Nee... ik was van het weekend uit... en toen zei iemand uit de groep... dat er een verband zit tussen grote neuzen/voeten en de lengte etc.... en daarna iemand dat je de dikte kan aflezen als de heer in kwestie zijn hand in een O vorm zet.... etc...quote:
Alleen als jij ook de nodige gegevens over jezelf post (lengte, BMI en cup- en schoenmaat). Anders kunnen we niet op voorhand een schifting maken.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:03 schreef Cue_ het volgende:
Als mensen hier dan eerst even aangeven wie ze mogelijk willen daten.. kan iedereen het via pm afhandelen
Hou mij maar buiten de schiftingquote:Op maandag 14 maart 2011 22:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Alleen als jij ook de nodige gegevens over jezelf post (lengte, BMI en cup- en schoenmaat). Anders kunnen we niet op voorhand een schifting maken.
Daarnaast natuurlijk ook de dikte en de hoekquote:Op maandag 14 maart 2011 22:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Size does matter. Vrij relevante informatie.
Ik heb een bloedlul en geen vleeslul de lengte is afhankelijk van het bloed wat er in gepompt word. Die van mij heeft een zielquote:Op maandag 14 maart 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... ik wil graag jullie P.lengte en dikte wetenin combinatie met de lengte van jullie middelvinger tot aan begin hand...
Ik beoordeel maar altijd op gedrag. Hoop blabla maar weinig contact of interesse van zijn kant is geen goed signaal in ieder geval.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daarnaast natuurlijk ook de dikte en de hoek
OT: Tijdens een "date" vraag je dat natuurlijk niet, maar als het op seksgebied niet klikt tsja dan kan je een relatie natuurlijk ook op je buik schrijven.
Hoe weet je dat een date serieus begint te worden?
Doe mij maar een vleeslul trouwens. What you see is what you get.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik heb een bloedlul en geen vleeslul de lengte is afhankelijk van het bloed wat er in gepompt word. Die van mij heeft een ziel
Ik heb veel bloed in mijn lichaam of wil je ook nog weten hoeveel liter?
Tot dusver een dikke 25 cm al. Anyone een beter bodquote:Op maandag 14 maart 2011 22:15 schreef friemel het volgende:
Topic begint weer een extreem hoog niveau te bereiken
191 cm.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tot dusver een dikke 25 cm al. Anyone een beter bod.
Hmmmquote:Op maandag 14 maart 2011 22:13 schreef Seven. het volgende:
Ik beoordeel maar altijd op gedrag. Hoop blabla maar weinig contact of interesse van zijn kant is geen goed signaal in ieder geval.. Echt serieus ben ik al een tijd niet geweest, kan het me niet zo goed herinneren
.
Ik heb meer kan het alleen niet bewijzen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tot dusver een dikke 25 cm al. Anyone een beter bod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
Het enige wat ik belangrijk vind zijn lenige heupen, die schokken meestal beter. Meestal zijn dat vrouwen met kleinere borsten.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef BeamofLight het volgende:
Ben ik serieus oud aan het worden als ik het compleet gelul vind van:
size does matter
dikke tieten daarheen
1.80 meter of langer anders opzouten
blond
Scheiding naar links
Echt, met zo'n instelling is het niks en wordt het niks.
Loop niet zo te trollen manquote:Op maandag 14 maart 2011 22:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
Het enige wat ik belangrijk vind zijn lenige heupen, die schokken meestal beter. Meestal zijn dat vrouwen met kleinere borsten.
Ja, want als man wordt je gewoon iets minder kieskeurig als je ouder wordt.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef BeamofLight het volgende:
Ben ik serieus oud aan het worden als ik het compleet gelul vind van:
size does matter
dikke tieten daarheen
1.80 meter of langer anders opzouten
blond
Scheiding naar links
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik heb meer kan het alleen niet bewijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!!!!
Resistance is futile.
Nee dat is het bij mij niet. Maar ik kan bijvoorbeeld vallen op benen of de mooie handen van een vrouw. Ik ga toch niet zeggen: als ze een gescheurde nagel aan d'r linkerhand heeft dan kan ze nokkenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ja, want als man wordt je gewoon iets minder kieskeurig als je ouder wordt.
Half NL is zo lang. Zit je misschien toch verkeerd?quote:
I beg to differquote:
Nee. Maar dat is ook wel van een andere orde dan.. ach, ik noem een BMI, dat als eerste al, de lengte (2 koppen groter als vrouw is niet leuk, voor mij gewoon niet onder 170cm, klaar, ik voel me daar gewoon niet toe aangetrokken), size does matter want met een grotere pik kom ik makkelijker klaar en word ik geiler (onder 12 cm hoeft voor mij niet, spijt me voor de kleiner bedeelde mannen maar ik heb echt een voorkeur voor wat groter dan gemiddeld, al hoeven die gigantische 25+cm ook niet perse, en schoenmaat interesseert me helemaal geen fuck zolang het maar in verhouding is tot de rest van het lijf.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee dat is het bij mij niet. Maar ik kan bijvoorbeeld vallen op benen of de mooie handen van een vrouw. Ik ga toch niet zeggen: als ze een gescheurde nagel aan d'r linkerhand heeft dan kan ze nokken
In Nederland voel ik me wel altijd kleiner. Maar mijn laatste serieuze vriendjes waren in NL en die waren allemaal 1 of 2 cm kleiner dan ik en negers/halfbloedquote:Op maandag 14 maart 2011 22:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Half NL is zo lang. Zit je misschien toch verkeerd?
Wtf doen we hier nog? Ik spring nu in de auto!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
, maar ik wil wel een kerel van minstens 170cm, met een pik van minstens 12cm, goed gevoel voor humor, en redelijke intelligentie, leuke kop en een acceptabel BMI (en daarin ben ik véél toleranter dan de meeste dames). Seksuele aantrekkingskracht is wel degelijk afhankelijk van een paar factoren.
Rij dan ook meteen even bij Kasta langs kan hij gelijk meequote:Op maandag 14 maart 2011 22:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wtf doen we hier nog? Ik spring nu in de auto!
Je vergeet erbij te schrijven dat ie ook negroide of halfbloed moet zijn? Maar verder nette watzoekikineenman,,,quote:Op maandag 14 maart 2011 22:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee. Maar dat is ook wel van een andere orde dan.. ach, ik noem een BMI, dat als eerste al, de lengte (2 koppen groter als vrouw is niet leuk, voor mij gewoon niet onder 170cm, klaar, ik voel me daar gewoon niet toe aangetrokken), size does matter want met een grotere pik kom ik makkelijker klaar en word ik geiler (onder 12 cm hoeft voor mij niet, spijt me voor de kleiner bedeelde mannen maar ik heb echt een voorkeur voor wat groter dan gemiddeld, al hoeven die gigantische 25+cm ook niet perse, en schoenmaat interesseert me helemaal geen fuck zolang het maar in verhouding is tot de rest van het lijf.
Mannen die op dikke tieten vallen hebben bij mij ook niets te zoeken. Mannen die 100% strakke dames willen, blijven ook beter uit mijn buurt want ik ben al een tijdje sportief inactief dus ja, ik heb cellulitis. Lekker belangrijk. Mannen die persé lange haren willen bij een vrouw, ook wegblijven. Ik heb eisen binnen het redelijke, ik hoef geen mooiboy, ik hoef geen model, maar ik wil wel een kerel van minstens 170cm, met een pik van minstens 12cm, goed gevoel voor humor, en redelijke intelligentie, leuke kop en een acceptabel BMI (en daarin ben ik véél toleranter dan de meeste dames). Seksuele aantrekkingskracht is wel degelijk afhankelijk van een paar factoren.
Seven is tolerant, kom gaan we met de toerbus!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Rij dan ook meteen even bij Kasta langs kan hij gelijk mee
Volgens mij ben ik slechts 2 keer in m'n leven naar een date toe gereden in plaats van andersom.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Rij dan ook meteen even bij Kasta langs kan hij gelijk mee
Buikje mag, echt manboobs niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef Swatfire het volgende:
Onderstaande hebben beide zelfde bmi. Zegt dus geen ene flikker.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Graag lengte + vetpercentage
Leeftijd?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:46 schreef -Engel- het volgende:
1m64
schoenmaat 37
kleine handjes
cup: 85D
Ben ik nog iets vergeten
Hoeft helemaal niet, maar mijn oog valt daar wel eerder op. Latino's ook trouwens.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te schrijven dat ie ook negroide of halfbloed moet zijn? Maar verder nette watzoekikineenman,,,
Manboobs worden veroorzaakt door het oestrogeen in ons drinkwater dat daar is gekomen door de anticonceptiepil. Die troep die jullie innemen kan niet 100% gezuiverd worden helaas. Zelf geen last van maar heb er wel eens artikelen over gelezen met bijbehorende plaatjes; leipse shit.quote:
Waarom hebben die dikke inboorlingen uit Papua New Guinea dan ook altijd van die kleine tetten?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Manboobs worden veroorzaakt door het oestrogeen in ons drinkwater dat daar is gekomen door de anticonceptiepil. Die troep die jullie innemen kan niet 100% gezuiverd worden helaas. Zelf geen last van maar heb er wel eens artikelen over gelezen met bijbehorende plaatjes; leipse shit.
Herkenning. Tot ik mijn hart aan iemand begin te verliezen dan. Dan schijt ik ineens 7 kleuren en dan verander ik tot ik er vertrouwen in heb, in een wezen dat liefst elke dag wel even belt of smst en de ander in de weekenden wil zien en doordeweeks een keertje. Maar dat is voor de meeste mannen al teveel gevraagd blijkbaar. Net als knuffelen, seksmarathons, leuke dingen doen samen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gestoorder. Ik ben immers voor níemand bang.
Denk dat ze eerder doelt op mannen met zoveel vet dat ze manboobs krijgen. Ex-collega van mij had ze. Smerig.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Manboobs worden veroorzaakt door het oestrogeen in ons drinkwater dat daar is gekomen door de anticonceptiepil. Die troep die jullie innemen kan niet 100% gezuiverd worden helaas. Zelf geen last van maar heb er wel eens artikelen over gelezen met bijbehorende plaatjes; leipse shit.
Had ik nou maar eerder gereageerd, was mijn BMI aan het fixen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:03 schreef Seven. het volgende:
Trouwens, een goed gevoel voor humor heb ik tot dusver bij slechts 3 mensen hier kunnen ontdekken. Silenus, kasta en Gari. En kasta, no fucking way. Hij is net zo gestoord als ik.
Dat én overgewicht natuurlijk. Condooms: win/win. Mannenpil zou niet zo wenselijk zijn ivm overmatige haargroei bij de dames, denk ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik doe dagelijks 100 push-ups om dat te voorkomenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Denk dat ze eerder doelt op mannen met zoveel vet dat ze manboobs krijgen. Ex-collega van mij had ze. Smerig.
Jij bent wel een dusdanig vriendelijke jongeman met manieren dat ik wel met je af zou spreken trouwens. Maar in de praktijk komt het dan vaak neer op de friendzone, en jongemannen met manieren zijn ook doorgaans heel snel afgeschrikt door mijn persoontje.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Had ik nou maar eerder gereageerd, was mijn BMI aan het fixen.Sowieso, sinds wanneer meet je gewicht in BMI? Dacht toch echt dat het in kilo's was.
En aangezien iedereen nu toch bezig is: 1.83, 84kg (Weet niet wat dat in BMI is, te lui om dat nu te rekenen), Schoenmaat (:')) 45. En ik wil best daten met de dames hier maar die vinden me allemaal toch te jong(Ben wel ruim bovengemiddeld als die onderzoeken kloppen.. misschien dan toch
)
En nee manboobs komen niet door OAC in het drinkwater. Kom op zeg
Nu moet je ophouden hoor; dit is rechtstreeks gecopy/paste uit m'n C.V.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef Seven. het volgende:
Herkenning. Tot ik mijn hart aan iemand begin te verliezen dan. Dan schijt ik ineens 7 kleuren en dan verander ik tot ik er vertrouwen in heb, in een wezen dat liefst elke dag wel even belt of smst en de ander in de weekenden wil zien en doordeweeks een keertje. Maar dat is voor de meeste mannen al teveel gevraagd blijkbaar. Net als knuffelen, seksmarathons, leuke dingen doen samen.
Buikje is het eerste waar ik doorheen kijk bij mannen trouwens. Interesseert mij dat nou, als hij maar een leuk voorkomen heeft (grotendeels bepaald door modebewustheid trouwens, lelijke mannen kunnen toch mooi zijn als ze leuke kleren dragen).quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik doe dagelijks 100 push-ups om dat te voorkomenAlleen mn buikje krijg ik niet weg, ben tevreden met mn vetpercentage en wil het niet lager, het zit alleen allemaal bij de buik
Maar je woont toch in België, dat is toch te ver. En ik denk dat ik wel erger heb meegemaakt kwa persoonlijkhedenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij bent wel een dusdanig vriendelijke jongeman met manieren dat ik wel met je af zou spreken trouwens. Maar in de praktijk komt het dan vaak neer op de friendzone, en jongemannen met manieren zijn ook doorgaans heel snel afgeschrikt door mijn persoontje.
Ik heb nog wel een busjequote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Maar je woont toch in België, dat is toch te ver. En ik denk dat ik wel erger heb meegemaakt kwa persoonlijkhedenOp internet is het lekker makkelijk om jezelf een persoonlijk aan te praten. Denk dat je in het echt behóórlijk meevalt.
Ooit komt er wel een Meet-seven-dag. Komt heel NL met een tourbus bij je langs. Nouja, iedereen die aan je eisen voldeed dan
Ik val ook best wel mee. Behalve op het gebied van relaties. De gedachte dat een leuke normale jongen op mij zou vallen, wil er bij mij met geen mogelijkheid in. En als die wél op mij vallen, dan is er nog altijd mijn compensatiedrang die inkickt. Ik wil een klootzak die onvoorwaardelijk voor mij kiest om afwijzing uit mijn jeugd goed te maken.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Maar je woont toch in België, dat is toch te ver. En ik denk dat ik wel erger heb meegemaakt kwa persoonlijkhedenOp internet is het lekker makkelijk om jezelf een persoonlijk aan te praten. Denk dat je in het echt behóórlijk meevalt.
Ooit komt er wel een Meet-seven-dag. Komt heel NL met een tourbus bij je langs. Nouja, iedereen die aan je eisen voldeed dan
Ik moest glimlachen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:18 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik alleen naar beneden te kijken.![]()
Heheheeh.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Meer dan glimlachen als je ook naar beneden had gekeken
Ergo: hij is kleiner dan 12cm?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Meer dan glimlachen als je ook naar beneden had gekeken
Maar inderdaad. Diep van binnen ben je net als iedereen een heel lief meisje natuurlijk. Alleen kan je dat zelf nog niet helemaal begrijpen. Je weet het wel, maar toch ook weer niet. Je moet het gewoon een keer aandurven met iemand waarbij je wel écht jezelf kan zijn. Ofzoiets. Maar dat kan Kasta je ongetwijfeld beter vertellenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik val ook best wel mee. Behalve op het gebied van relaties. De gedachte dat een leuke normale jongen op mij zou vallen, wil er bij mij met geen mogelijkheid in. En als die wél op mij vallen, dan is er nog altijd mijn compensatiedrang die inkickt. Ik wil een klootzak die onvoorwaardelijk voor mij kiest om afwijzing uit mijn jeugd goed te maken.
Maar je bewust zijn van je shit is nog iets heel anders dan je er daadwerkelijk van verlossen. Uiteindelijk moet het gewoon iemand zijn die ik dusdanig respecteer dat ik er niet overheen wals en iemand die dusdanig bij me past dat hij het beste in mij naar boven haalt (en vice versa).
Ik voel weer een epos van twee a4'tjes aankomen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Dizorn het volgende:
Maar dat kan Kasta je ongetwijfeld beter vertellen
Nee hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik voel weer een epos van twee a4'tjes aankomen.
Moedig ze nu niet aanquote:Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nee hoor.
Gewoon 20 quotes van zichzelf achter elkaarEn dan gaan ze de hele discussie weer opnieuw voeren
Reversed Psychology enzo. Als je ze aanmoedigt toen ze het lekker tóch niet. (hopen wequote:
Diep van binnen lief, dat zou ik niet durven zeggen. Ik ben wat mannelijker dan de gemiddelde vrouw, al heb ik mijn lieve kantjes. Ik kan wel héél veel van een ander accepteren zonder gezeik. Maar minder dan andere vrouwen offer ik mezelf op in het kader van de relatie en dat voelen mannen direct aan.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Maar inderdaad. Diep van binnen ben je net als iedereen een heel lief meisje natuurlijk. Alleen kan je dat zelf nog niet helemaal begrijpen. Je weet het wel, maar toch ook weer niet. Je moet het gewoon een keer aandurven met iemand waarbij je wel écht jezelf kan zijn. Ofzoiets. Maar dat kan Kasta je ongetwijfeld beter vertellen
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef Seven. het volgende:
OK, even iets anders dan:
Heren, wees eens eerlijk, is de jouwe groter of kleiner dan 15 cm?
Nee. Lam.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik voel weer een epos van twee a4'tjes aankomen.
Alsof iemand gaat zeggen dat ie kleiner is dan 15 cm. Mag het gemiddelde wel op 12 nogwattes liggen volgens bepaalde onderzoeken.. alsnog niemand die daar "trots" op zou zijn hequote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef Seven. het volgende:
Je vergeet eisen te stellen aan hoe te meten.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef Seven. het volgende:
Nee nee de HARDHEIDquote:Op maandag 14 maart 2011 23:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is het ook niet!
Het is de DIKTE die telt.
Nee je mag de millimeters niet in centimeters veranderen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je vergeet eisen te stellen aan hoe te meten.
En waarom niet? Ik vraag niet naar kleiner dan 12cm, want dat is natuurlijk direct een nee. Onder 15cm is wel een nadeeltje maar niet minder overkomelijk dan een klein buikje of zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Alsof iemand gaat zeggen dat ie kleiner is dan 15 cm. Mag het gemiddelde wel op 12 nogwattes liggen volgens bepaalde onderzoeken.. alsnog niemand die daar "trots" op zou zijn he
Ben ik toch weer serieus bezig.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef Dizorn het volgende:
Overigens, als ze je pik te klein vinden, gebruik je toch gewoon je vuist.
15 cm valt nog steeds onder "klein" bij de meeste mensen denk ik. Kan je beter vragen wie er eerlijk boven de 20 cm hangt. Maar zelfs dan zit je op Fok.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
En waarom niet? Ik vraag niet naar kleiner dan 12cm, want dat is natuurlijk direct een nee. Onder 15cm is wel een nadeeltje maar niet minder overkomelijk dan een klein buikje of zo.
Of is iedereen geïntimideerd door die 25cm
Huh?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
.
Zie, het hoeft geen 15+cm te zijn om seksgod te zijn.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is het ook niet!
Het is de DIKTE die telt.
quote:
Draagt allemaal bij tot prima seks.quote:
Dan is het wat lastig aanvoelen wanneer het teveel van het goeie is.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef VacaLoca het volgende:
Ik doe altijd een voorbindlul van 25cm over mn eigen lul heen.
Mwah, liever meer orale seks dan, en daar hoeven niet meer dan 2 of 3 vingers aan te pas te komen om hard te komen, hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef Dizorn het volgende:
Overigens, als ze je pik te klein vinden, gebruik je toch gewoon je vuist.
ga doorquote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mwah, liever meer orale seks dan, en daar hoeven niet meer dan 2 of 3 vingers aan te pas te komen om hard te komen, hoor.
Weet ikquote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mwah, liever meer orale seks dan, en daar hoeven niet meer dan 2 of 3 vingers aan te pas te komen om hard te komen, hoor.
OK, ik wacht op pics.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:33 schreef Dizorn het volgende:
[..]
15 cm valt nog steeds onder "klein" bij de meeste mensen denk ik. Kan je beter vragen wie er eerlijk boven de 20 cm hangt. Maar zelfs dan zit je op Fok.
Twee manieren om er écht achter te komen: Pics, of zorgen dat de Bangbus ons komt ophalen
True. Jammer wel. Hoewel ik wel eens in de buurt kwam door een pik die perfect gemaakt was voor mijn pussy. En die was trouwens wat kleiner dan 15cm.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef VacaLoca het volgende:
Sowieso relatief weinig vrouwen die komen van enkel penetratie
Geloof het of niet, die vraag is me nog nooit gesteld.quote:
Oh mên, dé gelegenheid om mijn privécollectie penispuppets tevoorschijn te toveren!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |