Had er ooit een die juist alléén maar vaginaal klaar kwam... Wilde ook niets weten van vingeren en beffen (en dat van Koning Winnie de Poeh) maar echt alleen keihard geneukt worden...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef Dizorn het volgende:
Nou VacaLoca, ik schrok aardig toen het bij iemand wél lukte. En ook meer dan eens. Toch niet helemaal wat je verwacht(inb4 faken..)
En dit is topniveau. Uiteindelijk gaat het voor een groot deel toch echt om de sex hoor. Niet doen alsof dat niet zo is![]()
En dat extra werk, niets mis mee. Je gaat ook zeiken als je dame na 5 minuten ophoudt met kaakkramp, kom op
Ik ben alleen te huur.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Of een goeie seksmachine, dan lukt het vast wel.
Hoe langer hoe beter. Beter orgasme ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:55 schreef Dizorn het volgende:
Niets aan toch? Twee keer stuiteren en je bent wéér klaargekomen. Ben zelf het liefst ook niet na een minuutje al klaar hoorEn andersom lijkt het me ook suf.
Bah, weer te serieus zeker.
Niet helemaal waar. Té lang bestaat ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoe langer hoe beter. Beter orgasme ook.
Niets van vlees en bloed kan een goeie sexmachine vervangen hoor. Heilig van overtuigd.quote:
Define.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:56 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Té lang bestaat ook.
Na een tijd ben ik toch echt over mijn hoogtepunt, en als ik dat niet mijn hoogtepunt hebt gehad (quote:
Gewoon binnen 20 min klaarkomen en daarna nog een keer...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:58 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Na een tijd ben ik toch echt over mijn hoogtepunt, en als ik dat niet mijn hoogtepunt hebt gehad (:')) dan is het toch minder leuk. Zit ook niet echt een regel aan vast van "na 30 minuten is het te laat" ofzo. Maar het is me wel eens overkomen
Ik ben dan ook bovennatuurlijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niets van vlees en bloed kan een goeie sexmachine vervangen hoor. Heilig van overtuigd.
Ik heb dat alleen als ik te rauw word.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:58 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Na een tijd ben ik toch echt over mijn hoogtepunt, en als ik dat niet mijn hoogtepunt hebt gehad () dan is het toch minder leuk. Zit ook niet echt een regel aan vast van "na 30 minuten is het te laat" ofzo. Maar het is me wel eens overkomen
Nope, alleen van jou heb ik iets ontvangen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Heb je nou al meer pics binnen om te vergelijken?
Je ego valt niet af te ronden....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
M'n ego was ook voor de afronding.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:21 schreef Dizorn het volgende:
Oh en genoeg hier gespamd. Ik ga er weer vandoor.
Seven, als deze 25 cm je verlaat mag je me komen opzoeken hoor![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:59 schreef Spirit82 het volgende:
Gister superleuke date gehadSpontaan besloten om naar het strand te gaan... in de mist, pikkedonker... maar het was echt leuk en zo donker is het eigenlijk helemaal niet buiten als de maan schijnt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |