Oei! Gauw dat ijs er op om te verdoven!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:20 schreef sararaats het volgende:
tedju, nu bijt ik op m'n tong ipv m'n Cornetto Classico
![]()
Trippelstoel voor in de keuken?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb toch wel medelijden met meneer I. tussen al die mallotige vrouwmensen
Zo, pannenkoeken gebakken en gegeten. Kan letterlijk niet meer op mijn benen (been) staanOok maar even melden volgende week bij de benendokter, staan is geen succes meer.
Ingetje proficiat met de klusprijsquote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Ing, gefeliciteerd met je mooie prijs in de Kluswedstrijd!
(Ben je uberhaupt al wakkert?)
Ing Gefeliciteerd! (Of lig je in coma)quote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Ik zal maar niet vragen hoe een tippelstoel eruit had moeten zienquote:Op zondag 13 maart 2011 19:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Trippelstoel voor in de keuken?
Werkt goed voor mij, kan ook maar even staan.
(Trouwens mijn HA dacht in eerste instantie dat ik een verwijzing wilde voor een tippelstoel)
Zolang ik sta gaat het wel, moet alleen daarna niet willen lopenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:24 schreef Strega het volgende:
Trippelstoel voor in de keuken?
Werkt goed voor mij, kan ook maar even staan.
(Trouwens mijn HA dacht in eerste instantie dat ik een verwijzing wilde voor een tippelstoel)
Nee, hij schrok er wel even vanquote:Op zondag 13 maart 2011 19:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen hoe een tippelstoel eruit had moeten zien
Win or loooooooooooooooosequote:
Ja netquote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Haaai Ing!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja net![]()
Maar wel lekker frips gedouched en meneer I. is begonnen aan de 2e ontbijtronde van vandaag
Zouden we net een lekker stukkie taart nemenquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja net![]()
Maar wel lekker frips gedouched en meneer I. is begonnen aan de 2e ontbijtronde van vandaag
Nee, de donutquote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haaai Ing!![]()
Is hij braaf de krwassantjes aan het opeten?
Wij zingen heel mooi hoor, toevalligquote:Op zondag 13 maart 2011 19:42 schreef sararaats het volgende:
* sararaats doet oordopjes in voor het gekweel
Ja, maar zo hard!quote:
dat geloof ik best maar ik had het over gekweel in het algemeen.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij zingen heel mooi hoor, toevallig
Nu wil hij wel?quote:
Why taart when you havequote:Op zondag 13 maart 2011 19:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zouden we net een lekker stukkie taart nemen
Zogenaamd sexy, zonder handjes en zonder tandjesquote:Op zondag 13 maart 2011 19:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen hoe een tippelstoel eruit had moeten zien
Meningsverschil alweer afgezoend?quote:
Eerst zo pizza, daarna vlaai.quote:
Ik weet niet of het de beste manier is, maar wat ik altijd deed was zodra de nieuwe kat erbij kwam, eerst 5 minuutjes in zijn eentje de woonkamer laten verkennen (deed ik overigens ook niet altijd), en daarna alle katten erbij. Met andere woorden: gewoon in het diepe gooien, ik denk dat het op deze manier het snelst gaat en bij mij is het altijd goed gegaan.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:58 schreef senesta het volgende:
Ja hoor, dank je
Poezenkenners hier.... zijn er nog andere goede tips om de introductie van een nieuwe poes zo succesvol mogelijk te maken? ( Ik stress nu al)
Drink maar lekker op.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eerst zo pizza, daarna vlaai.![]()
Je hebt je fles Amadinges ook laten staan...was dat wel de bedoeling?
Heb je nog een stem over danquote:Op zondag 13 maart 2011 20:06 schreef Cat22 het volgende:
Crap, ik moet nog wat muziek doornemen voor de repetitie van morgen.![]()
*rochelrochelschraap*
Staat er iets op de gebruiksaanwijzing? Op zich kan het geen kwaad het meteen 's morgens al te doen denk ik, relaxen je andere katten alvast een beetje.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:06 schreef senesta het volgende:
Ik denk dat dat inderdaad uiteindelijk de beste manier zal zijn... Ik heb de feliwaystekker wel al klaar staan. Kan ik die voor we weg gaan in het stopcontact steken of is het handiger om dat eerder te doen?
Hij zit nog... ergens.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Drink maar lekker op.Of breng hem een keertje langs. Mag je blijven logeren!
Whehehequote:Op zondag 13 maart 2011 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij zit nog... ergens.
Op zich gaat het wel, ook al gooide ik gisteren op een gegeven moment alle techniek overboord omdat dat bij Singstar geen zak uitmaakt en juist tegen je lijkt te werken.Dus ik heb wel een beetje keelpijn.
Ja, is misschien wel beter, ik heb het doosje niet meer met de gebruiksaanwijzing kwam ik net achter.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
Senes, misschien kan je die stekker de avond voordat je gaat al er in doen.
Dan kunnen de feromoontjes vast een beetje goed door de hele kamer verspreiden
Ja daarvoor moet je stem wel in orde zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Het is ook zo'n fijne toonhoogte als alt.(en ja, ik ben het meisje)
In de gebruiksaanwijzing staat ook niet specifiek hoe lang van te voren dat moet. Op het moment dat de kat binnen komt, is het sowieso gewoon fijn als dat stofje flink door je kamer verspreid is, zodat het meteen een geruststellende werking heeft. Ook voor je eigen kattenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, is misschien wel beter, ik heb het doosje niet meer met de gebruiksaanwijzing kwam ik net achter.
Ik heb spierpijn, echtquote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe![]()
En toch klonken we weer fantastisch als vanouds![]()
Men, ik ben brak
Kwaad zal het in ieder geval niet kunnenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
In de gebruiksaanwijzing staat ook niet specifiek hoe lang van te voren dat moet. Op het moment dat de kat binnen komt, is het sowieso gewoon fijn als dat stofje flink door je kamer verspreid is, zodat het meteen een geruststellende werking heeft. Ook voor je eigen katten
Dus de avond er voor, zou ik zelf doen.
Kegelstorm?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb spierpijn, echt
Vooral in mijn schouders van die 'kegelstorm'
Met die Wii. Of Kinect. In elk geval moesten we zo snel mogelijk bowlingballen gooien, echt zo veel en zo snel als je kon. Maar je mocht er twee tegelijk gooien als je wilde, dus met links en rechts tegelijk een virtuele bal smijten. Die moest je eerst links en rechts uit de 'lucht' plukken, dus uiteindelijk stond je minuten lang als een pinguïn met je armen te flapperen midden in de woonkamerquote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Kwaad zal het in ieder geval niet kunnen
[..]
Kegelstorm?
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:58 schreef senesta het volgende:
Ja hoor, dank je
Poezenkenners hier.... zijn er nog andere goede tips om de introductie van een nieuwe poes zo succesvol mogelijk te maken? ( Ik stress nu al)
Maar dat huppeltje was de spierpijn wel waard, toch?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik echt, ook in mijn kuiten.
Door het huppeltje?
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nieuwe poes? hoe wat waar?
Tip nummer een: ben zelf rustig. Straal kalmte en liefde uit.
Jaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:26 schreef Cat22 het volgende:
Greys, het was trouwens gezellig om nog even te achterelCaarpoolen.
Ik voel m'n schouders ook wel jaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb spierpijn, echt
Vooral in mijn schouders van die 'kegelstorm'
Direct idd....en later deed meneer I. me ook ffquote:Op zondag 13 maart 2011 18:41 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij is Ingetje meteen zichzelf gaan doen nadat wij de deur uit waren.
Ik zag jouw kleurtje ook nog een hele poos.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik zag je nog een hele tijd vlak voor me rijden
Is toch primaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zag jouw kleurtje ook nog een hele poos.![]()
Maar vond-vind het altijd een bietje stom om achter elkaar te blijven plakken dus vandaar dat ik op de snelweg een stootje gas gaf.![]()
Lekker hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik voel m'n schouders ook wel ja
[..]
Direct idd....en later deed meneer I. me ook ff
Die filmpjes zijn écht niet het aankijken waard.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef senesta het volgende:
En waar blijven de filmpjes dames?
We willen natuurlijk wel mee kunnen kletsen hier over alles he?
Ik dacht wel dat je het snapte.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Is toch primaIk vind het ook altijd wat ongemakkelijk
Ik was nog een juiste radio-zender aan het zoeken.
We hebben nog net niet met bloed gezworen dat die filmpjes niet verspreid gaan worden.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn écht niet het aankijken waard.
Ik geloof dat ik Heer I nooit meer aankijk als hij die online zou zetten.
Je zult het met de flap-flap-flap beschrijvingen moeten doen
Heb wel nog wat foto's van de dierentuin, ff zoeken!
Herplaatser idd, naam en alles vertel ik als ze hier isquote:Op zondag 13 maart 2011 20:35 schreef nokwanda het volgende:
@Senes, wat een schitterende meid. Hoe kom je eraan? Herplaatser of zo? Hoe heet ze?
Hier gaat het trouwens eindelijk heel erg goed met de dames coon. Nu we aan het verbouwen gingen heeft Donna helemaal haar draai gevonden. As we speak ligt ze samen met Kay en Mudhle op bed
Poeska was hoe dan ook al onverstoorbaar.
Een kitten?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:48 schreef JJH het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie raden nóóóit wat er voor de deur stond net toen ik thuiskwam!
WTF, echt?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:48 schreef JJH het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie raden nóóóit wat er voor de deur stond net toen ik thuiskwam!
Waar is dat ineens vandaan gekomen?quote:
Nope, niets erop of wat dan ook. Heul vreemd.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF, echt?
Van een buurman die een paar maanden op reis is geweest?
Of van de postbode met een excuusbriefje?
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee. Een SeSa pakje!
Foto's zijn onderweg.
Waaaaatquote:Op zondag 13 maart 2011 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee. Een SeSa pakje!
Foto's zijn onderweg.
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee. Een SeSa pakje!
Foto's zijn onderweg.
Aaaaawquote:Op zondag 13 maart 2011 20:26 schreef senesta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We gaan volgend weekend bij haar kijken en als de klik er irl ook is dan komt ze bij ons wonen
Lief hè, ik had het berichtje al gelezen maar de beelden erbij maakt het nog specialerquote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef Goodbye het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-12706946
Ik heb er 3 topics op na gelezen maar nog geen foto gezienquote:Op zondag 13 maart 2011 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Dierentuinfoto's en interessante Friesche hoogtepunten; Yes Please
Ja, ik houd echt van dit soort berichtenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef Maes het volgende:
[..]
Lief hè, ik had het berichtje al gelezen maar de beelden erbij maakt het nog specialer
Kijk dat is fijn nieuws!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:35 schreef nokwanda het volgende:
@Senes, wat een schitterende meid. Hoe kom je eraan? Herplaatser of zo? Hoe heet ze?
Hier gaat het trouwens eindelijk heel erg goed met de dames coon. Nu we aan het verbouwen gingen heeft Donna helemaal haar draai gevonden. As we speak ligt ze samen met Kay en Mudhle op bed
Poeska was hoe dan ook al onverstoorbaar.
Van mij wel hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Gb, wat een lief bericht
@WildeWieven, mag die rietjes-slurp foto van jullie online van de McDo?
Hij is heel leuk namelijk
En als het niet mag - wat ik me kan voorstellen - dan heb ik ook een foto waar jullie in de dierentuin lopen, alledrie alleen van de achterkant. Mag die, of liever ook niet?
Even de foto's die sowieso mogen uploaden!
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, niets erop of wat dan ook. Heul vreemd.
Maar nu moet ik dus nog dat sleuteltje hebben.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En jij denkt dat ik nog weet waar die kaart ligt?
What the fuckquote:
Van mij mag de Mac foto er wel even op, maar dan straks wel weghalen please.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Gb, wat een lief bericht
@WildeWieven, mag die rietjes-slurp foto van jullie online van de McDo?
Hij is heel leuk namelijk
En als het niet mag - wat ik me kan voorstellen - dan heb ik ook een foto waar jullie in de dierentuin lopen, alledrie alleen van de achterkant. Mag die, of liever ook niet?
Even de foto's die sowieso mogen uploaden!
Sow, goeiedag!quote:
Dat komt dan weer iets minder goed uitquote:
Toch maar ff Cat en Tombo afwachten voor de zekerheidquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Huh, kwam dat pakje vandaag zomaar opdagen?????
Haha, daar stond netjes de datum 15-12-2010 op. Dat is ding is dus gewoon kwijtgeweest en ze hadden zelf geen idee meer waar het was. En nu ze schoongemaakt en opgeruimd hebben kwam ie ergens boven.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:24 schreef Maes het volgende:
Leuke foto's Greys![]()
Ja JJH wat sto er op de pakketzegel????
Leuk die foto's.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Spannend JJH!![]()
En het zijn inderdaad leuke foto's van ons Greys.Bij die McShake foto blies ik de shake van het lachen bijna door het rietje naar de 2 andere dames.
Stomme TNT mensen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Haha, daar stond netjes de datum 15-12-2010 op. Dat is ding is dus gewoon kwijtgeweest en ze hadden zelf geen idee meer waar het was. En nu ze schoongemaakt en opgeruimd hebben kwam ie ergens boven.
Ik ga morgen toch nog een keertje bellen waar ie vandaan komt.
Andere verklaring kan ik niet verzinnen.
Wij ook.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk die foto's.
En wat een mooi ocelotje![]()
Kwillhemhebbe
Ik ben zo blij. En ik vind het ook voor zwabber zo leuk .quote:Op zondag 13 maart 2011 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stomme TNT mensen.Zeker erachteraan bellen. Niet normaal dat zoiets 3 maanden zoek is. Maar wel fijn voor je SeSa dat het alsnog terecht is.
Ja, nog wel ff de inhoud vertellen hé!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben zo blij. En ik vind het ook voor zwabber zo leuk .
Zit er aan te komen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, nog wel ff de inhoud vertellen hé!
"Doe maar één McShake en vier rietjes, whoehoehoehoe"quote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
Haal hem straks weer weg
Even de nieuwe McShake proeven![]()
[ [url=http://nananenana]afbeelding[/url] ]
Lief he? En helemaal niet groot, een beetje uit de kluiten gewassen kat.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk die foto's.
En wat een mooi ocelotje![]()
Kwillhemhebbe
Ik had gewoon mijn eigen colaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
"Doe maar één McShake en vier rietjes, whoehoehoehoe"
Jaquote:voor pakketje van JJH
Fijn dus ook voor Geer dat het pakje er is!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:34 schreef JJH het volgende:
Potverdriedubbeltjes. Accu is ook nog eens leeg, ik gebruik dat ding veel te weinig.
Ik zal de inhoud wel vast verklappen.
Ritselzak.
Speelballetje om snoepjes in te doen.
Dingetje aan een hengeltje, kunnen ze naar springen en doen.
En 2 verschillende smaken snoepjes.
Vreemd, ik dacht dat krokodillen zo graag in de zon liggen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief he? En helemaal niet groot, een beetje uit de kluiten gewassen kat.
Echt práchtig! Alleen vreemd dat we er maar eentje hebben kunnen ontdekken in heel die dierentuin.
En de krokodillen daar zien NOOIT daglicht
Die zitten in de donkere () ruimte waar bv ook de vleermuizen zitten.
WTF?
http://www.frieslandzoo.nlquote:
Ik denk dat ik er een mailtje aan ga wagenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Vreemd, ik dacht dat krokodillen zo graag in de zon liggen.
Wij dachten dat ze ook wel hielden van badjes die langer zijn dan 2 keer hun lengte. Het was echt zielig.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Vreemd, ik dacht dat krokodillen zo graag in de zon liggen.
In Zuid-Afrika lagen de krokodillen ook altijd te zonnebaden, maar misschien dat dit een ander soort was maar lijkt me nietquote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.frieslandzoo.nl
Die
[..]
Ik denk dat ik er een mailtje aan ga wagen
Voor hetzelfde geld zijn het krokodillen die van het donker houden, maar ik ben gewoon benieuwd. Het zag er heel erg zielig uit, ook omdat het badje dat ze hadden net zo lang was als de grootste krokodil. En heel ondiep. Dus die kon alleen pootjebaden.
En die vleermuizen, die kunnen ook niet naar buiten vliegen?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij dachten dat ze ook wel hielden van badjes die langer zijn dan 2 keer hun lengte. Het was echt zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |