Uh.. nee.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat 'ie slaap nodig heeft?.
Ik deed/doe het geloof ik al een beetje zonder dat ik me er bewust van was. Lang niet genoeg om het echt lowcarben te noemenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb na al die low carbpraat hier ook even overwogen om te gaan low carben, maar toch maar niet, geloof ik. Ik vind de dingen die je mag eten als je low carbt lekker, maar de dingen die je níet mag eten als je low carbt ook. Bovendien denk ik dat ik al een heel eind op weg ben met een regelmatig en afwisselend eetlijstje (niet alleen maar pasta, maar ook rijst en krieltjes en meer groente).
Onenigheid gehad, zei boos, ik boos, zoiets...quote:Op maandag 14 maart 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat hebben jij en MissPashok nu weer uitgespookt?
Ook jij kunt te ver gaan natuurlijk!quote:
Niet stiekem.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Onenigheid gehad, zei boos, ik boos, zoiets...
Razz, ben stiekem nog altijd McTaalfout he!?
Vik, je lijstje is te mager!!
[..]
Ook jij kunt te ver gaan natuurlijk!
Eten dus!quote:
Als ik nog trek heb, eet ik heus wel wat hoorquote:
Het klonk echt alsof je een halve mummie wasquote:Op maandag 14 maart 2011 11:20 schreef _Calimero_ het volgende:
En er is niks kinky aan mijn tape.![]()
Ik heb gewoon drie stroken tape over mijn rug, van schouderblad tot schouderblad en naar beneden. En het zit verrot, maar ik zit wel redelijk rechtop vandaag
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:21 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Het klonk echt alsof je een halve mummie was.
Je maakt het wel erg lastig voor jezelf denk ik, vegetarisch en low-carb eten. Eet je wel kaas?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:20 schreef Rituals het volgende:
Het werkt weer zie ik. Even de beknopte versie van mijn verhaal: ik ga méér vis eten, eieren, griekse yoghurt en meer groente. Ik maakte nooit lijstjes maar heb wel basisproducten die ik afwissel. Verder ga ik nu echt (minimaal) 3x per dag eten.
Ik vind het lief dat jullie bezorgd zijn, maar ik doe dit om de juiste redenen en denk dat het een vooruitgang zal zijn voor mij.
Koppige Friezin!quote:Op maandag 14 maart 2011 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik nog trek heb, eet ik heus wel wat hoor. En als ik geen trek heb, gewoon niet. /eigenwijs
Als ik weer aan het werk ben, eet ik weer probleemloos 4 á 5 boterhammen bij de lunch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |