Ja, maar dan nog.quote:
Serieus? Nou, dat heb ik nooit hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 02:02 schreef APK het volgende:
Hmm, mag niet quoten op de mobiel...
Ik heb vaak dat ik een beetje emo word, de dag na een nacht doorhalen.
Dus
Ja, je weet wel: van die plaatjes die bedrijven bovenaan hun briefpapier hebben staanquote:
Geen last vanquote:Op maandag 14 maart 2011 02:02 schreef APK het volgende:
Hmm, mag niet quoten op de mobiel...
Ik heb vaak dat ik een beetje emo word, de dag na een nacht doorhalen.
Dus
Tnxquote:Op maandag 14 maart 2011 02:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar wel een die ¤ 150 heeft gewonnen
Feli mop
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:47 schreef Greys het volgende:
Succes Tombo!
(En wat ben je een kreng, dat je mijn faal nog weer even hebt gequote van dat 'ligt')
Haha spannendquote:Op maandag 14 maart 2011 08:23 schreef Rewimo het volgende:
Tombo, succes!![]()
Mogge allemaal
Ik ga straks voor het eerst met echte klanten in de weer. Spannend! Ik mag termijnbedragen aanpassen, automatische incasso's invoeren en vertellen wanneer iemands jaarnota komt
Zal ik hem quoten of nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Laat me hier dan ook niet in m'n eentje zitten, jaquote:
Hoe is het, Q?quote:
Goedquote:
Goed hoor!quote:Op maandag 14 maart 2011 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed
Uitgeslapen
Schrok om 10u wakker. Vandaag eens even he-le-maal niks. Behalve ff wat halen bij de praxis en de leenbakker eens aan zijn oren trekken waar als mijn gordijnen zijn
Heb op 16-01 gordijnen besteld voor boven en op 07-02 voor beneden. Beneden hangt hier al op de kapstok... en waren 2 weken geleden al binnen..... maar van die van boven heb ik niks gehoord
En hoe is het met jou?
Badkamer is als het goed is deze week af. Donderdag a vrijdagquote:Op maandag 14 maart 2011 11:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed hoor!
Hoe gaat het met de badkamer? Hebben jullie al een verhuisdatum?
Dat is echt wel snel alquote:Op maandag 14 maart 2011 11:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Badkamer is als het goed is deze week af. Donderdag a vrijdag
Sowieso MOETEN we er 30 maart inzitten. Maar ik hoop dat we 21 gaan redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |