Eet niet elke dag alles wat daar staat, met name de afdeling 'troep' hou ik beperkt. Op mijn menu geen simpele suikers, gehard plantaardig vet en onzinnige suikers als het even kan. Zondigen mag best, wanneer er gezond voer en beweging tegenover staat. Alles in perspectief en met mate.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef V1z0R het volgende:
Had jou echt verwacht als ubergezondfreak loveli!
Valt best nog wel mee eigenlijk.
Ik las het al iddquote:
Moet je nagaan dat zo'n bewering is gedaan door een volksvertegenwoordiger... (SGP maar toch...)quote:
Snoeppaprika bij de appie, of radijsjes. Bakje blauwe bessen wegwerken, ook gezond.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
O - lekker vette volle perzikenroomyoghurt
T - 1 koekje
L - broodje kroket, 2 boterhammen met kaas en rauwkost en wat dressingspul, 3 glazen melk, appel
D - spaghetti met salami, kappertjes en rode wijn
Een dag op 1 stuk fruit in plaats van 2 overleef ik wel, maar ik mis wel wat groente doordat dat niet standaard bij m'n D zit. Iemand een beter idee dan sla?
Beetje respect mag wel hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat zo'n bewering is gedaan door een volksvertegenwoordiger... (SGP maar toch...)
quote:Ben voor vrijheid van religie maar normaal laat je mensen die zulke belachelijke uitspraken doen inchecken bij een psychiatrische instelling!
Vind het een zeer goed streven loveliDenk zelf ook zo, mag wel zondigen mits ik die dag ben wezen sporten...
Op de school van mijn schoonvader hadden ze de laatste jaren echt geldproblemen, hij kreeg zelfs een goede regeling aangeboden om extra vroeg te stoppen omdat hij met zijn hoge schaal gewoon te duur was. Bovendien loopt het aantal leerlingen flink terug omdat er gewoon minder kinderen zijn in Limburg, dus dan kan ik me wel voorstellen dat zo'n school liever niet jaren aan een nieuwe docent vastzit.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las het al idd.
Ik verbaas me eigenlijk over dit bericht. Dacht dat je in het onderwijs altijd wel goed zat met het huidige lerarentekort?
Heb de uitspraak niet gelezen dus kan daar niet over oordelen. Karma is geen SGP-term, dus voor ik een oordeel vel lees ik liever de originele uitspraak, als je het niet erg vindt.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want die uitspraak getuigt wel van respect, wil je zeggen?.
Karma spraken een hele lading Amerikanen over...quote:Op maandag 14 maart 2011 14:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb de uitspraak niet gelezen dus kan daar niet over oordelen. Karma is geen SGP-term, dus voor ik een oordeel vel lees ik liever de originele uitspraak, als je het niet erg vindt.
Ik en netjes?!quote:
Dat van Pearl Harbor en karma, en eind der tijden was niet dezelfde persoon he. Ik vind dat iemand best mag denken dat deze aardbeving het begin van het eind der tijden is. Aangezien deze persoon in de bijbel gelezen heeft dat het eind der tijden aangekondigt wordt door (natuur)rampen.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:20 schreef Viking84 het volgende:
Nee, ik geloof ook niet dat ze de term karma hebben gebruikt, maar kan me wel voorstellen dat deze uitspraak gedaan is, aangezien ik ook gelovige mensen ken die hem zouden kunnen doen. Maar een politicus die zo'n uitspraak doet, moet onmiddellijk teruggefloten worden imo.
Heb je een bron, V1z0R?
Oneens met V1z0R.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:25 schreef V1z0R het volgende:
Replyen op z'n laatste tweet: 'We kunnen niet weten wanneer Jezus terugkomt. Dus neem het niet letterlijk.'. Misschien wordt het tijd dat hij de bijbel minder letterlijk neemt...
Zeg niet dat hij het niet mag denken of uiten, vind het alleen een ondoordacht en belachelijk standpunt.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Oneens met V1z0R.
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it."
Eens met Chico.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |