Waarom wordt er dan ook nog college gegeven in de hertentamenweek?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:56 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehe, collegegaal zit normaal stampvol, nu in de week waar er ook hertentamens zijn: nog geen kwart gevuld
Nou, hers zijn do en vrij en volgende week. Dus vandaag nog wel college... en dan anderhalve week nietquote:Op maandag 14 maart 2011 12:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Waarom wordt er dan ook nog college gegeven in de hertentamenweek?
Idem hier...quote:Op maandag 14 maart 2011 13:31 schreef Loqi het volgende:
Ik heb idd geen blog![]()
Ik kom iig niet moana, vind het echt te ver weg
Zeg dat ze/hij in de advertentie staat dat het bieden vanaf 5 ekkies is, en dat er dus een bod gedaan kan worden en dat er nog geen richtprijs is!quote:Op maandag 14 maart 2011 13:49 schreef altootje86 het volgende:
pff ook weer zo'n lekker marktplaatsreactie. heb bij de advertentie bieden vanaf 5,- en verzendkosten vermeld, krijg ik dit:
"wat is de richtprijs incl.?"
![]()
het lukt nu alleen niet om een duidelijk netjes antwoord te formuleren... anyone?
Are you really really sure?? Damn heb ik het echt helemaal verkeerd opquote:
Ojaaa, merciiii!quote:
Haat daaraan.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef Mss het volgende:
Ik heb college en zowel achter als voor me zitten mensen ontzettend irritant te praten en te giechelen
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Are you really really sure?? Damn heb ik het echt helemaal verkeerd op
Inside/À l'intérieur ?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:45 schreef tliciouz het volgende:
Dames hoe heette die Franse ''horror'' film ook alweer waar dat meisje gemarteld word?
Ja,ik liep me echt enorm op te fokken.blijf dan thuis!Maar ik zeg er natuurlijk weer niks vanquote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja,ik liep me echt enorm op te fokken.blijf dan thuis!Maar ik zeg er natuurlijk weer niks van
Nice! Welke is de vierde op de eerste foto? Hij intrigeert mijquote:Op maandag 14 maart 2011 18:44 schreef Mss het volgende:
Faalpics!
Alles afgelopen vrijdag binnen gekomen. De eerste bestelling is van Bubsel en de tweede is TD.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn laptop is stoffig. En nu is mijn China Glaze lade redelijk vol
Ik had zelfs bubblywrap !!!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:37 schreef milka82 het volgende:
Had je der geen bulgaars schijtlint omheen?
Party Hearty idd! Bubs had hem nogquote:Op maandag 14 maart 2011 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nice! Welke is de vierde op de eerste foto? Hij intrigeert mij
Mijn Zoeva faal is ook binnen. Nu nog een marktplaatsfaal en dan ben ik rond
Laat je weten hoe die brush set bevalt?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
I haz failed and it was good!
SQ-fail (behalve topcoat, die hoort bij boobies-fail)
[ afbeelding ]
Boobies-fail
[ afbeelding ]
Zoeva-makeup-fail
[ afbeelding ]
Hij is zo mooi, vind het bijna zonde om hem te gebruikenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Laat je weten hoe die brush set bevalt?
quote:
Tnx! Matte Magic duurt wat langer omdat ik er volgende week een weekje tussenuit benquote:Op maandag 14 maart 2011 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ojaaa, merciiii!
Bij dezen: mijn complimenten Bubseltje! Echt een supersnelle en fijne service.
ik hou niet van blauwquote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
nice mir! Heb je de blauwe holo niet meegenomen? is ook pretty![]()
En is dat de duochrome oogschaduw?
Wat gaafquote:Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
I haz a rainbow
Even geklooid met het 88palette en de kwastenset (nou ja, 3 van de kwasten).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gele is niet bepaald gepigmenteerd, de rest is wel goed
Oogschaduwkwasten werken fijn (hoewel ik weinig vergelijkingsmateriaal heb), de blendingbrush weet ik nog niet. Heb onder m'n oog een eye-liner-kwastje gebruikt en die was goed
22 euro en de verzendkosten zijn 5,50. Ik heb ook nog een 88 palette gekocht en kreeg daarmee de nude shimmer gratis omdat het internationale vrouwendag wasquote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat gaaf
Mag ik vragen wat die brush set gekost heeft?
Ook al is het tronica, ik vind 9 euro nog steeds erg duur... To fail or not to fail...quote:
En waarschijnlijk terechtquote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef Mirjam het volgende:
duur he?
enchantra ziet hier een goudmijn kennelijk
Hou de mooiste voor jezelfquote:Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
Fail. Ik weet niet meer welke bulgaren ik voor mezelf en welke ik voor mijn schoonzus had gekocht
the prettyness is overwhelmingquote:
gezellie!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
the prettyness is overwhelming![]()
SQ, Deb: Binnenkort weer eens afspreken om lakjes te swappen?
Ja, dat lijkt me een puik plan!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
the prettyness is overwhelming![]()
SQ, Deb: Binnenkort weer eens afspreken om lakjes te swappen?
oh er is bier en lak?quote:
I'm in!quote:
Ik woon te ver.quote:
So do Iquote:
Voor in de crease kan dat toch geen kwaad dacht ik. Ach, hij was gratisquote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik gebruik meestal meerdere paletten, en een nude palet staat meestal niet bekend om z'n donkertinten toch? Ik ga morgenvroeg smeren, ik hou je op de hoogte!
Fotooooo!quote:
ja, maar wij wonen nou eenmaal allemaal dicht bij elkaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
So do I![]()
De dames vinden Almere al veren dan kom ik nog
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net geschminkt met nieuw palet, vanavond pics
Aah dat is altijd zo rotquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat is ook fijn wakker worden de hond van mijn ouders is ingeslapen vanmorgen![]()
Bijna 17 jaar is een hele leeftijd
Logisch tochquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:38 schreef Mirjam het volgende:
blergh, volgens mij gaat alle spanning enzo er nu uitkomen. ik ben doodmoe, maar slaap heel slecht, en heb sinds gisteren nonstop enorme hoofdpijnn, en ben misselijk
Nouja het is ook niet mis wat je meegemaakt hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:38 schreef Mirjam het volgende:
blergh, volgens mij gaat alle spanning enzo er nu uitkomen. ik ben doodmoe, maar slaap heel slecht, en heb sinds gisteren nonstop enorme hoofdpijnn, en ben misselijk
misschien, hihihihihiwhiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
nou, de eerste contracten zijn uitgedeeld. Geen buit. Ik kan het woordje 'misschien' ook niet meer horen![]()
Wait, whut? Zijn ze vaste contracten aan het uitdelen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
nou, de eerste contracten zijn uitgedeeld. Geen buit. Ik kan het woordje 'misschien' ook niet meer horen![]()
Oh, en in welk tijdsbestek worden ze uitgedeeld? Een dag, een week, een maand??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wait, whut? Zijn ze vaste contracten aan het uitdelen?
En moet je anders weg op je werk???
*duimt*
Dat is ook klotequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
oh, bahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:02 schreef Holyme het volgende:
Gets ik had inlegkruisjes gekocht van Alldays, blijken die dingen geparfumeerd te zijn
Mental imagequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, bah
alsof iemand de hele dag aan je kruis gaat snuffelen als je die draagt
4 tronica'squote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:10 schreef Holyme het volgende:
SI wat Kieskleurig zegt, zien!
En Bubs wat heb je gefaald?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
4 tronica's
Gamer Glam
High Def
Techno Teal
Virtual Violet
Picsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:44 schreef expiratorial het volgende:
GHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
moi TD is in tha house
Ja, da's wel de consequentie.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
Maar dreig je je baan te verliezen SQ als je geen contract krijgt?voor Mir en Bubs.
Denk een beetje aan jezelf Mir!!
Wat ontzettend rot zegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, da's wel de consequentie.
Ik hoor eind mei meer. Misschien, misschien, misschien.
Ik weet dat ik nog niet weg ben maar voel me toch redelijk vertieft. Mijn collega-uitzendkracht heeft wel een contract gekregen. Ik ben gewoon altijd, ALTIJD tweede keus
da's wel echt vet kutquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet dat ik nog niet weg ben maar voel me toch redelijk vertieft. Mijn collega-uitzendkracht heeft wel een contract gekregen. Ik ben gewoon altijd, ALTIJD tweede keus
Dat is goed kut ja, succesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:21 schreef Mirjam het volgende:
http://pinknailblog.blogs(...)&utm_content=Twitter
err, why them photos?
niet leuk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
err, why them photos?
err, why them photos?
ja klopt,maar had m eerst in t eggie gezien en toen waren vooral de rood roze tinten erg sheer maar blijkbaar de andere kleuren ook. maar makket net ut,ik flets m over een andere blauwe heen en dan issie erg purtyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
@exp veel van die collectie zijn niet erg dekkend helaas
Merdequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:21 schreef Mirjam het volgende:
err, why them photos?
Goede buitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:03 schreef expiratorial het volgende:
[ afbeelding ]
v.l.n.r.
pool party,pink flamenco,rumples wiggin,austin tatious,atlantis,watermelon rind,custom kicks,refresh mint,fairy dust
Pool partyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:03 schreef expiratorial het volgende:
[ afbeelding ]
v.l.n.r.
pool party,pink flamenco,rumples wiggin,austin tatious,atlantis,watermelon rind,custom kicks,refresh mint,fairy dust
Zie ik flakies??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nu 20% korting bij http://www.a-england.co.uk/ men
Balenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
good question, de blog die erna kwam had ook al zo'n wazige kudtfotoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:29 schreef Debsterr het volgende:
En die pinknailblog.. WAAROM heeft zij bijna 200 volgers?
you evil womanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Jugh... Op zich heeft ze mooie nagels, maar ze kan niet lakken én niet fotograferen... ga dan over iets anders bloggenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:21 schreef Mirjam het volgende:
err, why them photos?
Tofquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:09 schreef Loqi het volgende:
Nieuw rek![]()
nagelwielen
Nubar - 2010
Color club - Covered in diamonds
![]()
![]()
jeejquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:16 schreef Holyme het volgende:
[..] en nog maar 'n paar dagen voorweer hier is
Ah dat is ZO klotequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
err, why them photos?
Models Own Nude Beigequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:54 schreef Dwyn het volgende:
Weet iemand nog wat leuke neutrale lakjes die goed dekken? A beetje a la Tickle my France-y.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:12 schreef DeltaCephei het volgende:
China Glaze Tronica lakjes voor $9,99 per stuk bij deze eBay seller: http://bit.ly/h1rst4
foto's natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wattes? slechte foto's, of sleche opmerking?
Nee, zo dramatisch is het nog niet, ik blijf sowieso tot 30 juni. En dan zou ik in theorie alsnog een contract kunnen krijgen. Maar ik had zoooo gehoopt op een contract, heb zoveel geleerd en verbeterd al aan mezelf. Anyway, ik ga nu wel actief solliciteren, ga niet wachten tot er een keer een ei wordt gelegd eind meiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:31 schreef princess-a het volgende:
He balen SQ! Does that mean you lost your job?![]()
Tnx! Zo dan heb ik diegene die ik wil compleetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:12 schreef DeltaCephei het volgende:
China Glaze Tronica lakjes voor $9,99 per stuk bij deze eBay seller: http://bit.ly/h1rst4
hihihihihiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tnx! Zo dan heb ik diegene die ik wil compleet
Ik gun het je laiverd!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, zo dramatisch is het nog niet, ik blijf sowieso tot 30 juni. En dan zou ik in theorie alsnog een contract kunnen krijgen. Maar ik had zoooo gehoopt op een contract, heb zoveel geleerd en verbeterd al aan mezelf. Anyway, ik ga nu wel actief solliciteren, ga niet wachten tot er een keer een ei wordt gelegd eind mei
Must... resist... the... prettyness....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Krijg je weer van die leuke mailtjes: 'voor 10 euro neem ik alles van je over'quote:
Ja ik weet het, maar wil het toch proberen zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Krijg je weer van die leuke mailtjes: 'voor 10 euro neem ik alles van je over'
Ja, heel slim, zou ik ook doen, zo alles in 1x proberenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar wil het toch proberen zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb zin in bierAfkickverschijnselen van vorige week denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Masterpeekshur!!
Don't come closer, I might hurt you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:09 schreef Mirjam het volgende:
OOOEEEEHHHH!ik tik m'n flesje nagellakremover om, 1 mm. naast m'n mobiel!
Doooooosquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:09 schreef Mirjam het volgende:
Was bijna je telefoon geremovedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:09 schreef Mirjam het volgende:
Kneusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:13 schreef Mirjam het volgende:
ohja, en ik heb m'n nieuwe nyc palet laten vallen vanmiddag, en kapot natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:20 schreef Diconnected het volgende:
Sjaan hangt de toerist uit door foto's te maken vanuit de bus :p
Even mezelf quotenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef Holyme het volgende:
Ben op zoek naar een KV waar ze 2 essence schappen hebben, en al het nieuwe spul van Catrice en dat nieuwe merk. Hier nooit 2e essence schap gehad, maar voor zover ze weten komt de rest dus ook nietWeet iemand of ze 't in Den Bosch ofzo misschien hebben?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:20 schreef Diconnected het volgende:
Sjaan hangt de toerist uit door foto's te maken vanuit de bus :p
Deze kruidvat had eerst ook nog geen Essence schap, het is er bij gekomen. Dus misschien is er nog hoop voor jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:21 schreef Holyme het volgende:
[..]
Even mezelf quotenNagelschaartje, ik wil oohooook
Nee niet heel bijzonder, wel leuke paletjes en ik heb een foundation gekocht om uit te proberen. Heb 3 lakken mee genomen om de kwaliteit uit te proberen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
In Etten Leur hadden ze het NYC schap al vrijdag. Qua lakjes had ik niet echt wat spannends gezien.
D'r zitten hier 2 KV's, allebei te klein voor meer schappen, maar eentje gaat verbouwen en heel misschien daarna zeiden ze. Zou super zijn, maar die verbouwing is pas eind mei >.<quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deze kruidvat had eerst ook nog geen Essence schap, het is er bij gekomen. Dus misschien is er nog hoop voor je. Ik ken hier in de wijde omgeving ook maar 1 kruidvat die het heeft en dat midden in de randstad
. Herstel, ik ken er nu 2
ja,weet eiglijk niet zo goed welke ik nu eerst op moet doen haha.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
@exp mooie faalNog steeds euforisch?
Is er nog behoefte aan (slechte) pic van faal?
zelfs slechte pic lukt nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef expiratorial het volgende:
[..]
ja,weet eiglijk niet zo goed welke ik nu eerst op moet doen haha.
show me ze pikzur!
Jep, it is awesome!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
wow, net gosh holographic opgedaan voor het eerst maar WOW!
Distract him with some booby shakes and steals tze laptopquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Distract him with some booby shakes and steals tze laptop
if I shake ze boobies in front of him, I'd knock him outquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Distract him with some booby shakes and steals tze laptop
and then your problem is solvedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
if I shake ze boobies in front of him, I'd knock him out
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
and then your problem is solved
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
if I shake ze boobies in front of him, I'd knock him out
bwhahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
and then your problem is solved
Briljante ideeën hebben schaar en ikquote:
Uiteraardquote:
Alle mogelijkheden tot foto's! Als je maar wilt!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Briljante ideeën hebben schaar en ik
dik aan het dealen voor ons voor de holo maar zelf nog niet op gehad...kjoet!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
wow, net gosh holographic opgedaan voor het eerst maar WOW!
ik had die Orly wel willen overnemen van jequote:
ebayquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:31 schreef expiratorial het volgende:
een topcoatje
die nieuwe lakjes nodigen mij uit tot experimenteren en wil wel eens met fimo canes aan de slag. weet iemand een webshop waar je leuke canes kan kopen?
De moderne techniek staat voor niksquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:23 schreef princess-a het volgende:
Iz my birfday todaymoet hele dag werken en omdat reizen takkeduur is kan mn familie ook niet vanavond even op bezoek komen
but now I haz webcamshot van mam, broer en de kat
want ze gingen voor me zingen op Skype
quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:33 schreef zoeperzazke het volgende:
P-a gefeliciteeeeeeeeeeeerd!
[ afbeelding ]
Hahahhaquote:Op woensdag 16 maart 2011 07:33 schreef zoeperzazke het volgende:
P-a gefeliciteeeeeeeeeeeerd!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:51 schreef Holyme het volgende:
P-a gefeliciteerdHopelijk heb je toch een leuke dag
![]()
Ik verwacht zooplus dalijk 'n keertje, altijd supersnel met debiel grote dozenVolgens mij hebben ze maar 2 maten ofzo, dus als het niet in klein past krijg je een gigadoos. Dit was de vorige keer, verder zat er alleen verpakkingsmateriaal in
![]()
[ afbeelding ]
Mijn spul gaat vandaag op de post!quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:51 schreef Holyme het volgende:
P-a gefeliciteerdHopelijk heb je toch een leuke dag
![]()
Ik verwacht zooplus dalijk 'n keertje, altijd supersnel met debiel grote dozenVolgens mij hebben ze maar 2 maten ofzo, dus als het niet in klein past krijg je een gigadoos. Dit was de vorige keer, verder zat er alleen verpakkingsmateriaal in
![]()
[ afbeelding ]
Erg hequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
bubsel, og bedankt voor de supersnelle levering! Maar ik had niet verwacht dat die lakjes zo hard zouden stinken!
en ik maar hopen dat de seche vite het wel zou maskeren, nou mooi niet dusquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Erg heer er was er weer 1 kapot gegaan
![]()
Zelfs dat nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ik maar hopen dat de seche vite het wel zou maskeren, nou mooi niet dus
is dv8 niet een beetje duur layer lakjequote:Op woensdag 16 maart 2011 12:32 schreef expiratorial het volgende:
ja man! me little angry
maarrrrr ik heb een bevinding,1 laagje dv8 en 2 austin tatious makes ; exact austin als in t potje!
maar dan veel sneller want dv8 droogt supahsnel en austin is nogal sheer,maar nu doet het zn werk super,
and......im in love.....purty kleurtje...
nah, 1 petite laagje does the trickquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
is dv8 niet een beetje duur layer lakje
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG
doos op twitter denkt dat herkansingen makkelijker zijn dan dan de eerste examens
Yeah right
net alsof ze ooit op gaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
is dv8 niet een beetje duur layer lakje
quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
kom je een oude klasgenoot van het VWO tegen in de V&D he:
zo SQ, jij bent veranderd!
Nou, dat valt toch wel mee? Ben alleen dubbel zo oud geworden
ja, maar je hebt je haar zo mooi gekamd, je hebt er echt je best voor gedaan!
....
Het was een sneer, maar ik ben er nog niet helemaal uit waar ze nou over sneerdeen de grap is dat ik vroeger nog wel mijn haar kamde en nu nooit meer
![]()
@expi: pokkedieven!
Staat die niet op slot dan? Anders krijg je niks terug van de verzekeringquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:17 schreef expiratorial het volgende:
godver,een of andere #*&^%$ heeft vanacht de mountainbike van manlief uit de tuin gepikt![]()
laatst uit het hok ook al een krat bier met lege flesjes![]()
vast een of andere junk want wie pikt er nou een leeg krat bier voor t statiegeld?
die klootviool heeft gewoon de schuttingdeur opengemaakt,hoe is mij een raadsel want we hebben nogal een gek slot, en zo ff de fiets meegenomen![]()
ze moeten van je spul afblijven!
'Je hebt er echt je best voor gedaan'quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
....
Het was een sneer, maar ik ben er nog niet helemaal uit waar ze nou over sneerdeen de grap is dat ik vroeger nog wel mijn haar kamde en nu nooit meer
![]()
Menquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |