Uhuhquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je er van uit gaat dan gebeurt het waarschijnlijk ook.
Helaas ga ik er ook al vast vanuit.
hahaha...dat is handig, dat wordt eentje afzeggenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:54 schreef PeuRac het volgende:
ik kom er net achter dat ik morgen een dubbele afspraak heb
klopt, de keuze tussen een etentje of een vergadering, goh wat moeilijkquote:Op zondag 13 maart 2011 22:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha...dat is handig, dat wordt eentje afzeggen
zeker moeilijk, vooral als het een belangerijke vergadering isquote:Op zondag 13 maart 2011 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, de keuze tussen een etentje of een vergadering, goh wat moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Voor sommigen is die heel belangrijk, voor mij niet, ik ben al een statement aan het schrijven en daar moeten ze t maar mee doenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:59 schreef cafpow het volgende:
[..]
zeker moeilijk, vooral als het een belangerijke vergadering is
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
Wie heeft er $190 liggen ergens voor mij? Ik ben verliefd
Mooie laarsen, maar ik heb geen $ alleen euro'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liggen ja, voor schoenen? NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Oh daar kan ik ook wel wat mee hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooie laarsen, maar ik heb geen $ alleen euro's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dusquote:Op zondag 13 maart 2011 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooie laarsen, maar ik heb geen $ alleen euro's![]()
![]()
Ongetwijfeld, maar ik krijg ze zelf ook wel op.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh daar kan ik ook wel wat mee hoor
Als ik niet op geld zou hoeven letten had je ze zo gekregen.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
Dat valt me tegen van jullie, mannen
Uit Amerika?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
Over dollars gesproken, ik heb een bestelling na een maand nog steeds niet
Ah nee gek, maak toch maar een grapjequote:Op zondag 13 maart 2011 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik niet op geld zou hoeven letten had je ze zo gekregen.
Maar helaas voor jou kan ik het momenteel zelf heel goed gebruiken.
Ja ja....quote:Op zondag 13 maart 2011 23:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah nee gek, maak toch maar een grapje
Ze zijn wel mooi, maar toch zijn 't fuckmeboots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |