Dat is wel stoer, daar wil ik ook weer een keer heen, eens uitzoeken waar die, wanneer speelt.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef n8n het volgende:
[..]
Tof. Ik ga mn pa meenemen naar Boudewijn de Groot
Mwah, it's a nice way to end itquote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks er van, als iemand jou een vinger geeft, is die z'n leven kwijt. Ik zal alle mannen uit jouw klauwen redden
welke reputatie?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, doe es niet mijn reputatie verpesten.
Nee, ik ben gewoon stom genoeg om het te willen proberenquote:
Ohja? Spreek je uit ervaring?quote:
http://www.last.fm/music/Boudewijn+de+Groot/+eventsquote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel stoer, daar wil ik ook weer een keer heen, eens uitzoeken waar die, wanneer speelt.
Ik ben niet je pa, maar toch eens koffie drinken?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het enige wat ik met mijn pa doe, is naar voetbalwedstrijden gaan of soms ergens koffie drinken.
Wat zit je bitchen op me zeg?quote:
Zo erg zal het wel niet zijn, kan heel goed op mezelf passen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonde, je was een toffe gast, helaas ging je te vroeg heen. Ik zal je positief blijven herinneren.
Hoe werkt dat voor je?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
g wil ik alleen gebruiken met een lekker vent![]()
Misschienquote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben niet je pa, maar toch eens koffie drinken?
Voetbal doe ik en/of mn pa niet aan en koffie drinken nemen we geen tijd voor. T stappen gebeurt ook alleen als we beide voor zaken ergens zijn en we dan beide daar in een hotel zitten, gebeurd 2x per jaar of zo.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het enige wat ik met mijn pa doe, is naar voetbalwedstrijden gaan of soms ergens koffie drinken.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm nee, anders was ik er niet meer heh
Dat was t probleem nietquote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zit je bitchen op me zeg?Zeker weer niet geneukt?
Duh, wat denk je?quote:
quote:
Wel tof ansichquote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voetbal doe ik en/of mn pa niet aan en koffie drinken nemen we geen tijd voor. T stappen gebeurt ook alleen als we beide voor zaken ergens zijn en we dan beide daar in een hotel zitten, gebeurd 2x per jaar of zo.
checkquote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm nee, anders was ik er niet meer heh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |