quote:Op zondag 13 maart 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavondlekker even een latte
En het oppasprobleem is opgelost
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavondlekker even een latte
En het oppasprobleem is opgelost
Er zitten 2 kanten aan mijquote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef MPG het volgende:
Maar... maar... Als Trev al tegen Marijke aan mag kruipen... tegen wie mag ik dan aankruipen![]()
?
2 kanten maar, je bent ene pannekoekquote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zitten 2 kanten aan mijKom maar hoor
Aha, wel lief zo'n buufquote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja donderdag avond gaan we naar bert visscher... alleen we moeten om 19:00 weg en de oppas kon pas vanaf half 8, dus nu past de buuf even op tot half 8 en wordt dan afgelost door de oppas
Bert Visscherquote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja donderdag avond gaan we naar bert visscher... alleen we moeten om 19:00 weg en de oppas kon pas vanaf half 8, dus nu past de buuf even op tot half 8 en wordt dan afgelost door de oppas
Jij was toch van de mvm setjesquote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef MPG het volgende:
Maar... maar... Als Trev al tegen Marijke aan mag kruipen... tegen wie mag ik dan aankruipen![]()
?
voor wat moet jij?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook naar het ziekenhuis, LUMC dit keer... maar als het goed is de laatste keer.
Niet zo scherp doen johquote:
het was vet tof, en je hotel is ook tof, en jij bent tof, maar je bedden zijn niet zo tofquote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah maar dat betekent niet dat ik het brakst ben
Wat fijnquote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ja, tegen me aan kruipen is staand toch andersquote:
wacht dat je van onder en op je kruipenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat fijn
[..]
Nou ja, tegen me aan kruipen is staand toch anders![]()
* MPG kruipt ook tegen Marijke aanquote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zitten 2 kanten aan mijKom maar hoor
Waarvoor moet jij dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook naar het ziekenhuis, LUMC dit keer... maar als het goed is de laatste keer.
Wees blij dat je niet al rond half 8 al wakker wasquote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah maar dat betekent niet dat ik het brakst ben
Ja dat is tegen je aanrijdenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat fijn
[..]
Nou ja, tegen me aan kruipen is staand toch anders![]()
Armen en rare bultjes van een jaar of 6 geleden. Loop nu al jaren voor controle, en als ze morgen tevreden zijn (en ik zie niet in waarom ze dat niet zouden zijn), dan hoef ik als het goed is niet meer terugquote:
Leuke samentrekking van woordenquote:
heb jij pas zes jaar armen?! Of had je extra armen?!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Armen en rare bultjes van een jaar of 6 geleden. Loop nu al jaren voor controle, en als ze morgen tevreden zijn (en ik zie niet in waarom ze dat niet zouden zijn), dan hoef ik als het goed is niet meer terug.
De sandwich was mvvm hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 19:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij was toch van de mvm setjes
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
heb jij pas zes jaar armen?! Of had je extra armen?!
hij weet pas zes jaar wat die er mee kan.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
* Whiskers2009 is te laatquote:
kan geen kwaad, tenzij iemand van gla sisquote:Op zondag 13 maart 2011 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuke samentrekking van woorden
Maar ehm, ik kan het niet aanraden om onder me te gaan liggen![]()
quote:
Ik duim voor jequote:Op zondag 13 maart 2011 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Armen en rare bultjes van een jaar of 6 geleden. Loop nu al jaren voor controle, en als ze morgen tevreden zijn (en ik zie niet in waarom ze dat niet zouden zijn), dan hoef ik als het goed is niet meer terug.
Hoiquote:
Hebben ze zijn armen verwijderd?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |