Ja, maar dan nog.quote:
Serieus? Nou, dat heb ik nooit hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 02:02 schreef APK het volgende:
Hmm, mag niet quoten op de mobiel...
Ik heb vaak dat ik een beetje emo word, de dag na een nacht doorhalen.
Dus
Ja, je weet wel: van die plaatjes die bedrijven bovenaan hun briefpapier hebben staanquote:
Geen last vanquote:Op maandag 14 maart 2011 02:02 schreef APK het volgende:
Hmm, mag niet quoten op de mobiel...
Ik heb vaak dat ik een beetje emo word, de dag na een nacht doorhalen.
Dus
Tnxquote:Op maandag 14 maart 2011 02:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar wel een die ¤ 150 heeft gewonnen
Feli mop
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:47 schreef Greys het volgende:
Succes Tombo!
(En wat ben je een kreng, dat je mijn faal nog weer even hebt gequote van dat 'ligt')
Haha spannendquote:Op maandag 14 maart 2011 08:23 schreef Rewimo het volgende:
Tombo, succes!![]()
Mogge allemaal
Ik ga straks voor het eerst met echte klanten in de weer. Spannend! Ik mag termijnbedragen aanpassen, automatische incasso's invoeren en vertellen wanneer iemands jaarnota komt
Zal ik hem quoten of nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Laat me hier dan ook niet in m'n eentje zitten, jaquote:
Hoe is het, Q?quote:
Goedquote:
Goed hoor!quote:Op maandag 14 maart 2011 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed
Uitgeslapen
Schrok om 10u wakker. Vandaag eens even he-le-maal niks. Behalve ff wat halen bij de praxis en de leenbakker eens aan zijn oren trekken waar als mijn gordijnen zijn
Heb op 16-01 gordijnen besteld voor boven en op 07-02 voor beneden. Beneden hangt hier al op de kapstok... en waren 2 weken geleden al binnen..... maar van die van boven heb ik niks gehoord
En hoe is het met jou?
Badkamer is als het goed is deze week af. Donderdag a vrijdagquote:Op maandag 14 maart 2011 11:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed hoor!
Hoe gaat het met de badkamer? Hebben jullie al een verhuisdatum?
Dat is echt wel snel alquote:Op maandag 14 maart 2011 11:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Badkamer is als het goed is deze week af. Donderdag a vrijdag
Sowieso MOETEN we er 30 maart inzitten. Maar ik hoop dat we 21 gaan redden
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:04 schreef Maes het volgende:
Oh en Ing gefeliciteerd met je klusprijsLeuk hoor dat je topic heeft gewonnen!
WaaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken het en kan het zo meezingenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:09 schreef Maes het volgende:
All alone am I ever since your goodbye
All alone with just a beat of my heart
People all around but I don't hear a sound
Just the lonely beating of my heart
[knip]
De golden oldies
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Waar gaan jij en dequote:Op maandag 14 maart 2011 12:07 schreef Nonneke het volgende:
Zoooooooooo hotelletje geboekt vooren mezelf voor komend weekend
Wat ik allemaal wil kost veel geld en dat is het huis niet waard. Nu weten we weer niet wat we moeten en bekijken nogmaals alle opties = lange baanquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:05 schreef tombolafan het volgende:
TerugEn het ging goed denk ik
En ik heb spierpijn nu ook!![]()
Goffer zeg, mn benen, armen, rug
Ja, ik ben al 150 traptreden op en af gegaan zegquote:Op maandag 14 maart 2011 12:11 schreef Maes het volgende:
[..]
![]()
Beste remedie tegen spierpijn is bewegen
Wanneer hoor je het?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:05 schreef tombolafan het volgende:
TerugEn het ging goed denk ik
En ik heb spierpijn nu ook!![]()
Goffer zeg, mn benen, armen, rug
Verstandigquote:Op maandag 14 maart 2011 12:10 schreef Maes het volgende:
Wat ik allemaal wil kost veel geld en dat is het huis niet waard. Nu weten we weer niet wat we moeten en bekijken nogmaals alle opties = lange baan
We hebben doop in Delft zondag, dus heb in Leidschendam een hotelletje geboekt, pakken we de tram naar Delft hoeven we ook niet met de auto door die opengebroken stadquote:
Laat waarschijnlijkquote:
quote:En het was ook wel te verwachten dat jij spierpijn zou gaan krijgen, fanatiek als je weer was
Ah, ik dachtdat je pups kwam knuffelenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
We hebben doop in Delft zondag, dus heb in Leidschendam een hotelletje geboekt, pakken we de tram naar Delft hoeven we ook niet met de auto door die opengebroken stad
17?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah, ik dachtdat je pups kwam knuffelen![]()
Morgen word het hier 17 graden hoor ik net, zit ik binnen te zitten
Mja dat deed ik ook liever dan op zondag midden in de nacht op te moeten staan om naar de fakking kerk te gaanquote:Op maandag 14 maart 2011 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
17 gradenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hotelletjequote:Op maandag 14 maart 2011 12:17 schreef Nonneke het volgende:
We hebben doop in Delft zondag, dus heb in Leidschendam een hotelletje geboekt, pakken we de tram naar Delft hoeven we ook niet met de auto door die opengebroken stad
Laat als in vandaag laat? Of laat als in eind augustus ofzo?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Laat waarschijnlijk
[..]![]()
Ik ga er vandoor, lunchen met zwager
Ey, ik woon ook in het Zuiden (alles is relatief tenslottequote:
Ik gun iedereen die 17 graden hoor, ik heb dr niks aanquote:Op maandag 14 maart 2011 12:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ey, ik woon ook in het Zuiden (alles is relatief tenslotte)
Weeronline zegt 14 bij ons, is ook al geweldigquote:
Poeh jaquote:
Had je gister nog The L Word gezien ?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hotelletje
Het wordt prachtig weer deze week; ik kijk ernaar uit
Succes maar weerquote:
Egwelquote:
Hier ook jaquote:Op maandag 14 maart 2011 13:42 schreef Greys het volgende:
Pauze![]()
Tombo, fijn dat het goed ging!
En mijn spierpijn is vandaag nog erger dan gister
Ik heb net hier bij mijn werk voor het eerst buiten zonder jas gezeten.*O*quote:Op maandag 14 maart 2011 12:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Weeronline zegt 14 bij ons, is ook al geweldig
Hij had ook zo doorgekund voor Brak Wild Wief, dus hij mag niet zeurenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:52 schreef Greys het volgende:
Precies
Is Heer I de aanblik al een beetje te boven gekomen van vier brakke wilde wieven die net uit hun nest komen rollen?
Gekinectquote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef ElisaB het volgende:
Wat heben jullie in vredesnaam gedaan
(of willen wij dat helemaal niet weten)
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Gekinect![]()
http://www.xbox.com/nl-nl/kinect
Wauw wat goed! Wat een kanjer!quote:Op maandag 14 maart 2011 13:56 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Dochterlief had gister dr tweede wedstrijd bij UDO Nederland.. Dit was meteen het NK UDO - DUTCH OPEN...
Helaas geen podiumplek ( 4e) maar schijnbaar wel genoeg punten om naar het EK in Parijs te gaan!![]()
Wow, dat is cool zegquote:Op maandag 14 maart 2011 13:56 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Dochterlief had gister dr tweede wedstrijd bij UDO Nederland.. Dit was meteen het NK UDO - DUTCH OPEN...
Helaas geen podiumplek ( 4e) maar schijnbaar wel genoeg punten om naar het EK in Parijs te gaan!![]()
Wat goed zegquote:Op maandag 14 maart 2011 13:56 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Ja echt wel. Hij was vanmorgen nog steeds niet erg lekker. En hij slaapt ook slecht omdat hij niet lekker kan liggen door zijn kin en die bult op zijn hoofd.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:35 schreef nokwanda het volgende:
@Rewimo, zo hey, da's een flinke smak geweest die Christan heeft gemaakt
Wauw!quote:Op maandag 14 maart 2011 13:56 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Yep, in het zwembad. Uitgegleden en met zijn hoofd tegen een paal gekomen. Snee in zijn kin, grote buil en hoofdpijn, misselijk, duizelig. Twee ziekenhuisbezoeken gehad van het weekend en vandaag dus naar de huisarts voor controle.quote:
Als je een hersenschudding hebt, dan ben je ook niet helemaal jezelf hoor. Heb er twee gehad en het is een behoorlijk klotegevoel. Gelukkig klaart het na een dag of drie meestal wel wat op. Niet vergeten om écht helemaal goed uit te 'zieken', want anders heb je er zo lang last vanquote:Op maandag 14 maart 2011 14:13 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik hoop het ook. Hij was echt zichzelf niet helemaal gisteren en vanmorgen. Al gaat het wel iets beter gelukkig.
Ow, psttt...quote:Op maandag 14 maart 2011 14:13 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik hoop het ook. Hij was echt zichzelf niet helemaal gisteren en vanmorgen. Al gaat het wel iets beter gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik vind het super voor ze, zeker omdat ze nét zijn overgestapt naar deze dansschool enzo....quote:Op maandag 14 maart 2011 14:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wauw!En whoa natuurlijk
(als moeder)
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:13 schreef Rewimo het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:19 schreef ElisaB het volgende:
Ow, psttt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Midden vooraan, toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik vind het super voor ze, zeker omdat ze nét zijn overgestapt naar deze dansschool enzo....
Tis 2 of 3 dagen in Euro Disney en eigenlijk wil ik r niet alleen laten gaan.... Maar ik geloof nooit dat mijn portomonee het er mee eens gaat zijn!![]()
Nou ja.. aan het eind van de week gaat t allemaal besproken worden met alle ouders enzo dus dan zien we wel weer verder...Ondertussen ga ik gewoon verder met trots zijn!
Dit is een optreden van toen ze nog bij de vorige sportschool zaten....
Vanaf de kijkerts gezien rechts vooraan ( de muts die regelmatig dr haar goed doetquote:
Ze zijn net terug en hij moet een week rust houden. Geen school. Maar ook geen tv, computer, ds en wii. En niet voetballen.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:17 schreef ElisaB het volgende:
Als je een hersenschudding hebt, dan ben je ook niet helemaal jezelf hoor. Heb er twee gehad en het is een behoorlijk klotegevoel. Gelukkig klaart het na een dag of drie meestal wel wat op. Niet vergeten om écht helemaal goed uit te 'zieken', want anders heb je er zo lang last van
Toch een hersenschuddinkje dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze zijn net terug en hij moet een week rust houden. Geen school. Maar ook geen tv, computer, ds en wii. En niet voetballen.
Kortom, zware week voor papa en mama
Mag Christan wel lezen? Dan kan hij in elk geval nog iets doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:33 schreef Rewimo het volgende:
Ja, of in elk geval behandelen als een lichte hersenschudding. Geen risico nemen natuurlijk.
O en ik had post van Cat, mèt gebruiksaanwijzingVoorlopig kan ik lekker badderen.
En voor Christan waren er héél veel voetbalplaatjesDank jullie wel allemaal
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Vanaf de kijkerts gezien rechts vooraan ( de muts die regelmatig dr haar goed doet![]()
( dat heeft ze inmiddels wel afgeleerd
)
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zocht bij de kleintjes uit de groep. Darn! she's big.
Ik was in gedachten even niet meegegroeid.
Wat ontzettend leuk Vamp!quote:Op maandag 14 maart 2011 14:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik vind het super voor ze, zeker omdat ze nét zijn overgestapt naar deze dansschool enzo....
Tis 2 of 3 dagen in Euro Disney en eigenlijk wil ik r niet alleen laten gaan.... Maar ik geloof nooit dat mijn portomonee het er mee eens gaat zijn!![]()
Nou ja.. aan het eind van de week gaat t allemaal besproken worden met alle ouders enzo dus dan zien we wel weer verder...Ondertussen ga ik gewoon verder met trots zijn!
Dit is een optreden van toen ze nog bij de vorige sportschool zaten....
Jaaaaa!quote:
Ow, dat is wel heel lang voor zo'n jongenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze zijn net terug en hij moet een week rust houden. Geen school. Maar ook geen tv, computer, ds en wii. En niet voetballen.
Kortom, zware week voor papa en mama
Weet ik echt nietquote:Op maandag 14 maart 2011 15:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaa!![]()
Wanneer krijg je die uitslag nouhouhou?
Da's een dikke maandquote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet ik echt nieter staat 20 werkdagen voor, maar het is allemaal open-vraag-gedoe, dus het loopt vaak uit
Jaquote:Op maandag 14 maart 2011 15:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's een dikke maand![]()
Maar je had er wel een goed gevoel over dus?
We gaan duimenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaMaar dat had ik vorige keer ook dus dat zegt niks
Maar ik wist vrij veel redelijk zeker
Wat voor één was het?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:21 schreef Ingetje79 het volgende:
De vlaai is inmiddels trouwens bijna op, zo aardig van Cat dat ze hem niet weer mee terug naar huis heeft genomen
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef Rewimo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:29 schreef ElisaB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor je post trouwens, die was al aangekomenHadden we zaterdag wel kunnen gebruiken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
122 aan het laden nuquote:
Dank je welquote:
Geen idee, ze zat dr gisteren ff helemaal doorheen geloof ik, ze heeft nu wat meer rust nu de pups het goed doen, dus dan zal ze er wel weer es voor gaan zitten.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mooi zo!![]()
Weet je ook wanneer Kim de puppypagina weer online gaat zetten? Ben wel benieuwd naar de andere pups
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, klusqutjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |