gaat het altijd goed. Bij de baby's op het kleed zit een leidster die alles in de gaten houdt. De kindjes leren er ook heel veel van. De kleintjes leren van de groteren en de groteren leren dat ze af en toe moeten wachten, voorzichtig moeten zijn of iets uit kunnen leggen. Voor allebei de kanten erg goed dus :)
  maandag 14 maart 2011 @ 16:34:26 #58
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94098869
Oeh moet Rienk dan niet in de logeerkamer? ;) Of doe je hun slaapzak achterstevoren aan zodat ze die neit uitkrijgen? :P
pi_94098919
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:05 schreef Sorbootje het volgende:
Nee Karin, ik vertrouw Rienk voor geen meter met mijn meisje ;) :P
:D

Isabeau gaat hier ook gezellig samen met Rienk in het bubbelbad had ik al even bedacht. Zou ze dat leuk vinden? Sorbo?

Rienk is inmiddels al lang en breed beneden en heeft van mango gesmuld! :o *O*
Hij vond het eerst maar vreemd en glibberig maar daarna propte hij het naar binnen :9

Ik ben ook erg benieuwd hoe het zal gaan met die 2. Rienk is 's nachts nog wel eens drama, maar na een fles gaat hij normaal weer slapen. vannacht was een uitzondering. Maar ik denk dat als Isabeau zondag om half 7 wakker is dat ik Rienk er dan ook uit pluk. Wel zo gezellig :Y

En Senna ook al zo'n slaapkoppie :z

En ik ga zeker fotospam materiaal verzorgen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_94099748
Leuk je verslagje te lezen van de eerste ochtend peuterspeelzaal voor jullie beiden Oeke!
Pff kan me levendig indenken dat je het even lastig vond hoe om te gaan met het ''vervelende'' jongetje.
Wat Sserpente zegt; ik zou ook meteen zoiets hebben van ''rot kind dat mijn kind zo verdrietig maakt'' :@ :P
Gaaf dat Ko zo zichzelf was en aan het vertellen was aan de kindjes, dan heeft hij het dus zeker leuk gehad daar.
Goed en fijn dat ze zo bezig zijn om voor ieder kind maandelijks te zien hoe het gaat op de groep!
Het hele concept van die speelzaal spreekt me erg aan, jammer dat dat vrijwel nergens anders te vinden is.

't is dan vast nationale slaapdag ofzo, Wolf heeft tussen de middag ook al zo lang geslapen, ruim 3,5 uur :o
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_94101650
Horizontaal, verticaal het zegt me allemaal niet zoveel, maar ik geloof dat ik het snap na alles even te hebben gelezen :)
Jaël ging gewoon naar een gastouder en straks gaan ze allebei naar die gastouder :)

Hier hebben we een rustig dagje, was ook de laatste dag met kraam hulp. Jaël is gelukkig in betere doen en niet meer zo hyper! Hopelijk houden we dit nu vol en is het niet maar voor 1 dag, maar dat zullen we morgen merken. Ik ben allang blij dat zij zich weer wat beter lijkt te voelen :) Ze kijkt ook weer wat frisser uit haar ogen, mijn schatje O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 14 maart 2011 @ 17:42:26 #62
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94102001
Oeke, leuk om te lezen jullie verslag, alsof ik erbij was :Y

MP, fijn dat Jael wat opgeknapt is. Hopelijk als de kraam vertrokken is, dat het blijft. Het is toch niet niks he, op zo'n leeftijd.

Hier heeft Alexa ook op een verticale groep gezeten, en heeft zich altijd goed vermaakt. Alhoewel het voor haar als baby soms ook best heel druk was qua geluiden.

Alexa ging net zowaar een dansje van Dora meedoen. Iets van kietel je neus, kietel je tenen, steek je handen omhoog, etc. En ze stond voor de tv gewoon mee te doen :o. Ik was flabbergasted. Heb het teruggespoeld maar het moment was voorbij :')
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_94106763
Oh in bad vindt Isabeau geweldig Vlindur!

Kijk eens wat mijn mupke laat zitten:

pi_94106878
Wat mooi Sorbo O+
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 19:29:04 #65
5428 crew  miss_sly
pi_94107202
Wat mooi O+ Wat kun je dat ook netjes! Ik wil les! :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94107289
Mijn post ook even in de re:

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:15 schreef McLaura het volgende:
Thijs is (waarschijnlijk in lichte mate) lactose-intolerant.

We moeten naat de dietist voor advies en een lactose-beperkt dieet gaan volgen.

Ik zeg het al tijden, dus ben blij dat de kinderarts het ook suggereerde. Ik heb expres niet gezegd dat ik dat vermoedde, omdat ik het van haar wilde horen.

Voor peuterdiarree is hij te jong, en oa zijn bolle buikje en zijn eeuwige rioolpampers wijzen in de richting van lactose intolerantie.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 14 maart 2011 @ 19:37:16 #67
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_94107674
Lief Sorbo! Haar haar lijkt ook weer wat voller te worden he?

Wat stoer van Alexa Takkembah! Ik vind dat zo knap, dat ze dan *poef* ineens iets kunnen!

Wat rot dat Thijs waarschijnlijk lactose-intolerant is McLaura! :* Wel fijn denk ik dat je nu een mogelijke verklaring hebt voor zijn klachten? Ik hoop dat Thijs veel aan zijn dieet heeft!

We hebben beneden in de keuken een box met smalle ronde spijlen. Daar kon ze zich al een week of twee aan optrekken. Boven in de woonkamer hebben we een box met brede platte spijlen. Die spijlen zijn te breed voor haar kleine handjes, ze kan zich niet vastgrijpen. Van de box boven staat de bodemplaat al omlaag dus kon ze ook niet bij de rand. Emma in de box boven zetten was steeds een groot drama; ze wilde zo graag gaan staan maar het lukte steeds niet. :'(
Toen kwam MacGyver-mama om de hoek, ik heb afgelopen donderdag een bezemsteel vastgeknoopt in de box, horizontaal, en dat was een instant hit. Emma heeft nu dus een barre in de box. :+

Van

naar

in heel weinig seconden. :D

En, het werkt echt want na een paar dagen oefenen in de box en haar beenspieren trainen (en balans vinden op haar voet) doet ze niks anders meer dan gaan staan! Ik ben gesloopt want Emma heeft het gaan staan dan wel helemaal door nu ( *O* ) maar hoe je dan weer op de grond komt is haar nog niet helemaal duidelijk. Ik was vandaag vrij en heb de hele dag achter haar aangevangen. _O-
A grand adventure has begun.
pi_94107873
Ahw, Emma. O+ Ze wordt steeds mooier, Keshet!

Laura, ik had helemaal niet meegekregen dat iets dergelijks vermoedde. Hoop dat het dieet helpt!
pi_94107972
Keshet, wat slim :D
iet er goed uit!
  maandag 14 maart 2011 @ 19:42:56 #70
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94107989
ahhh goed zo Emma!!! goed bezig Keshet; knappe oplossing hoor ;) en jaaa nu wordt het leuk, vanaf nu mag je dr steeds achteraan lopen ;)
(wacht maar tot ze doorheeft hoe ze echt moet lopen... peeehhhh).

Isabeau wat heb je een mooie vlecht in je haar! en wat wordt haar haar ineens lang Sorboo :D
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 14 maart 2011 @ 19:43:15 #71
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94108011
Emma! Geweldig! Haha, wat een geluk dat ze zo'n MacGyvermama heeft Keshet! *O* Lekker staan, meiske!

Hoe gaat het nu met Senna met slapen, Miss?

En woah, Rienk! Wet heb jíj geslapen vandaag zeg! Is hij nog wakker, Vlindur?

Sorbo, jaaahh! Leuk man, dat vlechtje O+ Leuk dat ze het laat zitten ook :)

Ssserpente, ohja! Ja, ik had het gezien en meteen ook in de agenda gezet, maar ik was vergeten het in mijn post te zetten, sorry. Wel leuk, zomaar een fladderdate! *O* Ik heb er nú al zin in gewoon O+

Mijn liefje heeft vandaag een bedrijfsuitje, dus ik was vanavond alleen met het bedritueel. Ik merkte wel dat Stef een stuk minder druk was met spelen als wanneer lief erbij is, terwijl ik eigenlijk doorgaans degene ben die achter hem aan loopt te hollen en kiekeboe-dingen doet enzo. Nouja, het ging goed verder hoor, wederom zonder huilen gaan slapen. Erg fijn :) Met het eten maakte hij wel nog even een flinke pestbende, hij wilde eigenlijk niks en gooide zelfs zijn yoghurt met een enorme zwaai op de grond. In navolging van de tip van Buuv heb ik mezelf toegestaan om boos te worden en heb hem gezegd (vrij hard :')) dat ik boos op hem was en dat ik dat helemáál niet leuk vond en ik vond het érg opluchten :+
3!
pi_94108043
Een vlinderdate. Klinkt als swingen. :+
  maandag 14 maart 2011 @ 19:43:53 #73
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_94108049
Ssserpente, dank je! :*
Ik las jouw verhaaltje over Lentes snackje 's avonds net voor ik ging slapen. Raad eens wie er een nachtmerrie had? :') Ik heb er wel 1 ding van geleerd; ik ga Emma in ieder geval nóóit spinnen aanwijzen. _O-
A grand adventure has begun.
pi_94108110
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:43 schreef Keshet het volgende:
Ssserpente, dank je! :*
Ik las jouw verhaaltje over Lentes snackje 's avonds net voor ik ging slapen. Raad eens wie er een nachtmerrie had? :') Ik heb er wel 1 ding van geleerd; ik ga Emma in ieder geval nóóit spinnen aanwijzen. _O-
_O-

Wat heb je gedroomd dan?
pi_94108212
Wauw, Sorbo, wat mooi! Ik zag het al in het fototopic. Of in een filmpje. :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')