Oei!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:20 schreef LieLie het volgende:
Schoonopa heeft de hele week griep gehad, maar wist vandaag nergens meer van![]()
Zelfs niet dat ie vanmiddag naar de huisartsenpost is geweest..
Is dat opa die alleen op de boerderie woont?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:20 schreef LieLie het volgende:
Schoonopa heeft de hele week griep gehad, maar wist vandaag nergens meer van![]()
Black out of ernstiger?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:20 schreef LieLie het volgende:
Ja, die inderdaad. En met m'n schoonmoeder.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is dat opa die alleen op de boerderie woont?
Hoe kwam die dan op de ha post.
lastig zeg.
Oh, ziet er goed uit!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Al geproefd en gesmuld :
Wat eten en drinken we vandaag # 196
Oh dat lijkt me lekker!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Al geproefd en gesmuld :
Wat eten en drinken we vandaag # 196
Echt johquote:Op zondag 13 maart 2011 18:28 schreef krakkemieke het volgende:
Ik spoor trouwens nog steeds niet. Ik strijk mijn beddegoed weer, voor die extreem luxe uitstraling.Tja, langzamer centrifugeren hielp niks.
hier worden alleen de overhemden gestreken omdat het moet.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:28 schreef krakkemieke het volgende:
Ik spoor trouwens nog steeds niet. Ik strijk mijn beddegoed weer, voor die extreem luxe uitstraling.Tja, langzamer centrifugeren hielp niks.
die heb je ons ook eens voorgeschoteld volgens mij? Dat was idd erg lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 18:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt joh
Ik ga zo eens wontons in elkaar draaien. Spinaziewontons dit keer. ZO lekker, met een mengseltje van palmsuiker, rijstwijn en sesamolie, met sinaasappelrasp en zwarte bonen
Oh, dat lijkt me lekker!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt joh
Ik ga zo eens wontons in elkaar draaien. Spinaziewontons dit keer. ZO lekker, met een mengseltje van palmsuiker, rijstwijn en sesamolie, met sinaasappelrasp en zwarte bonen
Rozemarijn! Het bloeit mooi. En als het goed groeit, kan je takjes als spiezen gebruiken.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:35 schreef LieLie het volgende:
Mensen, wat is onmisbaar in mijn kruidentuintje-to-be?
Checkquote:Op zondag 13 maart 2011 18:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Rozemarijn! Het bloeit mooi. En als het goed groeit, kan je takjes als spiezen gebruiken.
Ja, dat was hier ook zo. Tot ik beddegoed kocht waar ik verliefd op werd!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:34 schreef z80 het volgende:
[..]
hier worden alleen de overhemden gestreken omdat het moet.
verder helemaal niets.
We krijgen ook een vlinderstruikquote:Op zondag 13 maart 2011 18:42 schreef krakkemieke het volgende:
Niet onmisbaar, maar wel mooi: hyssop. Bijen en vlinders zijn er dol op!
Je zou ook een stukje border kunnen inrichten met planten waar bijen en vlinders van houden. Voor vlinders zijn dat niet alleen planten met nectar, maar ook waar de rupsen van kunnen eten.
Nou, een composthoop hoef ik niet geloof ikquote:Op zondag 13 maart 2011 18:46 schreef krakkemieke het volgende:
Willen jullie ook een composthoop? Dat lijkt me zo tof!
Als je genoeg ruimte hebt, wil ik wel zaad opsturen van eetbare pompoenen. Die nemen wel veel ruimte in, maar misschien is het een mooie opvulling voor nu?
Ik vind dille heel leuk, het groeit heel mooi dicht en bloeit ook geweldig. Wel het risico dat je per ongeluk veel meer kweekt dan je nodig hebtquote:Op zondag 13 maart 2011 18:47 schreef LieLie het volgende:
Nou, een composthoop hoef ik niet geloof ik
En ik wil het eetbare stukje niet te groot maken, vooral wat kruidjes e.d.
Goeie, die was ik nog vergeten!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dille heel leuk, het groeit heel mooi dicht en bloeit ook geweldig. Wel het risico dat je per ongeluk veel meer kweekt dan je nodig hebt
Oh ja, helemaal mee eens! Maar je kunt het goed invriezen.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dille heel leuk, het groeit heel mooi dicht en bloeit ook geweldig. Wel het risico dat je per ongeluk veel meer kweekt dan je nodig hebt
Een composthoop scheelt veel weggooien en je kunt er je tuin weer mee bemesten. Er zijn tonnen voor te koop, zodat het geen lelijke hoop is.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, een composthoop hoef ik niet geloof ik
En ik wil het eetbare stukje niet te groot maken, vooral wat kruidjes e.d.
Ik wil ook geen lelijke ton in m'n tuinquote:Op zondag 13 maart 2011 18:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een composthoop scheelt veel weggooien en je kunt er je tuin weer mee bemesten. Er zijn tonnen voor te koop, zodat het geen lelijke hoop is.
en dan nog ga ik het niet strijken. zodra ik in bed lig zie ik er niets meer van.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, dat was hier ook zo. Tot ik beddegoed kocht waar ik verliefd op werd!
Knoflook. geeft een mooi bloem en is lekker.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:35 schreef LieLie het volgende:
Oregano, tijm en rozemarijn sowieso wel. Bieslook heb ik al staan. Peterselie en basilicum lijkt me ook wel handig.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:55 schreef DarkElf het volgende:
Welke kruiden gebruik je vaak? Dat is sowieso handig om te bekijken.
En koriander bloeit ook heel leukEn wat ik zelf ook een leuke vind is munt!
Kom je dan naar het tuinentopic? Selderij - platte peterselie - teentjes knoflook in de grond stoppen - tijm - rozemarijn - dille - bieslook - lavas - citroenmelisse - komkommerkruid (ijn de bloemetjes prachtig én eetbaar).quote:Op zondag 13 maart 2011 18:35 schreef LieLie het volgende:
Ja, die had ik ook al op het lijstje staan.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:55 schreef z80 het volgende:
[..]
Knoflook. geeft een mooi bloem en is lekker.
zorg wel dat deze in losse grond staat, in klei krijg je wel de bloem maar geen knol weet ik uit ervaring.
Maar daar heb je voor een heel gerecht vaak maar vijf blaadjes voor nodig, dat spul is supersterk van smaak.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:58 schreef DarkElf het volgende:
citroenmelisse is echt zo'n plant die je zelden gebruikt.
wat wel handig is: dragon, is vaak ook lastig vers te krijgen in de winkel en erg lekker
Oh en salie! groeit als een tierelier!
Hegje ervoor, klaar.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik wil ook geen lelijke ton in m'n tuin
Salie kan je drogen.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar daar heb je voor een heel gerecht vaak maar vijf blaadjes voor nodig, dat spul is supersterk van smaak.
je kan t ook een klein plantje latenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar daar heb je voor een heel gerecht vaak maar vijf blaadjes voor nodig, dat spul is supersterk van smaak.
als je de ruimte hebt kun je er ook 4 of 5 tomatenplanten bij zetten.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook al op het lijstje staan.
Die schijnt ook weer goed te werken tegen beestjes die op die op olijf af komen oid.
Jawel, dieven!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:09 schreef z80 het volgende:
[..]
als je de ruimte hebt kun je er ook 4 of 5 tomatenplanten bij zetten.
lekker als tussendoortje, in de pastasaus of in de soep.
zolang deze platen zon, water en ondersteuning hebben hoef je er niets aan te doen.
quote:
Leuk!! Lekker gewandeld en genoten van alle vrolijke Cockertjes die mee warenquote:
Haha, Sam houdt van jou!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
[..]
Leuk!! Lekker gewandeld en genoten van alle vrolijke Cockertjes die mee waren![]()
Oh en Sam valt op blond en lange benen... hij liep constant achter elke blonde Labrador e.d. aan die we tegen kwamen
Nope. Engeland of Wales zijn de enige kanshebbers nog. Engeland moet een punt pakken in Ierland dan zijn ze er. Bij een nederlaag maakt Wales nog een kans. Al moet Wales naar Parijs en dat wordt dus erg lastig.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoe was rugby? Maakt Ierland nog kans?
nergens goed voor. ik doe totaal niets aan de tomatenplanten. enkel vastbinden aan een rek omdat ze anders omknakken door het gewicht van de vruchten.quote:
Dan ben ik voor Wales. Omdat ik de vlag zo mooi vind.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Nope. Engeland of Wales zijn de enige kanshebbers nog. Engeland moet een punt pakken in Ierland dan zijn ze er. Bij een nederlaag maakt Wales nog een kans. Al moet Wales naar Parijs en dat wordt dus erg lastig.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan ben ik voor Wales. Omdat ik de vlag zo mooi vind.
Goed idee, tomatenplantjes. Alleen die slakken hier in de tuin, die vinden ze zeker ook lekker?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:21 schreef z80 het volgende:
nergens goed voor. ik doe totaal niets aan de tomatenplanten. enkel vastbinden aan een rek omdat ze anders omknakken door het gewicht van de vruchten.
en ik heb elk jaar toch meerdere kilo's tomaten.
Hm, dat is misschien wel een optie om achter 't kruidentuintje tegen de schutting te makenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:09 schreef z80 het volgende:
[..]
als je de ruimte hebt kun je er ook 4 of 5 tomatenplanten bij zetten.
lekker als tussendoortje, in de pastasaus of in de soep.
zolang deze platen zon, water en ondersteuning hebben hoef je er niets aan te doen.
tot nu toe geen last van slakken bij de tomaten.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed idee, tomatenplantjes. Alleen die slakken hier in de tuin, die vinden ze zeker ook lekker?
Denk dat dat in N-Holland sowieso een iets groter probleem is.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef z80 het volgende:
[..]
tot nu toe geen last van slakken bij de tomaten.
Ik lees dat ze niet blij worden van knoflook. Knoflookplantje erbij planten?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed idee, tomatenplantjes. Alleen die slakken hier in de tuin, die vinden ze zeker ook lekker?
de aardbeien werden hier compleet opgevreten door de slakken.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk dat dat in N-Holland sowieso een iets groter probleem is.
Ah, logisch!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Engeland is op dit moment de beste ploeg in Europa en die willen ook wel weer eens de Six Nations winnen. Dat is al weer eens een tijdje geleden(2003). Kans is klein dat Engeland het nog uit handen geeft gegeven de vorige wedstrijden.
Als je geen egels hebt, scherp spul om de planten leggen. Kattebakkorrels oid.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat een tsunami 1 golf is, niet dit soort eeuwige overstroming. En dat het water dan ook net zo snel wegtrekt, niet dat het blijft.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:27 schreef borisz het volgende:
Heftige video ergens in Japan
http://video.l3.fbcdn.net(...)a6cfa5eeaecd6dc12abf
Ik vind enge films gewoon niet leuk.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:32 schreef DarkElf het volgende:
De mr gaat 'Shutter Island' kijken, ik kijk met een half oog mee.
*enge film mietje is
Zo hey, dat geeft wel een heel heftig beeld van de kracht van water...quote:Op zondag 13 maart 2011 20:27 schreef borisz het volgende:
Heftige video ergens in Japan
http://video.l3.fbcdn.net(...)a6cfa5eeaecd6dc12abf
In 1992 was er in de regio waar we op vakantie gaan ook een ongelofelijke overstroming. Niet op deze schaal weliswaar.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo hey, dat geeft wel een heel heftig beeld van de kracht van water...
Het glas is halfvol, het is een goed teken.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
Dat was een goed golfertje op de bank.......en raad eens wie er nou weer precies in die vijf cm tussen mijn oksel en de bank moest liggen?Jawel....muffin
En maar liggen knorren en het naar zijn zin hebben
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo hey, dat geeft wel een heel heftig beeld van de kracht van water...
Jij bent eng positief aan het doenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het glas is halfvol, het is een goed teken.
Niks, zo ben ik. Je kat ligt lekker bij je, je kat knort. Er is niet gespuugd.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bent eng positief aan het doenWat is er aan de hand?
Het is dan ook een ongehoorde situatie en ik vind dat aantal niet gek. Hoeveel man werd er ingezet na de tsunami ,eh, die met kerstmis?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
De situatie in Japan is echt bizarIk heb nog nooit gehoord van het inzetten van ruim 100.000 man aan hulpverlenend personeel en ze zijn nu druk bezig met opschalen die kant op. Alleen dat aantal al.......bizar zeg ik je!
En ook nog een vulkaan die actief begint te worden....
Nee. Het is ook niet gek, maar die aantallen van rond de Tsunami 2004 zijn nooit bekend gemaakt of ik heb ze nooit gehoord / gezien iig. En dat was ook nog eens verspreid over een aantal landen natuurlijk!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is dan ook een ongehoorde situatie en ik vind dat aantal niet gek. Hoeveel man werd er ingezet na de tsunami ,eh, die met kerstmis?
184.168 ongeveer volgens Wikipedia..quote:Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Het is ook niet gek, maar die aantallen van rond de Tsunami 2004 zijn nooit bekend gemaakt of ik heb ze nooit gehoord / gezien iig. En dat was ook nog eens verspreid over een aantal landen natuurlijk!
Hulpverleners?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
184.168 ongeveer volgens Wikipedia..
Oh wacht.. daar ging het om.. ik dacht om de slachtoffers..quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh wacht.. daar ging het om.. ik dacht om de slachtoffers..
laat maarmultitasken wil ff niet geloof ik
Geeft niks!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh wacht.. daar ging het om.. ik dacht om de slachtoffers..
laat maarmultitasken wil ff niet geloof ik
Uiteraard. Maar ik blijf elke keer weer verbaast over de gevolgen van dat soort gebeurtenissen. En wat ik me dus ook afvraag: waarom doet de natuur zoiets? En waarom lijkt het steeds vaker te gebeuren voor mijn gevoel.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:13 schreef krakkemieke het volgende:
Gek, ik verbaas me er niet over.
de natuur kan alles doen wat ze wil.
Meer typisch japans als altijd: volg de baas.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
En ergens vind ik dit wel weer typisch JapansHet is nog net niet zo'n vlaggetje om de groepen toeristen te leiden
[ afbeelding ]
De natuur doet dat en er is geen waarom.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik blijf elke keer weer verbaast over de gevolgen van dat soort gebeurtenissen. En wat ik me dus ook afvraag: waarom doet de natuur zoiets? En waarom lijkt het steeds vaker te gebeuren voor mijn gevoel.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef krakkemieke het volgende:
Als er Twitter was geweest toen de Krakatau uitbarstte, had half Europa al zelfmoord gepleegd. Ok, overtrokken.
Ja, die heeft lekker rond gedribbeld op het terras, ging steeds overal op avontuur uit. En lekker blaffen op het strand. Hij heeft de irritante gewoonte een halve pas links achter me te blijven lopen en dan constant heel hard te blaffenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geeft niks!
Dus je bent lekker uitgewaaid? En Sam ook?
Hij ziet er gewoon eng uit, maar wat een mooi stuk zeewier ipv een staart!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, die heeft lekker rond gedribbeld op het terras, ging steeds overal op avontuur uit. En lekker blaffen op het strand. Hij heeft de irritante gewoonte een halve pas links achter me te blijven lopen en dan constant heel hard te blaffenhad een beetje een tuutend linker oor
![]()
Of gewoon lekker in zee staan blaffen, ook leuk
[ afbeelding ]
Absoluut! maar hij trekt echt totaal zijn eigen plan. Speelt niet met de honden waar we mee afgesproken hebben, dribbelt een beetje autistisch in de rondte.. Toen we op het terras zaten ging hij steeds weer even het strand op, dan weer bij hondjes kijken, dan weer even bij mij kijken, onderweg grommen naar de andere reutjes, weer het strand op.. enzovoort enzovoortquote:
Ik zou niet durvenquote:
Och, ik heb ook maar een klepel horen luiden he.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou niet durvenEen tikkie lichter mogen ze wel volgens mij
Enneh....sammie
Neh, dan zie je te goed dat er stukjes uitgebeten zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Enneh....sammie
Ah joh...je hebt toch geen kvk-nummer dus je foto's mogen best een beetje uitgebeten zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neh, dan zie je te goed dat er stukjes uitgebeten zijn
dan prefereer ik iets minder lichtquote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah joh...je hebt toch geen kvk-nummer dus je foto's mogen best een beetje uitgebeten zijn
Ik zou die foto's op deze dag niet anders verwachten, het is bewolkt.....quote:Op zondag 13 maart 2011 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Enneh....sammie
Dat maakt niet uit. De belichting van een foto is te manipuleren. Zelfs als het bewolkt is, kan de foto lichter zijn. En zo bewolkt met een dergelijke kleuren zweem erover was het nietquote:Op zondag 13 maart 2011 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zou die foto's op deze dag niet anders verwachten, het is bewolkt.....
Goed zo, dat telt als schrappen in je agenda!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...ik had wilde plannen om foto's uit te gaan zoeken vanavond't Is er weer niet van gekomen he
Ik vind die kleuren mooi. De zee hoort die kleur te hebben en de kleur van Sam past erbij.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. De belichting van een foto is te manipuleren. Zelfs als het bewolkt is, kan de foto lichter zijn. En zo bewolkt met een dergelijke kleuren zweem erover was het niet
Tja, zo was het nu eenmaalquote:Op zondag 13 maart 2011 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind die kleuren mooi. De zee hoort die kleur te hebben en de kleur van Sam past erbij.
Ach man, ga toch naar FOT.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
Dat maakt niet uit. De belichting van een foto is te manipuleren. Zelfs als het bewolkt is, kan de foto lichter zijn. En zo bewolkt met een dergelijke kleuren zweem erover was het niet
Okquote:
Welke bedoel je? En dat gelul over geen verstand klopt nietquote:Op zondag 13 maart 2011 21:39 schreef krakkemieke het volgende:
Naja, ik heb er toch geen verstand van. Ik vind Pee's foto's met per ongeluk mensen het mooist.
Volgens mij de foto's van Praag. Daar waren foto's van een brug of een straat, met mensen. Door die mensen was het meer dan een kiekje, ik kon er een heel verhaal bij bedenken. Dat heb ik toen ook gezegd.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok
[..]
Welke bedoel je? En dat gelul over geen verstand klopt nietIedereen heeft een mening over foto's. Daar hoef je geen verstand van fotografie voor te hebben.
quote:
Meerdere. Maar ook iets bij een poort, een ceremonie.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nee hoor
Ik kan me alleen niet bedenken welke foto het is
Ik zal zo eens kijken
Ga maar zoekenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Meerdere. Maar ook iets bij een poort, een ceremonie.
Haha die apparaten staan ook bij Rabbithill.. huge (en ook het prijskaartje helaas)quote:Op zondag 13 maart 2011 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
Jeff Ascough vertelde vanmiddag dat-ie eigenlijk alles zelf afdruktAl zijn foto's. Hij levert ook geen digitale bestanden aan want daarmee haal je de waarde van je werk omlaag. Digitaal is heel vluchtig volgens hem. Ik kan hem geen ongelijk geven eigenlijk. Ik heb echt duizenden foto's op mijn harddisk staan en heel veel ermee doen doe ik niet. Zonde eigenlijk!
Oh....en mijn nieuwe LVT-tje is dit
[ afbeelding ]
Mocht je je afvragen hoe groot-ie is....ik gok ruim 1-1.5 meterEr gaan ook 12 (jawel.... 12) cartridges in
Ja? Ik pak het boek er even bijquote:Op zondag 13 maart 2011 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
ik weet wel welke ze bedoelt ja..
mooie foto's zijn dat idd.. Staan ook in je boekje er van
Maar wel tof hequote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha die apparaten staan ook bij Rabbithill.. huge (en ook het prijskaartje helaas)
Goed zo!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
Meubels afgestofd, afwas gedaan, alles gestofzuigd... laat de week maar komen.
Ah...diequote:Op zondag 13 maart 2011 22:07 schreef krakkemieke het volgende:
Die foto van 2 mannetjes in wachthokjes en de mensen die dan aan komen lopen.
Mag dat zomaar? Spannend.
Ik wilde antwoord typen maar een golf van 'wat is mijn sociale cirkel eigenlijk klein' overviel me.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:17 schreef krakkemieke het volgende:
Wie komt er deze week? Anders kom ik wel even bewonderen. Ik ben nog nooit in Maastricht geweest.
Heb wel iets afgemaakt van de opdracht maar een schoon huis is ook wat waard hequote:Op zondag 13 maart 2011 22:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed, maar heb er helemaal geen zin inMaar dan kom ik er morgenochtend weer niet uit
Steer, was het hard nodig of wilde je niet aan die opdracht-die-je-nog-af-moet-maken denken
Jee!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wilde antwoord typen maar een golf van 'wat is mijn sociale cirkel eigenlijk klein' overviel me.
Heb ook niet echt veel tijd om aan mijn andere hobbies zoals toneel te besteden hier... hm... misschien wordt het tijd om af te studeren en weer naar een andere stad te verhuizen.
Schoonmaken kan erg soggen zijn...quote:Op zondag 13 maart 2011 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb wel iets afgemaakt van de opdracht maar een schoon huis is ook wat waard he
quote:
Dat idee heb je ook vast niet van mij. Maar als het slecht gaat wil ik die contacten niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jee!Ik heb totáál niet het idee dat jouw sociale cirkel klein is
Ik heb juist het idee dat jij altijd wel bezig bent met andere mensen. Dingen voor je werk, je studie, fokkers, salsa, mensen via salsa, je familie! En daarvoor idd ook je toneelgenoten, maar daar heb je toch ook nog wel contact mee
O, jee! Nu? Moet het nu? Ik ben altijd van het uitstellen tot morgen en dan moet ik jou aansporen iets nu te doen. Ben ik erg ongeschikt voorquote:Op zondag 13 maart 2011 22:27 schreef krakkemieke het volgende:
Isa red me! Zeg dat ik nu moet mailen!
Vind je het niet superirritant om met nat haar te gaan slapen? Zo'n hekel aan!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga toch maar echt naar bed. Om het nog wat uit te stellen ga ik eerst m'n haar wassen
Oh echt? *warme gloed krijgtquote:Op zondag 13 maart 2011 22:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jee!Ik heb totáál niet het idee dat jouw sociale cirkel klein is
Ik heb juist het idee dat jij altijd wel bezig bent met andere mensen. Dingen voor je werk, je studie, fokkers, salsa, mensen via salsa, je familie! En daarvoor idd ook je toneelgenoten, maar daar heb je toch ook nog wel contact mee
Ik kreeg altijd op m'n kop van m'n moeder als ik met nat haar wilde slapen. Ik geloof dat ze in Reader's Digest ooit had gelezen dat dat hersenvliesontsteking in de hand kon werken.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind je het niet superirritant om met nat haar te gaan slapen? Zo'n hekel aan!
Noem het slechte planning, want ik heb er ook een hekel aan om met nat haar naar mijn werk te gaan maar het moet toch wel gewassen worden vind ikquote:Op zondag 13 maart 2011 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
ik ben al begonnen. Ga maar lekker slapen.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga toch maar echt naar bed. Om het nog wat uit te stellen ga ik eerst m'n haar wassen
Komt door al die virussen in het douchewaterquote:Op zondag 13 maart 2011 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kreeg altijd op m'n kop van m'n moeder als ik met nat haar wilde slapen. Ik geloof dat ze in Reader's Digest ooit had gelezen dat dat hersenvliesontsteking in de hand kon werken.
/steertafeltje
Trustenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:30 schreef krakkemieke het volgende:
ik ben al begonnen. Ga maar lekker slapen.
Wat was het steertafeltje van laatst?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd op m'n kop van m'n moeder als ik met nat haar wilde slapen. Ik geloof dat ze in Reader's Digest ooit had gelezen dat dat hersenvliesontsteking in de hand kon werken.
/steertafeltje
Schijnt dat je onderkoeld raakt door de verdamping ofzo.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komt door al die virussen in het douchewater
Wie wat hoe?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat was het steertafeltje van laatst?
Gistermiddag ofzo. Iig iets waar je op zou terugkomen.quote:
Was jij het niet die zei dat je je overal wel thuis voelde als je je eigen spulletjes bij je had en onsquote:Op zondag 13 maart 2011 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
En ik vind het nog altijd leuk dat ik jullie heb kunnen 'meenemen' hierheen.
Mensen vinden het altijd zo vreemd dat ik in een studio'tje leef met andermans meubels. Of ik m'n eigen spullen niet mis. Dan wijs ik op Spotify, m'n geurencollectie en hou ik wijselijk mijn mond over jullie.
/steertafeltje
De examencommissie dreigt met allerlei dreigementen aangaande mijn afstuderen als ik m'n vak niet afmaak - vandaar de stress.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was jij het niet die zei dat je je overal wel thuis voelde als je je eigen spulletjes bij je had en onsIk denk dat ik het ook zo zou ervaren
Alleen benijd ik jou juist momenteel omdat je een heel sociaal leven lijkt te leiden in Maastricht: het klinkt net als een dorpje
(zo van: hey Memo, laten we samen lunchen!
) en omdat je aan het afstuderen bent
zo goed van je!
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De examencommissie dreigt met allerlei dreigementen aangaande mijn afstuderen als ik m'n vak niet afmaak - vandaar de stress.![]()
Maar het settelen gaat inderdaad makkelijk. En het lijkt wel alsof Memo hier altijd al woonde.
Oh. Dat ja. Nou wil je het weten?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gistermiddag ofzo. Iig iets waar je op zou terugkomen.
Minder poetsen, meer studeren.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
Laat die commissie maar, je redt het echt wel Steer!
*roept Föhnquote:Op zondag 13 maart 2011 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
NEE MAM VAN DE FOHN GAAT JE HAAR KAPOT!!!quote:
Oh god ja.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:45 schreef krakkemieke het volgende:
Steer, ik las iets over tijgermama's.....
Geldt dat een beetje voor alle chinese ouders?
oh lieverd, daar was vorig jaar toch al sprake van? Kom op, schouders eronder. Doorbijten en dan kan je dat hele vak gewoon vergeten. Voor altijdquote:Op zondag 13 maart 2011 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
De examencommissie dreigt met allerlei dreigementen aangaande mijn afstuderen als ik m'n vak niet afmaak - vandaar de stress.![]()
Maar het settelen gaat inderdaad makkelijk. En het lijkt wel alsof Memo hier altijd al woonde.
Da's kut. Mijn ouders wilden het nog beter dan het HBO van m'n pa. Maar niet als het slecht voor me was.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh god ja.
Al heeft die van mij ook nog een kort lontje, persoon zijnde. Veel ontploffingsgevaar, wist eigenlijk nooit wanneer ze boos kon worden over iets.
Nu hebben ze een deadline gesteld voor 1 april, maakt het allemaal wat realistischer. Maargoed, ik snap idd ook wel dat ze me niet kunnen vastbinden en me niet naar het ziekenhuis kunnen laten gaan, maar het is een wat tastbaarder zwaard van Damocles.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh lieverd, daar was vorig jaar toch al sprake van? Kom op, schouders eronder. Doorbijten en dan kan je dat hele vak gewoon vergeten. Voor altijd![]()
Mijn ouders ook. Maar ik wist bijgod niet wat niet wat ik wilde.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:49 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ouders wilden alleen maar dat ik deed waar ik gelukkig bij was![]()
(alhoewel, toen ik het vwo maar stom vond in de brugklas en de opleiding van mijn broer (lagere landbouwschool) vele malen toffer, mocht ik daar toch echt niet heen
)
Het is vast een grapquote:Op zondag 13 maart 2011 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Nu hebben ze een deadline gesteld voor 1 april, maakt het allemaal wat realistischer. Maargoed, ik snap idd ook wel dat ze me niet kunnen vastbinden en me niet naar het ziekenhuis kunnen laten gaan, maar het is een wat tastbaarder zwaard van Damocles.
Ik heb voornamelijk bewezen dat ik erg *lang* kan studeren Krak.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:56 schreef krakkemieke het volgende:
Ja Steer, je hebt nog even. Komt goed, je kan echt goed studeren. Dat heb je al bewezen.
Wat een gelul!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk bewezen dat ik erg *lang* kan studeren Krak.
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk bewezen dat ik erg *lang* kan studeren Krak.
Zingt FFT met liedje in slaap.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
hoi
bijgelezen.moe.slapen.morgen praten
trusten
Dat iemand ingeschreven staat zonder studiepunten te halen is niet 'heel hard studeren'. Meer 'veel kronkels in het hoofd hebben'.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat een gelul!
Je studeert nu al een poos heel hard!
Slaap lekker!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
hoi
bijgelezen.moe.slapen.morgen praten
trusten
Maar Jij studeert toch!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat iemand ingeschreven staat zonder studiepunten te halen is niet 'heel hard studeren'. Meer 'veel kronkels in het hoofd hebben'.
Anyway, off to bed![]()
![]()
Leinquote:
Ik heb je terug gePM'dquote:
Goed bezig jijquote:Op maandag 14 maart 2011 07:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb je terug gePM'd
Overigens heb ik recent de hele PM-inbox gewist, en jouw telefoonnummer stond nog niet in m'n nieuwe telefoonSnugger heh?
Jammer. Een echte schnitzel is heerlijk!quote:Op maandag 14 maart 2011 09:05 schreef FutureFairytale het volgende:
moggealles goed hier? Gisteren was het eten idd niet om over naar huis te schrijven (behalve het toetje). Mosterdsoep voor vond ik echt niet lekker maar bleek de enige.. De 'heerlijke' schnitzel was een doodgewoon schnitzeltje uit de super denk. Bijgerechtjes maakten het, allemaal schaaltjes. Veel stoofpeertjes gegeten
. Toetje was thee dessert; thee met lekkere dingetjes. Kreeg een mini creme brulee, bolletje ijs (met spikkels!) in een wafeltje, truffel, hazelnootbonbon en zwitsers chocolaatje. Met 8 man EUR 200,- kwijt incl tientje fooi, dat is echt weinig!
Mits kalf, ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:43 schreef Den_Haag het volgende:
Jammer. Een echte schnitzel is heerlijk!
Zwaar bewolkt hierquote:Op maandag 14 maart 2011 10:47 schreef DarkElf het volgende:
Goedemorgen liefjens, wat een zalig weertje weer he?
Echt zo'n dag om te prutsen op je balkon!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:47 schreef DarkElf het volgende:
ik moet mijn huishouden doen, dus of ik nou beter af benquote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt zo'n dag om te prutsen op je balkon!
En wat doe ik, binnen zitten schimmelen
Een echte schnitzel is toch kalfs?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:45 schreef ColdFeet het volgende:
Mits kalf, ja.
Zo, ik heb er alweer dik drie uur van m'n dag opzitten... Ik ben zoooo niet gemaakt om vroeg te beginnen
Molletje d'r in, glaasje water en sterktequote:
Geen idee. Ben al 3,5 uur aan het stressenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:47 schreef DarkElf het volgende:
maar wel langer lichtquote:Op maandag 14 maart 2011 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een echte schnitzel is toch kalfs?
Ik vraag me wel eens af wie er wel gemaakt is om vroeg te beginnenIk ken maar een handjevol mensen die dat prettig vinden. Mijn moeder stond ook altijd reuze vroeg op, ook in het weekend. Iets wat ik in ieder geval niet heb geërfd
En eind van de maand krijgen we zomertijd: nòg een uur eerder uit bed
P!quote:Op maandag 14 maart 2011 12:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee. Ben al 3,5 uur aan het stressenen teveel M&M's op
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
P!kap eens met dat snaaien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn nu op
Ik heb gedeeld met mijn collega's ook ter zelfbescherming
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik hoef niet te weten dat je last van Candida hebt, hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
En wat doe ik, binnen zitten schimmelen
Als het eten slecht was dan is zelfs 25 euro pp. nog te veel.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren was het eten idd niet om over naar huis te schrijven (behalve het toetje). Mosterdsoep voor vond ik echt niet lekker maar bleek de enige.. De 'heerlijke' schnitzel was een doodgewoon schnitzeltje uit de super denk. Bijgerechtjes maakten het, allemaal schaaltjes. Veel stoofpeertjes gegeten. Toetje was thee dessert; thee met lekkere dingetjes. Kreeg een mini creme brulee, bolletje ijs (met spikkels!) in een wafeltje, truffel, hazelnootbonbon en zwitsers chocolaatje. Met 8 man EUR 200,- kwijt incl tientje fooi, dat is echt weinig!
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:22 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb hier een intens gelukkige zwarte kat in de zon liggen. Hij ligt lekker rollen in de zon
bienquote:Op maandag 14 maart 2011 12:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen besloten nadat ik een wederom schone keuken aantrof dat de boefjes vanavond weer in de slaapkamer mogen komen
Nee, das fantastischquote:Op maandag 14 maart 2011 11:53 schreef Isabeau het volgende:
En eind van de maand krijgen we zomertijd: nòg een uur eerder uit bed
Ha, fijn!quote:Op maandag 14 maart 2011 12:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen besloten nadat ik een wederom schone keuken aantrof dat de boefjes vanavond weer in de slaapkamer mogen komen
Totdat ze weer in hun normale ritme zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 12:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, das fantastisch
Kinderen snappen dat niet, dus die slapen gewoon ineens een uur langer uit
Maar dat is niet erg, het levert je zeker 2 ochtenden slapen opquote:Op maandag 14 maart 2011 12:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Totdat ze weer in hun normale ritme zijn
Ja joh...ze zijn al een paar dagen heel lief op de bank aan het slapenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bien
en ongelukjes kunnen altijd voorkomen helaas, daar zijn t beesten voor. maar fijn dat t nu weer goed lijkt te gaan
Yup! Gelukkig welquote:Op maandag 14 maart 2011 12:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ha, fijn!
Gaat echt de goede kant op hè?
Hoe gaat het met de schone zus?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:54 schreef DarkElf het volgende:
zo even met schone zus bijgekletst. Die krijgt vandaag weer eens een chemo dus ja dan lig je daar een paar uur niets te doen, bellen is dan een goeie tijdsbesteding voor haar
relatief wel ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
heeft ze na de chemo nog een beetje smaak? en zo ja is deze nog het zelfde?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:54 schreef DarkElf het volgende:
zo even met schone zus bijgekletst. Die krijgt vandaag weer eens een chemo dus ja dan lig je daar een paar uur niets te doen, bellen is dan een goeie tijdsbesteding voor haar
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
relatief wel ok.Jeetje johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeilijk
*insert knuffel*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Kan ik me goed voorstellen. Ik vind het al lastig en jij staat er gewoon veel dichter bijquote:Op maandag 14 maart 2011 13:49 schreef DarkElf het volgende:
ja ... tis ook zo moeilijk om iets zinnigs/iets te zeggen tegen iemand die daarmee worstelt merk ik.
quote:Dan moet ik maar een leuk fleurig 'koekjesbak' jurkje aan met de voorbereidingen denk ik
Vind t iig leuk om zoiets als een high tea bijv met haar te prutsen jaquote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef freecell het volgende:
Moeilijk joh DE ....![]()
Heb jij ook dat je dan helemaal blij bent dat je iig iets praktisch kan doen?
aantrekken he P? niet aanschaffenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Goed excuus om zo'n koekjesbak-jurk te scoren ja
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
aantrekken he P? niet aanschaffen
heb net van t weekend 2 nieuwe jurkjes besteld toevalligerwijs
Van de kleedjes?quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Van de kleedjes?FleurigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staan je vast goed
moet ik wel nog even een heel klein tintje krijgen maar goed ik loop hard in de zon natuurlijk tegenwoordig dus dat gaat wat sneller dan (niet dat ik bruin word natuurlijk met die overdreven blankheid van mijquote:
Ja. Ik vond ze vroeger bij mijn ex ook leukquote:Op maandag 14 maart 2011 14:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
blommengordijnen volgens sommigen
leuk he?
quote:
Gebroken witquote:Op maandag 14 maart 2011 14:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
moet ik wel nog even een heel klein tintje krijgen maar goed ik loop hard in de zon natuurlijk tegenwoordig dus dat gaat wat sneller dan (niet dat ik bruin word natuurlijk met die overdreven blankheid van mijmaar goed, misschien lichtjes bruinig!? Das al genoeg
)
Ei wordt gebruikt om te binden volgens mij. Gaat dus niet vervangen kunnen worden door water denk ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:33 schreef Fiorellino het volgende:
Even snel een vraagje. Ik wil zo'n taartmix gebruiken vandaag (chocoladetaart) maar kom erachter dat ik geen eieren heb (2 nodig), zou het ook zonder kunnen? Ik las ergens dat ik dan gewoon extra water moest gebruiken maar dat vind ik nog te vaag.
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:47 schreef freecell het volgende:
Jaaaaaa!
Ik ben achter de oorzaak van het geluidje in mijn huis
Ik doe het zelf, de tafel schuift een beetje
Ja je kan t weglaten idd als t weinig ei is wat t recept vraagt maar ik heb t nooit gedaan dus geen idee hoe dat wordt.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ei wordt gebruikt om te binden volgens mij. Gaat dus niet vervangen kunnen worden door water denk ik.
Maar ik kan het ook mis hebben![]()
http://www.euroveg.eu/lang/nl/info/kit/starter08.php
Je kunt al klokkijken.quote:
mmm das idd raar zeg.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom net thuis en ik kon gelijk vier plassen opruimen, varierend van klein tot groot. En terwijl ik aan het opruimen ben, produceert meneer nog even een grote op 15 cm van de bak
Ik weet het niet meer nu
Naar de katten-psychiater of -fluisteraar ermee.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom net thuis en ik kon gelijk vier plassen opruimen, varierend van klein tot groot. En terwijl ik aan het opruimen ben, produceert meneer nog even een grote op 15 cm van de bak
Ik weet het niet meer nu
Jaquote:
Yupquote:Op maandag 14 maart 2011 17:37 schreef TAV74 het volgende:
Vaag P, daarvoor in de gang ging het goed?
Het treft voornamelijk het werkbedrijf en een groot aantal vestigingen wordt gesloten, begrijp ik?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:37 schreef TAV74 het volgende:
Sociale zekerheid in dit land zal niet bepaald beter worden de komende jaren. In uitvoeringskosten is echt wel wat te bezuinigen (zoals bij veel ZBO's en overheden), maar als je wat meer afstand tot de arbeidsmarkt hebt ga je hier wel last van krijgen.
Reïntegratie dus...quote:Op maandag 14 maart 2011 17:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Het treft voornamelijk het werkbedrijf en een groot aantal vestigingen wordt gesloten, begrijp ik?
Nee. Niet in de slaapkamer vanavond iddquote:Op maandag 14 maart 2011 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
klote voor het uwv. En P. Poezen toch nog niet slaapkamer in vnv?
Persoonlijk. Hoop gezeik, wordt niets mee opgeschoten en er veranderd niets. Maar blijkbaar vind de andere kant dat het wel bijdraagt aan een hechtere band (alsof die er isquote:Op maandag 14 maart 2011 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
Zakelijk, persoonlijk of spammail, Annie?
Kusjekroel voor eenieder die het nodig heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |