Alsof je daar oog voor hebt met een bord voor je kop.quote:
Daar ging m'n waterquote:Op maandag 14 maart 2011 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof je daar oog voor hebt met een bord voor je kop.
gelukkig wel, met die salarissenquote:
inhaal verboden voor vrachtwagens zijn nu tijdsgebonden, met willekeurige tijden voor diverse plekken. Uniformiteit of ook aan de drukte aanpassen zou wenselijker zijn, ook hogere pakkans zou fijn zijn. Aangezien veel chauffeurs er schijt aan hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... ik vraag me af of dat eerste wenselijk is. De 80-km wegen ben ik met je eens, dat zijn echt kutwegen om te rijden
Hoe wil je inhaal verboden flexibel indelen?
Zo één?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof je daar oog voor hebt met een bord voor je kop.
Gatverdamme..quote:Op maandag 14 maart 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
Of je komt beneden 's ochtends en je huiskamer ligt bezaaid met stukken duif, ja duif...
Liever deze:quote:
kattenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
Of je komt beneden 's ochtends en je huiskamer ligt bezaaid met stukken duif, ja duif...
Vrachtwagenchauffeurs trekken zich sowieso nergens wat van aan, die halen gewoon in als ze in willen halen. Ik denk niet dat een nieuwe regeling daar wat aan veranderd, als ik eerlijk moet zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
inhaal verboden voor vrachtwagens zijn nu tijdsgebonden, met willekeurige tijden voor diverse plekken. Uniformiteit of ook aan de drukte aanpassen zou wenselijker zijn, ook hogere pakkans zou fijn zijn. Aangezien veel chauffeurs er schijt aan hebben.
Idd, dat tuig weet dat ze het toch altijd winnen, lekker makkelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs trekken zich sowieso nergens wat van aan, die halen gewoon in als ze in willen halen. Ik denk niet dat een nieuwe regeling daar wat aan veranderd, als ik eerlijk moet zijn.
Amateur.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:Of je komt beneden 's ochtends en je huiskamer ligt bezaaid met stukken duif, ja duif...
Tegenwoordig zijn ze ook van mening dat ze 90 - 95 mogen, omdat auto's met aanhangers nu 90 mogen..quote:Op maandag 14 maart 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs trekken zich sowieso nergens wat van aan, die halen gewoon in als ze in willen halen. Ik denk niet dat een nieuwe regeling daar wat aan veranderd, als ik eerlijk moet zijn.
newsflash, dat dachten ze altijd al, aangezien dat in Dld en Frankrijk de limiet is, zijn de begrenzers er ook op afgesteld. Dus rijden ze dat.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze ook van mening dat ze 90 - 95 mogen, omdat auto's met aanhangers nu 90 mogen..
Heerlijk in een salade hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
Of je komt beneden 's ochtends en je huiskamer ligt bezaaid met stukken duif, ja duif...
Kortom, een voorstel met een hoge mate van symptoombestrijding.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
inhaal verboden voor vrachtwagens zijn nu tijdsgebonden, met willekeurige tijden voor diverse plekken. Uniformiteit of ook aan de drukte aanpassen zou wenselijker zijn, ook hogere pakkans zou fijn zijn. Aangezien veel chauffeurs er schijt aan hebben.
Werkgever bellenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat tuig weet dat ze het toch altijd winnen, lekker makkelijk.
Wel tot acceptatie van de regels, overigens zijn het vooral de buitenlandse chauffeurs die er schijt aan hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kortom, een voorstel met een hoge mate van symptoombestrijding.Het gegeven dat chauffeurs er de schijt aan hebben, zegt vooral iets over het gebrek aan handhaving. Blijkbaar is de pakkans klein, dus loont het om de regels te overtreden. Dat los je niet op met het aanpassen van de regels. Aanpassen leidt namelijk niet tot meer handhaving.
Ontbijt.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:Of je komt beneden 's ochtends en je huiskamer ligt bezaaid met stukken duif, ja duif...
Polen FTW!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel tot acceptatie van de regels, overigens zijn het vooral de buitenlandse chauffeurs die er schijt aan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |