ik mag hopen dat dat een troll kloon isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:43 schreef KFCsoldaat het volgende:
Ik haat die duckface wijf oostblokker ofzo? altijd kut topics.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef Moffol het volgende:
[..]
Hoezo mag je mij niet? Heb ik je ooit wat misdaan?
Dan kom jij in de 'users die ik wel mag'-lijst.quote:
Je wilde er zelf ook bij andersquote:
geen keuzes durven maken heet datquote:Op zondag 13 maart 2011 18:55 schreef Arriviste het volgende:
Er is er geen één die ik wel mag en er is er geen één die ik niet mag.
Neutraliteit
MIJN BEVESTIGING! Je geeft het toe dat er ONZ Radio kliekjes zijn. En iedereen maar lullen dat ik niet gelijk had.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:44 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Je wilde er zelf ook bij anders
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
MIJN BEVESTIGING! Je geeft het toe dat er ONZ Radio kliekjes zijn. En iedereen maar lullen dat ik niet gelijk had.___!
Gaat de radio nu stoppen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
MIJN BEVESTIGING! Je geeft het toe dat er ONZ Radio kliekjes zijn. En iedereen maar lullen dat ik niet gelijk had.___!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is lijersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:59 schreef Knal_Erwt het volgende:
Users die ik niet mag:
Iedereen ik haat iedereen godverdomme kanker leiers allemaal.
Grapjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En waarom dan als ik vragen mag?
[..]
![]()
Dat wil ik ook doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
They see me rollin' ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |