abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94056016
Kan iemand misschien zijn ervaringen delen over economie aan de EUR. Ik ben voornamelijk geinteresseerd in het IBEB ( International Bachelor Economics and Business Economics ) programma, maar EBE (Economie & Bedrijfseconomie) is hetzelfde dus dat maakt in zoverre niks uit.

Is het een beetje te doen met Wiskunde A? Ik had zelf een 8 voor WA1,2 maar dat vak stelde ook geen reet voor.

Zijn de vakken een beetje inhoudelijk?

Hoeveel tijd kost de studie?

Hoe is het niveau in het algemeen?

[ Bericht 8% gewijzigd door Warren op 13-03-2011 18:28:21 ]
  zondag 13 maart 2011 @ 18:22:38 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_94056096
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_94056127
Daar had ik al gepost, maar niemand reageerde. Het was wel in #20.
pi_94062442
Wiskunde is wel goed te doen met een beetje inzet. Is alleen wel even omschakelen, omdat je echt niets aan wiskunde A1,2 hebt. Alleen bij statistiek misschien een heel klein beetje.

Hoeveel tijd je aan de studie spendeert verschilt nogal per student. Ongeveer 50% heeft minder dan 20 u/w nodig en ongeveer 50% meer dan dat. Kan die statistieken toevallig inzien omdat ik ook werk op de EUR. Maar hoe dan ook, je hebt normaal gesproken genoeg vrije om je ook buiten je studie te ontwikkelen.

Als je meer vragen hebt hoor ik het wel! Ik denk dat ik je post in het EUR-topic over het hoofd heb gezien ofzo. ;)
pi_94063038
Bedankt! Ik zal dan verder in het EUR-draadje doorgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')