Waarom wordt er dan ook nog college gegeven in de hertentamenweek?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:56 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehe, collegegaal zit normaal stampvol, nu in de week waar er ook hertentamens zijn: nog geen kwart gevuld
Nou, hers zijn do en vrij en volgende week. Dus vandaag nog wel college... en dan anderhalve week nietquote:Op maandag 14 maart 2011 12:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Waarom wordt er dan ook nog college gegeven in de hertentamenweek?
Idem hier...quote:Op maandag 14 maart 2011 13:31 schreef Loqi het volgende:
Ik heb idd geen blog![]()
Ik kom iig niet moana, vind het echt te ver weg
Zeg dat ze/hij in de advertentie staat dat het bieden vanaf 5 ekkies is, en dat er dus een bod gedaan kan worden en dat er nog geen richtprijs is!quote:Op maandag 14 maart 2011 13:49 schreef altootje86 het volgende:
pff ook weer zo'n lekker marktplaatsreactie. heb bij de advertentie bieden vanaf 5,- en verzendkosten vermeld, krijg ik dit:
"wat is de richtprijs incl.?"
![]()
het lukt nu alleen niet om een duidelijk netjes antwoord te formuleren... anyone?
Are you really really sure?? Damn heb ik het echt helemaal verkeerd opquote:
Ojaaa, merciiii!quote:
Haat daaraan.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef Mss het volgende:
Ik heb college en zowel achter als voor me zitten mensen ontzettend irritant te praten en te giechelen
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Are you really really sure?? Damn heb ik het echt helemaal verkeerd op
Inside/À l'intérieur ?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:45 schreef tliciouz het volgende:
Dames hoe heette die Franse ''horror'' film ook alweer waar dat meisje gemarteld word?
Ja,ik liep me echt enorm op te fokken.blijf dan thuis!Maar ik zeg er natuurlijk weer niks vanquote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja,ik liep me echt enorm op te fokken.blijf dan thuis!Maar ik zeg er natuurlijk weer niks van
Nice! Welke is de vierde op de eerste foto? Hij intrigeert mijquote:Op maandag 14 maart 2011 18:44 schreef Mss het volgende:
Faalpics!
Alles afgelopen vrijdag binnen gekomen. De eerste bestelling is van Bubsel en de tweede is TD.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn laptop is stoffig. En nu is mijn China Glaze lade redelijk vol
Ik had zelfs bubblywrap !!!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:37 schreef milka82 het volgende:
Had je der geen bulgaars schijtlint omheen?
Party Hearty idd! Bubs had hem nogquote:Op maandag 14 maart 2011 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nice! Welke is de vierde op de eerste foto? Hij intrigeert mij
Mijn Zoeva faal is ook binnen. Nu nog een marktplaatsfaal en dan ben ik rond
Laat je weten hoe die brush set bevalt?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
I haz failed and it was good!
SQ-fail (behalve topcoat, die hoort bij boobies-fail)
[ afbeelding ]
Boobies-fail
[ afbeelding ]
Zoeva-makeup-fail
[ afbeelding ]
Hij is zo mooi, vind het bijna zonde om hem te gebruikenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Laat je weten hoe die brush set bevalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |