Oei! Gauw dat ijs er op om te verdoven!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:20 schreef sararaats het volgende:
tedju, nu bijt ik op m'n tong ipv m'n Cornetto Classico
![]()
Trippelstoel voor in de keuken?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb toch wel medelijden met meneer I. tussen al die mallotige vrouwmensen
Zo, pannenkoeken gebakken en gegeten. Kan letterlijk niet meer op mijn benen (been) staanOok maar even melden volgende week bij de benendokter, staan is geen succes meer.
Ingetje proficiat met de klusprijsquote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Ing, gefeliciteerd met je mooie prijs in de Kluswedstrijd!
(Ben je uberhaupt al wakkert?)
Ing Gefeliciteerd! (Of lig je in coma)quote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Ing, gefeliciteerd met je mooie prijs in de Kluswedstrijd!
(Ben je uberhaupt al wakkert?)
Ik zal maar niet vragen hoe een tippelstoel eruit had moeten zienquote:Op zondag 13 maart 2011 19:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Trippelstoel voor in de keuken?
Werkt goed voor mij, kan ook maar even staan.
(Trouwens mijn HA dacht in eerste instantie dat ik een verwijzing wilde voor een tippelstoel)
Zolang ik sta gaat het wel, moet alleen daarna niet willen lopenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:24 schreef Strega het volgende:
Trippelstoel voor in de keuken?
Werkt goed voor mij, kan ook maar even staan.
(Trouwens mijn HA dacht in eerste instantie dat ik een verwijzing wilde voor een tippelstoel)
Nee, hij schrok er wel even vanquote:Op zondag 13 maart 2011 19:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen hoe een tippelstoel eruit had moeten zien
Win or loooooooooooooooosequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |