SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden
[ Bericht 94% gewijzigd door VacaLoca op 14-03-2011 01:43:19 ]
Wow dat is lang, maar natuurlijk wel heel gaaf. Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen wat je er gaat doen?quote:Op maandag 14 maart 2011 01:01 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan. Vanaf begin juli minstens half jaar, ws 2 jaar Spanje
Jij bent nog in NL?
Done.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:33 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Wow dat is lang, maar natuurlijk wel heel gaaf. Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen wat je er gaat doen?![]()
Ik kan binnen twee weken weg zijn en als ik pech heb duurt het nog 1 maand![]()
On-topic:
Kan de oude OP er weer ingezet worden? Vind het zo wel heel saai..
Spanje is dan zeker geen slechte plek om stage te moeten lopen. En miss ook nog tijd om rond te reizenquote:Op maandag 14 maart 2011 01:46 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Done.
En het is voor afstudeerstage en daarna ws. ook een master doen daar. Met een half jaartje daar tussen om wat rond te reizen
Wat kan de pechfactor zijn?
ah jij leeft ookquote:Op maandag 14 maart 2011 02:29 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Spanje is dan zeker geen slechte plek om stage te moeten lopen. En miss ook nog tijd om rond te reizen![]()
Ligt eraan waar ik geplaats wordt. Bij de een moet ik dus al over 2 weken weg en bij de ander pas over een maand. Woensdag hoor ik het
tijd geen post gezienquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:12 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb het vorige topic mee zitten lurken
Volgens mij ga ik eens wat aanmaken op Paiq
![]()
Ja ben nu officieel gescheiden, al een jaar uit elkaar... tijd om wat te socializen... en nee ben geen bar-kroeg-uitgaanstype
Nee hoor, ben zelf ook gescheiden. Vond het gewoon leuk om te zien dat je in hetzelfde schuitje zit (nou is leuk natuurlijk een verkeerd woord, maar vaak snappen mensen het allemaal niet zo).quote:
Ze houdt wel van me zeg.quote:Silenus
Trefwoorden: flirt, slet, te zelfverzekerd, oogt gevoelloos, irritant betweterig, onweerstaanbaar en nooit in het echt gezien.
Als ik ergens een lang verhaal over kan schrijven is Silenus het wel, maar tegelijkertijd kan het ook heel kort. Leren kennen in 2009, maar het enige dat ik van hem weet is dat het een onuitstaanbare, sexistische, eigenwijze doorgeschoten student is. Het gaat nooit ergens over tussen ons, behalve over wijven, seks, dates en discussies waarin we elkaar afzeiken vanwege die wijven of domme opmerkingen.
Ondanks dat het nergens over gaat, heeft hij wel iets. Ik heb me er al vaak over verbaasd, niet alleen ten aanzien van mij (nu sowieso niet meer ten aanzien van mij, omdat het mij inmiddels aan mn reet kan roesten), maar hij weet precíes wat hij moet zeggen om een vrouw te regelen. Ik lees soms dingen van hem en dan denk ik TERING, doe niet zo soepel en gehaaid. Al die vrouwen weten niet dat ze de 80e in de rij zijn en daarom pikken ze het allemaal. Dat frustreert en irriteert me mateloos. Niet dat die vrouwen erin trappen, zij weten niet beter, maar dat hij zich zo gedraagt. Ik vind het zonde van hem, en oppervlakkig. Hij is leuk genoeg om gewoon een toffe vriendin te regelen. En ook al gaat dat alsnog elke 4 maanden uit; alles beter dan na elke eerste date binnen 3 dagen een volgende regelen met iemand anders. Als hij niet zo overdreven seksverslaafd was geweest, was ik allang hopeloos verliefd op die gast geworden, maar dit vind ik echt om te kotsen. Hij kan ontzettend vermakelijk over dates vertellen, sowieso is het een goede verteller, maar als ik dan hoor hoeveel nieuwe hij nu weer geregeld heeft.. Ik zou hem het liefst een paar harde meppen verkopen, maar aangezien dat lastig is vanaf hier, heb ik hem al meerdere malen geblokkeerd omdat het niet meer aan te horen was. Het zeer irritante bij Silenus is echter dat ie na een tijd toch weer begint te jeuken..
Uiteraard ben ik eenzijdig; ook Silenus zal best een politieke voorkeur hebben, ook Silenus kan wel wat zeggen over de wereldproblematiek, ook Silenus heeft inhoud. Beetje jammer alleen dat het by far wordt overschaduwd door zijn lul.
Hmm als dat zo is zat je nu niet elk weekend gezellig te doenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:33 schreef kastanova het volgende:
Ik zou me daadwerkelijk beledigd voelen na zoiets.
Alhoewel de doorsnee fokker waarschijnlijk zal denken dat een dergelijke omschrijving ook voor mij op gaat.
Oh ben ik niet echt, ze heeft me natuurlijk nooit gezien. Ik ben virtueel ook wel anders dan in het echt, in reallife ben ik ook nooit zo neergezet als een oppervlakkige seksistische lul ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:33 schreef kastanova het volgende:
Ik zou me daadwerkelijk beledigd voelen na zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |