Ja, maar ditis hun nasleep, over een paar jaar zijn ze allemaal oud en verlept. Ik heb ze meegemaakt in hun opkomstfase, de oude nummers van deze artiesten kennen zij waarschijnlijk niet eensquote:Op zondag 13 maart 2011 20:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Voor een 10-jarige van nu is dat later ook jeugdsentiment. Britney Spears, Pink, Usher etc zijn nog allemaal dagelijks op TMF.
ik heb een samsung, maar geen galaxy S.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:25 schreef reinbertio het volgende:
[..]
en ook niet aan een blackberry, of een samsung galaxy s of iets in die rij?
Raar, ik niet namelijk. Het is je eigen keuze geweest hoor, ik boycot al die meuk en ik ben jonger dan jij.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb de opkomst van Justin Bieber meegemaakt, beat that.
Nou ik denk dat de bieber-fever inmiddels wel wat gezakt is. En hij is gewoon zo'n kneus die meezeilt op de wind van het materialisme en waar onschuldige meisjes voor vallen.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb de opkomst van Justin Bieber meegemaakt, beat that.
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef reinbertio het volgende:
[..]
Nou ik denk dat de bieber-fever inmiddels wel wat gezakt is. En hij is gewoon zo'n kneus die meezeilt op de wind van het materialisme en waar onschuldige meisjes voor vallen.
Maar er zijn heus wel ergere voorbeelden hoor (rappende negers met hun sportauto's en hun mansions, zwembaden en bikinichicks)
Ach ja, die briefaanheffen in de Donald Duckquote:Op zondag 13 maart 2011 18:49 schreef 9611Niels het volgende:
Donzige Donald. Ik moest eens onze hond uitlaten, maar het was al donker. Het had ook net geregend, dus er lagen allemaal plassen op straat. Ik had mijn laarzen aangetrokken en toen ging ik met de hond door alle plassen heen rennen. Weer thuis waren we helemaal kleddernat, maar we hebben het wel reuze naar ons zin gehad. Zo zie je maar weer: je hebt helemaal geen dure spullen nodig om lol te hebben!
socios kan er niet mee omgaanquote:Op zondag 13 maart 2011 18:46 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht.
Sowieso iPad, iPhone, touchscreentelefoons en alle aanverwanten.
Pure onzin.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:02 schreef schommelstoel het volgende:
Jij hebt geen recht van spreken met je treinen fetish.![]()
Hij is het gevolg. Hij is gecreëerd door kapitalistisch Hollywood. Hij is de Frankenstein van de grote mediabazen en zal alle echt muziek ten onder brengen.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben er nog niet uit of Justin Bieber nu een oorzaak of een gevolg is maar hij heeft er wel mee te maken.
Birdman is baas, grootste cheque die hij ooit heeft gehad is 100 miljoen dollar.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maybach 62S Drop-Top Landaulet & Bugatti, dat is $4.000.000 voor 2 auto's.
Maar negers laten zich altijd paaien met spiegeltjes en kraaltjes, dat verander je niet. Het gaat me erom dat gewone Nederlandse jongeren dit nu ook nadoen. Waar het ooit een eer was om na schooltijd als klaarover te mogen dienen geeft nu alleen een dure telefoon status.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:55 schreef richnigger het volgende:
Ik heb graag allebei.
Mensen die het niet met me eens zijn
Nee, iedereen vindt wat ik vind.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar negers laten zich altijd paaien met spiegeltjes en kraaltjes, dat verander je niet. Het gaat me erom dat gewone Nederlandse jongeren dit nu ook nadoen. Waar het ooit een eer was om na schooltijd als klaarover te mogen dienen geeft nu alleen een dure telefoon status.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |