Ik heb het helaas niet veel beter gedaan ...quote:Op maandag 13 juni 2011 01:05 schreef zoem het volgende:
Hamilton (out), Kovalainen (out), 2x HRT (kansloos)
Nou, echt een topweekend
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef k_man het volgende:
Ik heb Button en Di Resta als rijders, dus kom maar op met die strafpunten...Wel tof dat-ie (vooralsnog) gewonnen heeft. Dat dan weer wel.
![]()
Ik ben wel 3 plaatsen gestegen .. vreemd.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
de resultaten van de race en de strafpunten moeten idd nog ingevoerd worden
Ah ok, thanksquote:Op maandag 13 juni 2011 13:18 schreef zoem het volgende:
Waarschijnlijk omdat de kwalificatie(punten) wel al zijn doorgevoerd.
Zie ook de uitslagpagina.
Dertig strafpunten dus en desondanks weer wat plekken gestegen (van 45 naar 36). Weird...quote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef k_man het volgende:
Ik heb Button en Di Resta als rijders, dus kom maar op met die strafpunten...Wel tof dat-ie (vooralsnog) gewonnen heeft. Dat dan weer wel.
![]()
Ik niet van 9 naar 22quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Dertig strafpunten dus en desondanks weer wat plekken gestegen (van 45 naar 36). Weird...
Ook wel logisch, want mensen met Hamilton in hun team (zoals ik dus) zijn als een baksteen gezaktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Dertig strafpunten dus en desondanks weer wat plekken gestegen (van 45 naar 36). Weird...
Valt mee, ik van 6 naar 46quote:
Tsja, wissel Button naar Hamilton heb ik ook nog spijt van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook wel logisch, want mensen met Hamilton in hun team (zoals ik dus) zijn als een baksteen gezakt
Of nog beter: lid worden van het managerdevteamquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:12 schreef Floxxx het volgende:
Weet iemand waarom de F1 calculator (http://rinzedijkstra.nl/f1calculator/) niet meer wordt bijgewerkt?
Indien de maker geen tijd meer heeft om dit bij te werken wil ik (als ik een kopie van de code + database kan krijgen) best de calculator hosten, zodat mensen in elk geval hun punten kunnen berekenen.
Dat kan ook, maar dan heb ik die calculator nog niet, en om dat ding nou van de grond af op te bouwen terwijl hij er al in redelijk goede staat is, is een beetje overdrevenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Of nog beter: lid worden van het managerdevteam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |