wel ff aan denken als je toek een keer wil verassen \s ochtends vroegquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel ff aan denken als je toek een keer wil verassen \s ochtends vroeg
Toek hoeft voorlopig nog niet gecremeerd te worden 's ochtendsquote:Op maandag 14 maart 2011 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hoezo? Reed je te hard door het rode licht?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:47 schreef DaMart het volgende:
Sym, had je niet even kunnen zeggen dat er verkeerscontrole was buiten bij je werk? Dan had ik even een andere route genomen.
wat voor soort beugel?quote:
geen meet grapjequote:Op maandag 14 maart 2011 14:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
meetgrapje neem ik aan... of niet?
even MPGtje spelenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maandag
dinsdag![]()
Woensdag![]()
Donderdag![]()
Vrijdag![]()
Zaterdag
Zondag
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Toek hoeft voorlopig nog niet gecremeerd te worden 's ochtends.
Nee, maar het hield toch 5 minuten op en ik had al zo'n avontuurlijk schemaquote:Op maandag 14 maart 2011 14:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo? Reed je te hard door het rode licht?
Dus je had ook geen tijd voor een bakkie thee bij Sym?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar het hield toch 5 minuten op en ik had al zo'n avontuurlijk schema.
aangezien ik sol en mz of st ofzo ook iets over vermoorden heb horen zeggen... vandaar..quote:Op maandag 14 maart 2011 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen meet grapje![]()
als hij gaat slapen in plaats van muck beademen dan gaat muck bijna dood
deze stond daar los vanquote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
aangezien ik sol en mz of st ofzo ook iets over vermoorden heb horen zeggen... vandaar..
Hee TFMquote:
kan...quote:
Aan toek? ja hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar er zal ook wel een slangetje aan zitten denk ik
Tante ligt al een week in het ziekenhuis, ze is extreem benauwd en krijgt uit zichzelf bijna geen lucht binnen, ze weten niet precies wat er aan de hand is, maar het is wel zo ernstig dat haar longen het ieder moment helemaal kunnen begeven.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee TFM
Waarom moest je gisteren/vannacht ineens weg?of vertel je dat liever niet?
quote:
Pfoe hequote:Op maandag 14 maart 2011 14:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tante ligt al een week in het ziekenhuis, ze is extreem benauwd en krijgt uit zichzelf bijna geen lucht binnen, ze weten niet precies wat er aan de hand is, maar het is wel zo ernstig dat haar longen het ieder moment helemaal kunnen begeven.
Het was nog nooit zo erg als gisteren geweest, dus we wouden haar zo snel mogelijk zien, voordat het te laat was...
Nu is d'r toestand weer stabiel, maar het schommelt.
Gelukkig nietquote:Op maandag 14 maart 2011 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
ook... maar aan je beugel ook denk ik of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |