Dat weet ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah nee gek, maak toch maar een grapje
En je punt is?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze zijn wel mooi, maar toch zijn 't fuckmeboots.
Ok?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uit de UK, maar in dollars aangeboden dus in dollars betaald
Ik ben ook niet moeilijk met geld, maar 190 dollar gaat me wel ver.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar ben niet zo moeilijk met geld.
En niet lief om me meteen weer gek te noemen
Dat de sponsoring van hoerificatie uit mijn kas niet direct mijn goedkeuring krijgt.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze zijn wel mooi, maar toch zijn 't fuckmeboots.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat de sponsoring van hoerificatie uit mijn kas niet direct mijn goedkeuring krijgt.
Jij mag ze wel voor me kopen hoorquote:
Zijn wel boven de knie.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Joh mafkees. Zijn geen temeierboots
Als ze met dat 2 jaar terug gevragen had dan had ik gedacht dat het maar 2 buy ins waren.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben ook niet moeilijk met geld, maar 190 dollar gaat me wel ver.
quote:
T is MissB...quote:Op zondag 13 maart 2011 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat de sponsoring van hoerificatie uit mijn kas niet direct mijn goedkeuring krijgt.
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dus ik ben gewoon 2 jaar te laat?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ze met dat 2 jaar terug gevragen had dan had ik gedacht dat het maar 2 buy ins waren.
Had toen niet echt besef meer van waarde van geld.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is MissB...SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus zijn ze bij voorbaat al degelijk en vroom.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ja helaas.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus ik ben gewoon 2 jaar te laat?
Hmm ja, had dat een beetje toen ik meer in de handel van auto-onderdelen zat (erg goede handel als je weet waar en wat in te kopen). Maar goed, net als ik vermoed jij, eindigde dat met een crash and burn.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ze met dat 2 jaar terug gevragen had dan had ik gedacht dat het maar 2 buy ins waren.
Had toen niet echt besef meer van waarde van geld.
Weer een echte vrouwen reactiequote:Op zondag 13 maart 2011 23:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij mag ze wel voor me kopen hoor
Vallen best mee die laarzen, zijn wel ergerequote:Op zondag 13 maart 2011 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uhuh, ik ben een materialistisch kutwijfquote:Op zondag 13 maart 2011 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weer een echte vrouwen reactie
Atlijd maar weer die materialistische dingen
[..]
Vallen best mee die laarzen, zijn wel ergere
Verloor veel geld toen T6 poker failliet ging, en daarna was de motivatie wel een beetje weg om weer te gaan grinden.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm ja, had dat een beetje toen ik meer in de handel van auto-onderdelen zat (erg goede handel als je weet waar en wat in te kopen). Maar goed, net als ik vermoed jij, eindigde dat met een crash and burn.
Oh, er zijn zeker ergere.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weer een echte vrouwen reactie
Atlijd maar weer die materialistische dingen
[..]
Vallen best mee die laarzen, zijn wel ergere
golddiggerquote:Op zondag 13 maart 2011 23:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, ik ben een materialistisch kutwijf
quote:
Zijn die van echt slangen leer?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, er zijn zeker ergere.
[ afbeelding ]
he, jakkes die vind ik echt helemaal niks. Zou er nooit in gezien willen wordenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, er zijn zeker ergere.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |