Oei! Gauw dat ijs er op om te verdoven!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:20 schreef sararaats het volgende:
tedju, nu bijt ik op m'n tong ipv m'n Cornetto Classico
![]()
Trippelstoel voor in de keuken?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb toch wel medelijden met meneer I. tussen al die mallotige vrouwmensen
Zo, pannenkoeken gebakken en gegeten. Kan letterlijk niet meer op mijn benen (been) staanOok maar even melden volgende week bij de benendokter, staan is geen succes meer.
Ingetje proficiat met de klusprijsquote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Ing, gefeliciteerd met je mooie prijs in de Kluswedstrijd!
(Ben je uberhaupt al wakkert?)
Ing Gefeliciteerd! (Of lig je in coma)quote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Ik zal maar niet vragen hoe een tippelstoel eruit had moeten zienquote:Op zondag 13 maart 2011 19:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Trippelstoel voor in de keuken?
Werkt goed voor mij, kan ook maar even staan.
(Trouwens mijn HA dacht in eerste instantie dat ik een verwijzing wilde voor een tippelstoel)
Zolang ik sta gaat het wel, moet alleen daarna niet willen lopenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:24 schreef Strega het volgende:
Trippelstoel voor in de keuken?
Werkt goed voor mij, kan ook maar even staan.
(Trouwens mijn HA dacht in eerste instantie dat ik een verwijzing wilde voor een tippelstoel)
Nee, hij schrok er wel even vanquote:Op zondag 13 maart 2011 19:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen hoe een tippelstoel eruit had moeten zien
Win or loooooooooooooooosequote:
Ja netquote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Haaai Ing!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja net![]()
Maar wel lekker frips gedouched en meneer I. is begonnen aan de 2e ontbijtronde van vandaag
Zouden we net een lekker stukkie taart nemenquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja net![]()
Maar wel lekker frips gedouched en meneer I. is begonnen aan de 2e ontbijtronde van vandaag
Nee, de donutquote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haaai Ing!![]()
Is hij braaf de krwassantjes aan het opeten?
Wij zingen heel mooi hoor, toevalligquote:Op zondag 13 maart 2011 19:42 schreef sararaats het volgende:
* sararaats doet oordopjes in voor het gekweel
Ja, maar zo hard!quote:
dat geloof ik best maar ik had het over gekweel in het algemeen.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij zingen heel mooi hoor, toevallig
Nu wil hij wel?quote:
Why taart when you havequote:Op zondag 13 maart 2011 19:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zouden we net een lekker stukkie taart nemen
Zogenaamd sexy, zonder handjes en zonder tandjesquote:Op zondag 13 maart 2011 19:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen hoe een tippelstoel eruit had moeten zien
Meningsverschil alweer afgezoend?quote:
Eerst zo pizza, daarna vlaai.quote:
Ik weet niet of het de beste manier is, maar wat ik altijd deed was zodra de nieuwe kat erbij kwam, eerst 5 minuutjes in zijn eentje de woonkamer laten verkennen (deed ik overigens ook niet altijd), en daarna alle katten erbij. Met andere woorden: gewoon in het diepe gooien, ik denk dat het op deze manier het snelst gaat en bij mij is het altijd goed gegaan.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:58 schreef senesta het volgende:
Ja hoor, dank je
Poezenkenners hier.... zijn er nog andere goede tips om de introductie van een nieuwe poes zo succesvol mogelijk te maken? ( Ik stress nu al)
Drink maar lekker op.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eerst zo pizza, daarna vlaai.![]()
Je hebt je fles Amadinges ook laten staan...was dat wel de bedoeling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |