volgens mij heb ik geen eens een deegrollerquote:Op maandag 14 maart 2011 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor ik zou niet durven een sjago angry mom uitlachten, mijn hoofd houdt niet van deegrollers
Het valt verdacht vaak samen met maandagquote:Op maandag 14 maart 2011 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou eigenlijk niet eens alleen de maandag...
maar het valt wel op
het is een samenzwering, stand van de maan, een complot, conspiracyquote:Op maandag 14 maart 2011 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Het valt verdacht vaak samen met maandag.
Pezu mag dan af en toe een klootzak zijn.. maar hij is TE lief om hem achter na te zitten met een deegrollerquote:Op maandag 14 maart 2011 14:25 schreef Koen66 het volgende:
ziet LL met een deegroller PeZu achtervolgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2011 14:26:53 ]
trek je conclusiesquote:Op maandag 14 maart 2011 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Het valt verdacht vaak samen met maandag.
apneu is heeel vervelendquote:Op maandag 14 maart 2011 14:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik beb echt een blondje dat een walkman nodig heeft met 'adem in...adem uit...
en ik mag niet lachen zeker?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik beb echt een blondje dat een walkman nodig heeft met 'adem in...adem uit...
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is een samenzwering, stand van de maan, een complot, conspiracy
[..]
Pezu mag dan af en toe een klootzak zijn.. maar hij is TE lief om hem achter na te zitten met een deegrollerooh fuck ik had jou en mz nog wat beloofd ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
dan slaap ik!quote:Op maandag 14 maart 2011 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij moet haar gaan beademen snachts
Zullen we het op de maandag gooien ?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh fuck ik had jou en mz nog wat beloofd eh
nee dit mag je wel op mijn verliefdheid goien ben wat warhoofdigquote:Op maandag 14 maart 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we het op de maandag gooien ?
Dat doe je maar in je eigen tijdquote:
Nou vooruit dan maarquote:Op maandag 14 maart 2011 14:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dit mag je wel op mijn verliefdheid goien ben wat warhoofdig
Ik krijg een beugel voor 's nachtsquote:
meetgrapje neem ik aan... of niet?quote:
wel ff aan denken als je toek een keer wil verassen \s ochtends vroegquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel ff aan denken als je toek een keer wil verassen \s ochtends vroeg
Toek hoeft voorlopig nog niet gecremeerd te worden 's ochtendsquote:Op maandag 14 maart 2011 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hoezo? Reed je te hard door het rode licht?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:47 schreef DaMart het volgende:
Sym, had je niet even kunnen zeggen dat er verkeerscontrole was buiten bij je werk? Dan had ik even een andere route genomen.
wat voor soort beugel?quote:
geen meet grapjequote:Op maandag 14 maart 2011 14:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
meetgrapje neem ik aan... of niet?
even MPGtje spelenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maandag
dinsdag![]()
Woensdag![]()
Donderdag![]()
Vrijdag![]()
Zaterdag
Zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |