Wat doe je,quote:Op zondag 13 maart 2011 18:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Jep! Of tenminste, er in de buurt. Goedkoper, denk ik.
Ja toch?quote:
Je moet uitzendenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ff pizza erin donderderen zo
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef djkoelkast het volgende:
Na deze kun je er in kapoen, 2 minuten
Gast hou je bek ffquote:
quote:
Wat ik nou wil weten he.quote:
Nu nog steeds?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef djkoelkast het volgende:
TT klopt nu wel. Het is rustig, kalm, STIL op de radio!
Nee dat kan pas vanaf morgenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Wat ik nou wil weten he.
Heb je nou inmiddels je nieuwe pinpas al?
Vanaf half 10 's middagsquote:
Kapoen mag dat, die draait het alternatiefst van iedereenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat gebeurt er allemaal op de radio zeg![]()
En wat een verschrikkelijke bagger muziek is dit zeg
Half 3 ofzo stond erop... ja wat is dat nou, dan sturen ze m op donderdag, en daarna op vrijdag. No shit dat ik dan niet thuis ben. En dan kan je m dan pas ophalen na het weekend, nu meer dan een week zonder pas, zwaar irritant.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kapoen mag dat, die draait het alternatiefst van iedereen
Je hebt vast wel een ander pasje waar je je dope mee kan uitlijnenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Half 3 ofzo stond erop... ja wat is dat nou, dan sturen ze m op donderdag, en daarna op vrijdag. No shit dat ik dan niet thuis ben. En dan kan je m dan pas ophalen na het weekend, nu meer dan een week zonder pas, zwaar irritant.
Ik doe geen dope.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een ander pasje waar je je dope mee kan uitlijnen
Jij bent niet de Pope of Dope? Je komt niet uit Wallifornia?quote:
Het hangt af van je interpretatie van "alternatief".quote:Op zondag 13 maart 2011 19:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit Noise horen draaien hoor
vieze zuiden van Belgiquote:Op zondag 13 maart 2011 19:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij bent niet de Pope of Dope? Je komt niet uit Wallifornia?
O ja, jou ken ik wel.quote:
tekno en frenchcore en dubstepquote:Op zondag 13 maart 2011 19:10 schreef robdriessen het volgende:
Dezen muziek kan ik best pruimen. Maar wat je laatst live deed met MC? Dat was .... niet mijn smaak (politiek correct gesproken)
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
O ja, jou ken ik wel.Kapoen als afkorting, logisch...
eh, geen idee, is van exile, die maakt normaal wat alternatievere dnbquote:Op zondag 13 maart 2011 19:13 schreef EggsTC het volgende:
Wat voor genre is dit, ik kan het niet plaatsen? Ondanks dat ik van bijna alle genre's tientallen GiB's heb.
PM graag, zal niet deze keer lukkenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:12 schreef robdriessen het volgende:
Oeh! Naatje draait New Alternative volgens het rooster. Ga je dan ook Nero doen, met You & Me? PWEEEASE?
quote:
Ligt dus niet aan mijquote:
gewoon doen, iedereen is erquote:Op zondag 13 maart 2011 19:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zou ik in en uit kunnen loggen om de mic aan te zetten of verneuk ik dan dingen
Neem 7quote:Op zondag 13 maart 2011 19:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vet irritant dat de nummers soms afbreken voor geen reden in vdj 6
senseo he? doe maar waterquote:Op zondag 13 maart 2011 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een bakkie thee/koffie?
Ik lust wel een kopje theequote:Op zondag 13 maart 2011 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een bakkie thee/koffie?
Ik zit nog in huis van mn ex, hier staat gewoon een druppelaarquote:
Ok, als ik mijn eigen bonen mag meenemenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nog in huis van mn ex, hier staat gewoon een druppelaar
Wat ben je toch ook een verwend krengquote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok, als ik mijn eigen bonen mag meenemen
Jij vraagt koffie, als je mij dan DE / K&G etc. geeft noem ik dat geen koffiequote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een verwend kreng
Eigen bier brouwen, eigen koffiebonen malen. Slacht jij het schaap ook zelf?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok, als ik mijn eigen bonen mag meenemen
Dan moet je even een genre meesturen met je showinplanning.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef naatje_1 het volgende:
Rob Driessen, kan je een PM sturen met je aanvraag, want deze keer draai ik niet echt new alternative, dus dan draai ik jouw aanvraag over 2 weken
Geen idee welke koffie we hier hebben. Maar ik zet wel bakkie thee voor Sharr. Jij gaat je eigen koffie maar zettenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij vraagt koffie, als je mij dan DE / K&G etc. geeft noem ik dat geen koffie
Ik eet geen schaap.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eigen bier brouwen, eigen koffiebonen malen. Slacht jij het schaap ook zelf?
Jaja, ik ga al.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee welke koffie we hier hebben. Maar ik zet wel bakkie thee voor Sharr. Jij gaat je eigen koffie maar zetten
nouja, dit is het genre wat mij lief is, maar ik heb deze keer gekozen om het te houden op electronische muziek die ik leuk vind en uiteraard moffel ik er een paar new alternative liefdes tussenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet je even een genre meesturen met je showinplanning.
donutsquote:Op zondag 13 maart 2011 19:26 schreef sharr het volgende:
Zingen ze donut of is dit wishful thinking?
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zag een telefoonnummer
Ik wilde een plaatjesurl copypasten.quote:
Donequote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef naatje_1 het volgende:
Rob Driessen, kan je een PM sturen met je aanvraag, want deze keer draai ik niet echt new alternative, dus dan draai ik jouw aanvraag over 2 weken
Jaquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:35 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Die verkocht ie
en dat gelul mag wel uit
ohquote:Op zondag 13 maart 2011 19:37 schreef djkoelkast het volgende:
Nee, dat gelul van nummer 3, dat mocht uit.
Ik heb heul geen sms van jequote:Op zondag 13 maart 2011 19:35 schreef sharr het volgende:
Datdus, ik vind het asociaal dat dat telefoonnummer niet terug smst!
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
OH, DIE! robdriessen, die ga ik wel doen
Die map heeft mij sms nietquote:Op zondag 13 maart 2011 19:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Kijk eens in je ongewenste berichten map?
Ik sms bijna nooitquote:Op zondag 13 maart 2011 19:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Mijnes ook niet, lijkt me wel een stuk makkelijker overigens
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef sharr het volgende:
Wat een herrie dit, Libi/Egypte op muziek gezet ofzo?
Wuuuttttquote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
we luisterden net naar dit
neee niet weggaan ik ga al wat anders draaienquote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef robdriessen het volgende:
Ik denk dat ik Hey Soul Sister maar weer even aan ga zetten.
En daar gaat mijn eetlustquote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Iets zegt me dat de modjes hier niet zo blij mee zullen zijn!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef sharr het volgende:
Wat een herrie dit, Libi/Egypte op muziek gezet ofzo?
Wait whutquote:
wat jij wilquote:Op zondag 13 maart 2011 19:43 schreef naatje_1 het volgende:
sinterklaas, stipt 20h, of eerder, of later?
led zeppelinquote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef robdriessen het volgende:
Dit heb ik daadwerkelijk ooit nog eens op een electronisch orgel moeten spelen voor mijn orgelexamen. Jaja, mensen. De duistere geheimen van opa Rob.
Uhmmmmmmmmm, Whiter Shade Of Pale van Procol Harum.quote:
Nee ik sla ff over vandaag.quote:
Naatje, heb je alle Gerard quotes al geript van de effeekdom site? Ik welquote:
ZE ZIJN ER WEERquote:Op zondag 13 maart 2011 19:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Naatje, heb je alle Gerard quotes al geript van de effeekdom site? Ik wel
hardcore.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:48 schreef ToT het volgende:
Ah dit is een beetje punk / rebel. Dit kan nog wel.
Zou je wel denken,quote:Op zondag 13 maart 2011 19:49 schreef robdriessen het volgende:
Deze zanger moet na 3 nummers toch zijn stem kwijt zijn?
Ik zal hem zo voor je zingenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben wel in voor iets leeeeuks als:
sweeeeeeeeeeeeeeet home aaaaaaaaaaaaaaleeeeeebaaaaaamaaaa
Jipppieequote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zal hem zo voor je zingen
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben wel in voor iets leeeeuks als:
sweeeeeeeeeeeeeeet home aaaaaaaaaaaaaaleeeeeebaaaaaamaaaa
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af.
Op iemand die mn naam wel kan uitspreken
het spijt mequote:Op zondag 13 maart 2011 19:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af.
Op iemand die mn naam wel kan uitspreken
Even typefout corrigeren :pquote:
dit al ooraidsquote:Op zondag 13 maart 2011 19:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh god, krijgen we weer ooraids
Ik ga een plakske ombijtkoek halen
oh nee, het lijkt wel mee te vallen
MASONNAquote:Op zondag 13 maart 2011 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dit al ooraids
dan draai ik nog wat leuks zo![]()
Zeg maar 5 keer Faye (fonetisch: Fee)quote:Op zondag 13 maart 2011 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het spijt me
ik ben onzeker en dan krijg je dat![]()
en moe en irritant enz
quote:
tot nu toe heb ik elke set die ik heb gedraait met noise geindigd, is je misschien al opgevallenquote:
MOEHAHAHAAA. Hierrrrr, Atomic Kitten! Sugababes! Pak aan!quote:
Feej?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zeg maar 5 keer Faye (fonetisch: Fee)
dan hou ik weer van je, ok?
Nee, ik wilde alleen even kijken of ik het goed uitsprak.quote:
ich bin fertig gekommen!!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
ich bin fertig (dat betekent toch ik ben klaar ofzo)
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:58 schreef Ragboer het volgende:
Naatje, je klinkt weer als een blanke gevangene in een Amerikaanse gevangenis.
geen zwartequote:Op zondag 13 maart 2011 19:58 schreef Ragboer het volgende:
Naatje, je klinkt weer als een blanke gevangene in een Amerikaanse gevangenis.
Ja okee, gewoon Fee zegmaarquote:Op zondag 13 maart 2011 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik wilde alleen even kijken of ik het goed uitsprak.
Nee, die zitten allemaal in je kont en mond.quote:
klinkt filosofisch mannquote:Op zondag 13 maart 2011 20:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, die zitten allemaal in je kont en mond.
5 j's vind ik ook overdreven.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja okee, gewoon Fee zegmaar
Niet overdreven met een JJJJJ, dat laat ik graag aan mijn 2jarige broertje over
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
5 j's vind ik ook overdreven.![]()
Maar Fee it will be.
hoiquote:
goed verkoperspraatje manquote:Op zondag 13 maart 2011 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, ik zeg nou wel dat het afwijkt van de elektronische muziek, maar ik hoor geen gitaren!
Herkenbaarquote:Op zondag 13 maart 2011 20:09 schreef ToT het volgende:
Ik denk steeds dat mijn telefoon op vibracall af gaat met deze muziek!
Jaaa kloptquote:Op zondag 13 maart 2011 20:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
AAAAAH, ik klikte per ongeluk op jouw profiel
ook van 13 juli?
Haha jij zit zeker nu ook in de 5e danquote:Op zondag 13 maart 2011 20:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jaaaaaalleen 2 jaartjes later
1994
doe wel ook vwo trouwens
ja, jij ook dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:13 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Haha jij zit zeker nu ook in de 5e dan
Jaquote:
Groep 2 extra jaar gekleuterd en afgelopen jaar blijven zittenquote:
Hier ook nietquote:
Ik moet dit jaar misschien blijven zitten. Het is ons jarig-op-13-juli-achtigen niet gegundquote:Op zondag 13 maart 2011 20:15 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Groep 2 extra jaar gekleuterd en afgelopen jaar blijven zitten
dits gewoon saaiquote:Op zondag 13 maart 2011 20:16 schreef djkoelkast het volgende:
Ik luister aandachtig, maar wat vind ik dit een schijtherrie
Naja opzich geen ramp, sta nu geen tekorten! En mocht heel veel cijfers van PO's laten staan, da's echt een stuk chiller.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moet dit jaar misschien blijven zitten. Het is ons jarig-op-13-juli-achtigen niet gegund
quote:
Beidequote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef Ragboer het volgende:
Naatje, je klinkt serieus heel kut qua stem.
wanneer ga jij eens draaien, stuurmanquote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef Ragboer het volgende:
Naatje, je klinkt serieus heel kut qua stem.
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:16 schreef djkoelkast het volgende:
Ik luister aandachtig, maar wat vind ik dit een schijtherrie
Niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wanneer ga jij eens draaien, stuurman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |