Graven? Je hebt toch een varken die alle botten opeet.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yep, that's me
helaas is het meer graven dan goud hier
Ben je al bijna in china?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yep, that's me
ja dat is toch niet te vergelijken?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, er zijn zeker ergere.
[ afbeelding ]
Dat is wel nasty en totaal geen bescherming natuurlijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verloor veel geld toen T6 poker failliet ging, en daarna was de motivatie wel een beetje weg om weer te gaan grinden.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Graven? Je hebt toch een varken die alle botten opeet.
Ik lijk de goede kant op te gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 23:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yep, that's me
lig bijna onder de zodenquote:
Nee lastig om een rechtszaak te beginnen voor iets wat verboden is in nederland.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel nasty en totaal geen bescherming natuurlijk.
nice, is lekker soepel, voelt wel wat vreemd.quote:
Als je belasting afdraagt, is er niks aan de hand andersquote:Op zondag 13 maart 2011 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee lastig om een rechtszaak te beginnen voor iets wat verboden is in nederland.
quote:
Was toen nog niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je belasting afdraagt, is er niks aan de hand anders
nu t topic in kpd gesloten is, moeten we toch watquote:Op zondag 13 maart 2011 23:19 schreef BeamofLight het volgende:
Jullie gaan me nu toch niet gek maken met lange benen en geil schoeisel hè.
Hee, jij bent oud he..quote:Op zondag 13 maart 2011 23:19 schreef BeamofLight het volgende:
Jullie gaan me nu toch niet gek maken met lange benen en geil schoeisel hè.
Dan zou je haast vanuit een ander land moeten procederen, wil je zeggen hoeveel je bent verloren?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was toen nog niet.
Maar zitten heel veel haken en ogen aan.
Grote jongens die heel veel geld hebben verloren hebben het er ook bij laten zitten.
En de belastingdienst maakt het niet interesanter om weer te gaan beginnen.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou je de laarzen bijna niet eens durven te weigeren
*FB check*quote:
quote:
Kom, ik stel je voor aan Escobarquote:
Die ken ik alquote:Op zondag 13 maart 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom, ik stel je voor aan Escobar
10kquote:Op zondag 13 maart 2011 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou je haast vanuit een ander land moeten procederen, wil je zeggen hoeveel je bent verloren?
quote:
quote:
Oei, dat vergeet je niet ff.quote:
quote:
Ja dat valt nog wel mee, het is niet zo dat ik grote bedragen gestort heb.quote:
Ja sorry had liever van dat geld schoenen voor je gekocht dan een malafide bedrijf gesponsordquote:Op zondag 13 maart 2011 23:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je hoeveel schoenen dat zijn?
dat is wel het rottige daar aan, je laat het er maar staan, om grotere handen te kunnen spelen en t sneller meer te kunnen maken. Met dan idd t risico zoiets mee te makenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat valt nog wel mee, het is niet zo dat ik grote bedragen gestort heb.
Dus het was eigenlijk gewoon fictief geld wat ik had, en toen opeens niet meer.
Of in zijn geval, 1/3e NSXquote:Op zondag 13 maart 2011 23:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je hoeveel schoenen dat zijn?
Ja en doordat ze namen als Tony G aan zich hadden gebonden leek het betrouwbaar.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is wel het rottige daar aan, je laat het er maar staan, om grotere handen te kunnen spelen en t sneller meer te kunnen maken. Met dan idd t risico zoiets mee te maken
gokje, die kregen betaald?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en doordat ze namen als Tony G aan zich hadden gebonden leek het betrouwbaar.
Duurt nog wel ff met dit tempoquote:
Ik hou niet van liegenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
Jongens, zeg even dat ik geen raar wief ben
Sorry, no cant doquote:Op zondag 13 maart 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
Vraag je ons nu te liegen?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |