Nee... ik was van het weekend uit... en toen zei iemand uit de groep... dat er een verband zit tussen grote neuzen/voeten en de lengte etc.... en daarna iemand dat je de dikte kan aflezen als de heer in kwestie zijn hand in een O vorm zet.... etc...quote:
Alleen als jij ook de nodige gegevens over jezelf post (lengte, BMI en cup- en schoenmaat). Anders kunnen we niet op voorhand een schifting maken.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:03 schreef Cue_ het volgende:
Als mensen hier dan eerst even aangeven wie ze mogelijk willen daten.. kan iedereen het via pm afhandelen
Hou mij maar buiten de schiftingquote:Op maandag 14 maart 2011 22:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Alleen als jij ook de nodige gegevens over jezelf post (lengte, BMI en cup- en schoenmaat). Anders kunnen we niet op voorhand een schifting maken.
Daarnaast natuurlijk ook de dikte en de hoekquote:Op maandag 14 maart 2011 22:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Size does matter. Vrij relevante informatie.
Ik heb een bloedlul en geen vleeslul de lengte is afhankelijk van het bloed wat er in gepompt word. Die van mij heeft een zielquote:Op maandag 14 maart 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... ik wil graag jullie P.lengte en dikte wetenin combinatie met de lengte van jullie middelvinger tot aan begin hand...
Ik beoordeel maar altijd op gedrag. Hoop blabla maar weinig contact of interesse van zijn kant is geen goed signaal in ieder geval.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daarnaast natuurlijk ook de dikte en de hoek
OT: Tijdens een "date" vraag je dat natuurlijk niet, maar als het op seksgebied niet klikt tsja dan kan je een relatie natuurlijk ook op je buik schrijven.
Hoe weet je dat een date serieus begint te worden?
Doe mij maar een vleeslul trouwens. What you see is what you get.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik heb een bloedlul en geen vleeslul de lengte is afhankelijk van het bloed wat er in gepompt word. Die van mij heeft een ziel
Ik heb veel bloed in mijn lichaam of wil je ook nog weten hoeveel liter?
Tot dusver een dikke 25 cm al. Anyone een beter bodquote:Op maandag 14 maart 2011 22:15 schreef friemel het volgende:
Topic begint weer een extreem hoog niveau te bereiken
191 cm.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tot dusver een dikke 25 cm al. Anyone een beter bod.
Hmmmquote:Op maandag 14 maart 2011 22:13 schreef Seven. het volgende:
Ik beoordeel maar altijd op gedrag. Hoop blabla maar weinig contact of interesse van zijn kant is geen goed signaal in ieder geval.. Echt serieus ben ik al een tijd niet geweest, kan het me niet zo goed herinneren
.
Ik heb meer kan het alleen niet bewijzen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tot dusver een dikke 25 cm al. Anyone een beter bod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
Het enige wat ik belangrijk vind zijn lenige heupen, die schokken meestal beter. Meestal zijn dat vrouwen met kleinere borsten.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef BeamofLight het volgende:
Ben ik serieus oud aan het worden als ik het compleet gelul vind van:
size does matter
dikke tieten daarheen
1.80 meter of langer anders opzouten
blond
Scheiding naar links
Echt, met zo'n instelling is het niks en wordt het niks.
Loop niet zo te trollen manquote:Op maandag 14 maart 2011 22:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
Het enige wat ik belangrijk vind zijn lenige heupen, die schokken meestal beter. Meestal zijn dat vrouwen met kleinere borsten.
Ja, want als man wordt je gewoon iets minder kieskeurig als je ouder wordt.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef BeamofLight het volgende:
Ben ik serieus oud aan het worden als ik het compleet gelul vind van:
size does matter
dikke tieten daarheen
1.80 meter of langer anders opzouten
blond
Scheiding naar links
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik heb meer kan het alleen niet bewijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!!!!
Resistance is futile.
Nee dat is het bij mij niet. Maar ik kan bijvoorbeeld vallen op benen of de mooie handen van een vrouw. Ik ga toch niet zeggen: als ze een gescheurde nagel aan d'r linkerhand heeft dan kan ze nokkenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ja, want als man wordt je gewoon iets minder kieskeurig als je ouder wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |