heb hier nog een Bamboo Fun A6 liggen kompleet met pen + accesoires. + doos etc. Hooguit 4-5x gebruik voor werk maar kan mij niet aan wennen dus mag hij weer weg
vraagprijs 35,-
je mag hem komen ophalen of versturen is een optie
[ Bericht 11% gewijzigd door BrandX op 13-03-2011 23:19:29 ]
Op zondag 13 maart 2011 23:02 schreef donroyco het volgende: FOK! is geen veilingsite, daarom is een richtprijs verplicht en geldt een startbod niet.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende: Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Zwolle, misschien dat ik deze week nog bij Zwolle kom, maar zeker weet ik dat niet (zit zelf bij Groningen) indien zo dan laat het natuurlijk weten, maar ik zou er met het verkopen niet speciaal op wachtten.
De tablet lijkt nogal vies op de foto, als ik hem koop wil ik wel dat hij er gewoon netjes uitziet.. zijn de vlekken eraf te halen of zitten er krassen op
Je zegt dat je hem 4 of 5 keer hebt gebruikt maar als ik die foto zo zie lijkt het alsof je hem hebt gebruikt als snijplank voor vlees