Omdat ik nou eenmaal The Queen of Crap Music benquote:
<= man, zal geestelijk nooit veel verder komen dan een peuterquote:
Ja maar, ik heb je beter meegemaaktquote:Op zondag 13 maart 2011 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat ik nou eenmaal The Queen of Crap Music ben
Veel onderzoek plegen waar mensen gevoelig voor zijn. Bij bijvoorbeeld Coca Cola is dit duidelijk te zienquote:
Guess againquote:Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb je beter meegemaakt
Ik ben er nu ff te moe voor, maar heb nog wel t eea aan boeken liggen hier. Ik heb zelf internationale Marketing gestudeerd.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In welke zin?
[..]
Jawohl. Misschien werd het ook meer bedoeld als dat eerst aan de behoefte van mensen werd voldaan en dat ze nu hun lifestyle proberen in te richten. Maar kan dit niet met 100% zekerheid zeggen, want zover heb ik mij er eerlijk gezegd nog niet in verdiept.
quote:
Hoe deden ze dat 'vroeger' dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef n8n het volgende:
[..]
Veel onderzoek plegen waar mensen gevoelig voor zijn. Bij bijvoorbeeld Coca Cola is dit duidelijk te zien
That's my girlquote:
Marjaquote:
10.15, je bent uitgenodigd!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:57 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op Peuter dat ie met je gaat dansen.
Ook wel, het is een vak waar veel evolutie plaatsvind, men wordt er steeds beter in op mensen in te spelen. Dat legt ook de lat hoger voor concurrentie waardoor er continue veel aan besteed wordtquote:
Even deze afluisteren en dan post ik wel nog weer wat echt goedsquote:
quote:
Dus eigenlijk is er geen verschil met vroeger. Het doel is hetzelfde, alleen de middelen zijn 'geavanceerder'quote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef n8n het volgende:
[..]
Ook wel, het is een vak waar veel evolutie plaatsvind, men wordt er steeds beter in op mensen in te spelen. Dat legt ook de lat hoger voor concurrentie waardoor er continue veel aan besteed wordt
betquote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]To your little flèt
and we shared your bed
Luister ik even Röyksopp afquote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Even deze afluisteren en dan post ik wel nog weer wat echt goeds
Luister je niet eens naar mijn muziekje? Waar doe ik het dan voor posten?quote:
Gelukkig evolueren mensen ook, dus per saldo schiet je er geen reet mee op.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
Dus eigenlijk is er geen verschil met vroeger. Het doel is hetzelfde, alleen de middelen zijn 'geavanceerder'
Dat is opzich wel interessant om te doen denk ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef n8n het volgende:
[..]
Veel onderzoek plegen waar mensen gevoelig voor zijn. Bij bijvoorbeeld Coca Cola is dit duidelijk te zien
Tofquote:Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben er nu ff te moe voor, maar heb nog wel t eea aan boeken liggen hier. Ik heb zelf internationale Marketing gestudeerd.
Ja eh, ik laat niet altijd alles vallen voor jouquote:Op zondag 13 maart 2011 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Luister je niet eens naar mijn muziekje? Waar doe ik het dan voor posten?
Röyksoppquote:
Klopt, al doende leert men. Niet alleen gepolijste reclames werken zo, er zijn ook doelgroepen waar een tenenkrommende slechte advertentie toch meer binnen harkt. Ik hou er wel van, mensen voor de gek houdenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is er geen verschil met vroeger. Het doel is hetzelfde, alleen de middelen zijn 'geavanceerder'
Maar waar doe ik het dan voor?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, ik laat niet altijd alles vallen voor jou
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Loool, die wilde ik net opzoeken. None of dem girls
Iets wat Apple heel goed in de vingers heeftquote:Op zondag 13 maart 2011 21:03 schreef n8n het volgende:
[..]
Klopt, al doende leert men. Niet alleen gepolijste reclames werken zo, er zijn ook doelgroepen waar een tenenkrommende slechte advertentie toch meer binnen harkt. Ik hou er wel van, mensen voor de gek houden
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:03 schreef missbehavin het volgende:
uhuh die met robyn, die luister ik nu.
Sorry babe, maar dat nummer is zo übergeilquote:
Ik snap het wel, marketing is heel boeiend, maar het moet je wel liggen, komt veel psychologie bij kijken, maar als je buiten NL werkt, ook wel veel culturele obstakels. Daarnaast is gewoon economische kennis ook heel belangrijk. Er komt veel samen bij de marketing.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is opzich wel interessant om te doen denk ik.
[..]
TofIk heb dit jaar het vak Strategisch Marketing en dan erg basic. Ergens vind ik het wel jammer, maar meer dan wat ik leer heb ik niet nodig. Klinkt kortzichtiger dan ik het bedoel.
Zeg, dan verdien ik nog geenquote:
Zal ik je oppikken na 't werk?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
Ik heb nekpijn. En hoofdpijn. En ik wil een massage. En naar bed.
Maar ik moet werken.
quote:
Zit je weer jezelf op te geilen met dat nummer, t is ook was met jouquote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry babe, maar dat nummer is zo übergeil
Apple heeft geen marketing nodigquote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iets wat Apple heel goed in de vingers heeft
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit je weer jezelf op te geilen met dat nummer, t is ook was met jou
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry babe, maar dat nummer is zo übergeil
Ging ook om het nummer. Begint briljant totdat Robyn er doorheen gaat kwelen.quote:
Nee joh gekquote:Op zondag 13 maart 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ging ook om het nummer. Begint briljant totdat Robyn er doorheen gaat kwelen.
Heb je de afgelopen dagen wel wat anders geluisterdquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen dagen wel wat anders geluisterd
Zie, ik wist t wel, ben er een tijdje niet en t gaat meteen misquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |