heb je dat nog steeds niet gedaanquote:
nou ik denk dat hij gata huilen danquote:Op maandag 14 maart 2011 13:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet je die naar de winkel sturen om een zakje kleiduivenvoer te halen
bier borsthaar en taart voor nicquote:Op maandag 14 maart 2011 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de verjaardag van nic vieren
eerst tot 10 tellenquote:
even de manager wijzen op afspraken die we gemaakt hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
leuk! Waarheen en met welk doel als ik vragen mag?
nee dat niet niet maar dan krijg ik moordneigingenquote:
geobserveerd afgelopen weekend en conclusies getrokkenquote:
En ben je al voorbij 7 ?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerst tot 10 tellen![]()
anders ga je dingen doen waar je spijt van krijgt.
[..]
even de manager wijzen op afspraken die we gemaakt hebben.
beste mismanager,
ik kan mij hier niet in vinden en leg dit naast me neer.
met vriendelijke groet,
Wok
Ik ben een amateur vergeleken bij MPG en die onverstaanbarequote:Op maandag 14 maart 2011 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geobserveerd afgelopen weekend en conclusies getrokken
Kom maar hierheen danquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat niet niet maar dan krijg ik moordneigingen
That's quite boring, yes. So, why don't you just skip it and meet me for lunch?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kan niet, heb nu les. Engels bah. Saai rotvak.
ja als een man gaat janken omdat hij een ikea keukentafel niet in elkaar krijgt na 3 uur, (4 moerjtes vastdraaien heh) dan krijg ik de neiging om hem dood te knuppelen met een tafelpootquote:
Iddquote:Op maandag 14 maart 2011 13:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als een man gaat janken omdat hij een ikea keukentafel niet in elkaar krijgt na 3 uur, (4 moerjtes vastdraaien heh) dan krijg ik de neiging om hem dood te knuppelen met een tafelpoot
saaie les?quote:
Because I am a good girl who would never do such bad things. ( And because if I do that, my school will send a letter to my home about me skipping school, and then my parents are going to be mad at me.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:31 schreef MPG het volgende:
[..]
That's quite boring, yes. So, why don't you just skip it and meet me for lunch?
Symphquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Because I am a good girl who would never do such bad things. ( And because if I do that, my school will send a letter to my home about me skipping school, and then my parents are going to be mad at me.
beter let je nog even goed opquote:Op maandag 14 maart 2011 13:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Because I am a good girl who would never do such bad things. ( And because if I do that, my school will send a letter to my home about me skipping school, and then my parents are going to be mad at me.
nottyquote:
nuquote:
daarom 1 broodquote:Op maandag 14 maart 2011 13:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ben een amateur vergeleken bij MPG en die onverstaanbare
Naughty danquote:Op maandag 14 maart 2011 13:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter let je nog even goed op
[..]
notty_!
Succes met de 9 en de 10quote:
Ah, das gunstig, tijd om 9 en 10 snel af te sluiten en aan te sluiten in de rij met klagersquote:Op maandag 14 maart 2011 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben niet de eerste die begint te sputteren
iets met olie en vuurquote:Op maandag 14 maart 2011 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, das gunstig, tijd om 9 en 10 snel af te sluiten en aan te sluiten in de rij met klagers
werken misschien?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iets met olie en vuur![]()
waar is barreltje?
Die heeft alleen maar Gas te maken...quote:Op maandag 14 maart 2011 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iets met olie en vuur![]()
waar is barreltje?
Handje vol?quote:
de slijmerdquote:
als het maar brandquote:Op maandag 14 maart 2011 13:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die heeft alleen maar Gas te maken...
Ik kan je ook wel helpen hier hoor
Goed bezigquote:Op maandag 14 maart 2011 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de slijmerd
[..]
als het maar brand![]()
en het mailtje is onderweg![]()
What's bad about lunch? Or me, for that matter?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |