Ik vind het persoonlijk het leukste liedje, maar ik weet niet of het gaat winnen. Ik denk sowieso dat het dit jaar wel echt spannend wordt, Azerbaidjan moet denk ik strijden met Zweden, het VK, Estland en Bosnië-Herzegovina om de zege en misschien ook nog met Frankrijk, Hongarijë en Rusland.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat mij betreft de winnaar 2011.
Ik vond Drip Drop juist heel gewoontjes met een clichématig refreinquote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
Een standaard rustig liedje, het doet mij vrij weinig. Drip drop vond ik vorig jaar prachtig, dit is veel te gewoontjes als je het mij vraagt...
Yeah!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat mij betreft de winnaar 2011.
Niet zo zeiken. Lena van vorig jaar kon ook niet echt zingen en won ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:16 schreef Knipoogje het volgende:
Volledig ver-autotuned lied, implicerend dat ze live niet kunnen zingen
Ik heb het helaas niet gezien? Waren ze live vet vals?
En dan winnen ze nog ook
Dat zangers of zangeressen niet zuiver kunnen zingen, doet er alleen toe als het de Nederlandse inzending is. Dan lees je hier hoe erg het iets dat Jan Dulles één nootje niet helemaal lekker pakte. Soortgelijke teksten herinner ik me over Glennis Grace, zes jaar geleden. Zong de sterren van de hemel, met een nummer dat beter is dan de winnaar van dit jaar. Maar het doet er dan niet toe.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:59 schreef miep63 het volgende:
Dat het zangeresje niet zuiver kan zingen, so what, het viel me niet eens op.
Never Alone was meer poprock en dit meer RnB. En de melodie, het zingen, raakt mij gewoon meer.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:59 schreef Boldface het volgende:
Ik luister zo'n 24 jaar actief naar muziek, ik speel zo'n 11 jaar in bands, ik schrijf muziek, ik adem muziek. En ik hoor gewoon werkelijk niet wat dit nummer beter maakt dan "Never Alone" van de 3J's. Maar de één wint het Songfestival, de ander eindigt stijf onderaan. Wie het snapt, mag het mij uitleggen.
De winnaars van 2009 en 2010 waren in elk geval nog opmerklijke, leuke liedjes. De winnaar van 2011 is een zwaar overschat, dertien-in-een-dozijn-nummer dat al een miljoen keer eerder is gemaakt. Originaliteitsgehalte van 0,1. Alleen dat van Denemarken is nog een tiende punt lager...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |